Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

5 Ağustos 2012 Pazar

King of Fighter III Deluxe Full APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Görüntü kalitesi pek iyi olmasa da play store'da oldukça populer olmuş olan oyunumuz ile harika maceralara katılabiliyoruz fazla bölüm seçeneği sayesinde başından kalkmayı unutun bölüm sonlarındaki güçlü bossları sizi zorlayabilir ama yılmayın farklı skiller yani vuruş yeteneklerimiz yardım edecektir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 0.99$'dır. Dosya boyutunun küçük olduğuna aldanmayın.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

36 yorum:

  1. gerçekten cok kotu bir oyun :) toprak hocam ShadowGun bulabiliyormusunuz yani ARM7 mi acaba onu bir ogrensek yeter :)

    TOPRAK HOCAM BU ARADA GALAXY MİNİ İÇİN BİR ASPHALT 6 BULDUM ÇALIŞTIRDIM BİRAZ KASIYOR AMA BENİM SÜRÜMÜ 2.3.4 OLDUGU İÇİN OLABİLİRMİ ACABA BEN SNA İLETİİMDEN LİNK ATİM SEN Bİ GOZGEZDİR HOCAM. BELKİ AYARLARSIN?

    YanıtlaSil
  2. hocam shadowgun maalesef arm7 :(

    asphalt 6 linkini perhidrolcu@gmail.com atın hocam bir bakim :)

    YanıtlaSil
  3. hocam daha yeni indirmeye başlatabildim data dosyasını :/ elektrikler gitti wifi yoktu.

    YanıtlaSil
  4. :) :) :) tamam hocam analdım kolay gelsin lutfen ayarla cok istiorum bu oyunu yhaa ama internetten araştırdığım zaman galax mini için gelecek oyunlar listesinde Asphalt 6 ve ShadowGun war.... birde hocam tek istediğim şey 2.3.6 yapmak ama ara kaboum yok :/

    YanıtlaSil
  5. toprak hocam ne kadar uzun sürdü :) hocam denediniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd dosyası yüklendi fakat açılırken bu video oynatılamaz diyip oyundan atıyor :S

      Sil
  6. slm toprak hocam sizden ricam site yada blog ne diyorsanız arama butonu koymanız mümkünmü birde istek için bi kısım açarsanız takip etmesi daha kolay olur sanırım... kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  7. oyun hakkında yorumum oynaması kolay basit eski atari düzeninde bir oyun zaman geçirmek için birebir... paylaşım için saol toprak hocam başarılar...

    YanıtlaSil
  8. Sorunsuz calisiyo fakat muhtesem denilemez hocam birde siz imei degistirme yapabiliyomusunuz telefonumun imei calindi telefoncuya verdim e250 atti ben telefon arkasindakini atmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. maalesef hocam bu konuda bir bilgim yok :(

    YanıtlaSil
  10. hocam cok garip ???? bende nasıl açılabiliyor hocam yaa en iyisi ben kendi SD dosyalarını upload edim. bekleyin hocam :)

    YanıtlaSil
  11. Toprak hocam fm 12 galaxy mini uyumlu varsa paylasabilirmisin veya varsa alt serilerini

    YanıtlaSil
  12. şimdi ona bakıyorum hocam bulursam ekleceğim

    YanıtlaSil
  13. probookturkiye buraya linkini verebilir misin asphalt 6 nin

    YanıtlaSil
  14. Hocam Bişey Sorcam Konuyla Alakalı değil o yüzden çok özür dilerim
    ya biz bu telefonun ön hoparlörünü kullanamazmıyız dikkat ettimde ön hoparlör fena bass vuruyor ya ona göre bi program yokmu ön hoparlörü test etmek için yıldız,kare,yıldız,kare,0 yazınca lcd test cıkıyor orda recievir die bişi var ona tıkla beyaz ekran ve ön hoparlör çalmaya başlıyor bi dinle sende bak tadına hocam öle bişey yokmu yaw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam androidlerde kullanıldığını zannetmiyorum

      Sil
  15. toprak hocam max paynei atabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam denediklerimin hiç biri çalışmıyor :S

      Sil
  16. ben yaptım *#*#0 bişi çıkmıyo kardeşim
    toprak hocam yine konuyla ilgisi yok benim dediğimin ama yeni bir galaxy mini kullanıcısıyım daha önce symbian 3 kullanıyordum shrek kart diye bir oyun yüklemiştim çok zevkli bir oyundu acaba sen buna benzer bişi bulabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shrek kart var hocam akşama ayarlayabilirsem eklerim

      Sil
    2. hocam bide *#0*# deneyin olucak eğer telefonunuzda orjinal rom varsa cıkar custom varsa cıkmıo

      Sil
  17. s.a k.bkmayn konu dışı bsy sorcam ben telefnuma galaxy mini pop plus modeline format attım marketten youtube uygulamsnı yüklcktm ama cihaznz bu sürüme uyumlu değil diye uyarı aldım nedeni nedir acaba teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  18. hocam normal şartlarda zaten cihaz yüklü olması lazım format atsanız dahi

    YanıtlaSil
  19. Yüklydü sorunsz kullanyrdum yaklask 1 saat once cihazma format attm butun uygulamlarmi yukledim fakat youtube uyglamsnı yukleymedim cihaznz uyumlu degil diyr market .

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. Allah razı olsn kardesim eline saglk oldu. ilginz icin tesekkur ederim

      Sil
  21. hocam bu akşama hugo retro maniayı ve minecraft pocket editiou koyar mısınz

    YanıtlaSil
  22. hocam eğer Call of duty zombies bulabilrsen elklermisin hocam :)

    YanıtlaSil
  23. sevgili Toprak.
    2 gündür buraya takılıyorum. rom lar ile ilgili makaleni okuduktan sonra 1 yıldır kullandığım galaxy mini'mi cyanogenMos 7.2.0 RC2 ye yükselttim. harika oldu.

    Tavsiye ettiğin oyunlarıda takip ediyorum.

    Bizlere verdiğin bilgiler ve emeklerin için sana sonsuz teşekkürler.
    umut yıldız - ankara

    YanıtlaSil
  24. hocam güzel yorumunuz için gerçekten çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir