Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Ağustos 2012 Salı

Call of Mini - Zombies Android - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Gene bir İphone oyunları arasından gelmiş 3D-HD kalitesinde kan ve heyecanı bir arada tatmak isteyenler için önerebileceğim zombi öldürme oyunu diyebilirim. Oyunda karakterimizi değiştirebilir yeni silahlar alabiliriz. 8 adet farklı harita, 16 adet güçlü silah , 12 adet farklı karakter ve 17 türden değişik zombi. Play Store'da bulamazsınız sadece Amazon Android Store'da satılmaktadır fiyatı 0.99$'dır. İnternet bağlantısına sahip iseniz online olarak dünyanın bir çok yerinden insanlarla oynayabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler



 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

33 yorum:

  1. dostum programlarda bekliyoruz sana zahmet

    YanıtlaSil
  2. yarın uygulama günümüz hocam yararlı bulduklarımı paylaşacağım

    YanıtlaSil
  3. sağolasın uğraştığın için dostum

    YanıtlaSil
  4. Hocam chainfire sayesinde sanirsam nba jam ve spider man calisioms heralde bi 2sini de deneyip olani siteye koysaniz

    YanıtlaSil
  5. spiderman çalışıyor 1-2 güne chainfire anlatımı ve çalışan oyunları paylaşmaya başlayacağım inşAllah

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. hocam call of mini-dino hunter eklermisin
      lütfen

      Sil
  7. Toprak ben telefonu garantiye yollayacaktım ya benim telefonun sürümü 2.3.6 mart stock romu gönrdersem alırlar mı ? :D

    YanıtlaSil
  8. Toprak Hocam Meshur Swiftkey 3 Klavyesinin Full Apksini Bulabilirseniz cok sevinirrim .

    YanıtlaSil
  9. emin değilim cağtay kardeşim ama alma ihtimalleri yüksek

    YanıtlaSil
  10. hocam Swiftkey full eklerim bu akşam

    YanıtlaSil
  11. Hocam nba jami de denermisiniz

    YanıtlaSil
  12. alperen hocam nba jam ekrena sığmıyor ve bir süreden sonra atıyor :S

    YanıtlaSil
  13. Keske tekkende yukleyebilseydiniz

    YanıtlaSil
  14. Toprak kardeş ben Galaxy Gio kullanıyorum da Kies güncellemiyor ya anlamadım.Bide stock romun Galaxy Mini için olanını Gio için kurabilir miyim :D

    YanıtlaSil
  15. hocam kies üzerinden son güncellemeye sahip olabilirsiniz o yüzden güncellenmiyor olabilir. galaxy mini için olan romu kurarsınız büyük bir ihtimalle cihaza zarar verirsiniz önermiyorum.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Saol üstad bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim.Ben siteden çalışır mı diye oyun indirdim çalıştı gayet rahat oynuyorum onun bir zararı olur mu?

    YanıtlaSil
  18. onun zararı olmaz hocam indirin oynayın keyfinize bakın :)

    YanıtlaSil
  19. Allah senden razı olsun :D

    YanıtlaSil
  20. Data dosyasının olmaması,kolay oynanabilirlik kasmaması oyun içeriği bakımından zenginlik ,aksiyonun bolluğu... HUUUh nefesim yetmedi saymaya :D 5 üstünden 10 puan harika bir oyun saolun hocam.Bir de nba king of the cour diye bi şut oyunu var basketbol onu bi arm6 ya uyarlamayı dener misin şimdiden saol

    YanıtlaSil
  21. Data dosyası yok,kasma yok aksiyon dozu en üst seviyede grafikler harikulade oynanış basit ve zevkli ne denebilir ki ? 5 üzerinden 10 veriyorum .. saolun hocam bu arada nba king of the court die bi oyun var hocam basketbol şut oyunu armv6 yya uyarlarssanız sevinirm şimdiden teşekkirler

    YanıtlaSil
  22. Ayarlamaya çalışırım alperen kardeşim

    YanıtlaSil
  23. hocam ben sizin kadar iyi ve işinin uzmanı bir editör görmedim galaxy y almadan önce bir kaç endişem vardı ama sayenizde ben de androidde bir çok bilgi sahibi oldum. dosyaları verirken adf.ly yada bekleten siteler de kullanmıyorsunuz.En kullanıcı dostu site sizinki.bazı oyunlarda benim sitemden de yararlanabilirsiniz hocam tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. hocam oyuna giriyorum kapanmaya zorla diyor ne yapabiliriz

    YanıtlaSil
  25. Oyun kaldırıldı dio

    YanıtlaSil
  26. Hocam uygulama biraz kasiyor ne onerirsin ?

    YanıtlaSil
  27. hocam oyuna girdim bi kere oynadım sora çıktım şimdi disconnect veriyor bi türlü giremedem

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir