Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

7 Ağustos 2012 Salı

Hugo Retro Mania - SD + APK - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Çocukluğumuzun belkide en iyi televizyon programıydı Tolga Abi ile şimdi sıra android telefonlarda oyun daha yeni olduğu için pek bir şey yok sadece önümüze çıkan engellerden kurtulup maden içersin de yolumuza bakıyoruz. Örümcekler, dinamitler, çukurlar v.b. ögeler yolumuzu kesmeye çalışıyor. Tabi ki ana düşmanımız olan Cadı Sila'yıda unutmayalım. Oyun tamamı ile Türkçedir seslerde dahil . Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 0.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "com.kreammedie.hugoretromania.android.all" ve android/data klasörüne atalım.
Son olarak da APK dosyamızı kuralım artık oyunumuz hazır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

24 yorum:

  1. sağolun hocam .) minecraftı bulabildiniz mi

    YanıtlaSil
  2. slm hocam oyun freemi fullmu..? kategori olarak site üzerinde ayırmanız mümkünmü... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. hocam kastınız bu oyun ise full.
    siteyi ilerde foruma dönüştürmeyi düşünüyorum o zaman ayıracağım

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler hocam... güzel paylaşım play storeden baktım mini için uyumlu degil ve 0.99 dolar... storede çalışmayan paralı sizde hem bedava hemde çalışıyor...

    YanıtlaSil
  5. Baya bı arastırma yaptım bulamadım siz nasıl buldunuz hocam :) hocam boyle ıyı foruma gecmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunların bir kısmını buluyorum bir kısmını ise kendim düzenliyorum :)

      Sil
  6. bencede böyle cok iyi toprak gecme foruma

    YanıtlaSil
  7. Akinator the Genie yüklemeniz mümkünmü...

    YanıtlaSil
  8. Toprak film indirmek icin bildigin guzel bir uygulama varmi varsa paylasirmisn...

    YanıtlaSil
  9. toprak hocam minecfaftı ve london 2012 official game var onu ekler misiniz

    YanıtlaSil
  10. london official game çalışmıyor hocam minecraft için bakacağım

    YanıtlaSil
  11. minecraft bende var isterseniz upload yapıp mail atarım akşama doğru
    yha bide ben hugo ve tolga abiye çıkmıştım saat 9 du 2. yarışmacı olarak çıktım tabi ozaman böyle değildi böcek savaşı yapmıştım :D

    YanıtlaSil
  12. :D he hocam bide j2me diye bişey varmış java oyunlarını androide çeviriyormuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çalıştırıyor fakat verim alamıyorsunuz sıkıntılı

      Sil
  13. nasıl hocam? ben basketbolu çok seviyorum ama galaxy y iyi bir basketbol oyunu çalıştırmıyor siz koyarsanız ben denerim

    YanıtlaSil
  14. isterseniz bana linkini yollayın elinizdeyse ben deneyeyim olursa bilgilendiririm

    YanıtlaSil
  15. kardeşim clockworkmodun 4ünü bulabilirmisin bana konu olarak değilde sadece dosyasını versen olur ben bulamadım.

    YanıtlaSil
  16. dün rom yükledim bi tane. açılışta kaldı ama bkatım herkeste açmış. sordum niye olmadığını bende. adamın biri cwm 5se olmaz 4 yükle bendede aynı sorun vardı düzeldi demiş. o yüzden yazdım.

    YanıtlaSil
  17. s3 te çalişmıyor

    YanıtlaSil
  18. Oyun galaxy mini için hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir