Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

26 Ağustos 2012 Pazar

Sparkle Full APK - Galaxy Mini

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Yazıma başlamadan önce oyunun hastası olduğumu söylemek isterim. Bilgisayarında zumayı oynamayan yoktur diye düşünüyorum aynı amacı güden zevkli bir oyun fakat sparkle bazı farklar var çok çeşitli özelliklere sahip olabiliyoruz ve topu atan farklı bir cisim zumadaki gibi bir kurbağa değil. Oyunda hızlı olmak her şeyden önemli saatlerce tadını çıkabilirsiniz uzun bir oyun süresine sahiptir. Sesler oldukça iyi. Toplamda 12 farklı uzun bölüm. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 2.49$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

30 yorum:

  1. Telefon hafozasini yukseltmenin bi yontemi yok mu hocam

    YanıtlaSil
  2. ustam ben hafıza cardını biçimlendşrdşm gameloft felan gitti geri nasıl atarım

    YanıtlaSil
  3. Hocam birde bazı oyunlarda qvga yazıyor qvga ne demek ve ne işe yarıyor

    YanıtlaSil
  4. Sd kartı biçimlendirdiğiniz takdirde tekrardan dosyaları atmak zorundasınız

    Qvga 320x240 ekran boyutudur

    YanıtlaSil
  5. Kahraman hocam o konuyu inceleyeceğim

    YanıtlaSil
  6. galaxy mini bilindiği gibi 1200mah
    luk bataryaya sahip bundan dolayı
    çok işlevsel kullanımda 1 günde pili
    bitiyor.hatta belki daha az...
    internette galaxy S mini ve galaxy
    mini için 1500mah luk batarya
    üretildiğini gördüm.satın alsak
    telefonda bi sorun olurmu çünkü
    pek kullanıcı görmedim.. bn telefonu
    çok fazla kullandığım için ihtiyaç
    duyuyorum sence telefona zarar verebilir mi

    YanıtlaSil
  7. Cihaza bir zararı olmaz internette 2430 mah olanı da var

    YanıtlaSil
  8. kardeş Bişey soracagım benm de bataryam hiç dayanmıyor. valla sadece mesajlasıyorum sarjım sadece 3 saat dayanyro. bıktım artık bir çözüm bulamazmısınız ?

    YanıtlaSil
  9. Sa toprak kardesim birkac sitede Androidde lig tv izlemeyi gordum. Bulabilirsen cok sevincem hatta sevincten napacagimi bilemeyebilirm :D lutfen bi bakar misin cevabini bekliyorum hocam :)

    YanıtlaSil
  10. toprakcıgım galaxy mini play storedeki bazı uygulamaları göstermiyor bi el atsan iyi olur

    YanıtlaSil
  11. peki ya bu bataryalari turkiyede bulabilirmiyiz yada mersinde herhangi bir telefoncuda yoks
    a tek care internettenmi satin alcaz .... Birde fiyatlari ne kadadir bir bilgin varm....
    i

    YanıtlaSil
  12. kardeş Bişey soracagım benm de bataryam hiç dayanmıyor. valla sadece mesajlasıyorum sarjım sadece 3 saat dayanyro. bıktım artık bir çözüm bulamazmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. raminizi sık sık temizleyin hocam eğer full şarj ile 3 saat gidiyor ise bataryada sorun olabilir

      Sil
  13. Toprak bana score classic goals die bi oyun var bulabilirmisin şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun iphone oyunu zannedersem android için aradım bulamadım

      Sil
  14. Hocam street fighter yuklermisin

    YanıtlaSil
  15. Hocam street fighter yuklermisin

    YanıtlaSil
  16. merhaba hocam siteyi uzun zamandır takip ediyorum bi program yulkerken sistem çöktü ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  17. ninja sagayıda yayınlıyacaktın valla süper olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ninja sagayı marketten de ücretsiz olarak indirebilirsiniz

      Sil
  18. iniyomu ya ? ben indiremedim :(

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. dogru bitek benim tele inmiyo ozaman [galaxy y] :)

      Sil
  20. Ama Bataryayı dahha yeni değiştirdim hemde 25 lira verdm bataryaya daha nesini değiştireceğim lutfen yardım edin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal şartlarda full dolu bir batarya 3 saat götürmez aşırı derece kullanmıyorsanız 3G v.b.

      Sil
  21. Yok sadece mesajlaşıyorum başka birşey yapmıyorum :(

    YanıtlaSil
  22. Hocam Bir Program Bir Rom Bişeyler Oner bana allah aşkına deli olacagım. Boyle Telefonu Alıp Kıracagım GElyr İçimden . Lütfen Lütfen Lütfen

    YanıtlaSil
  23. biri bana yardım edebilir mi ? apk dosyasını nası tele atcaz bilgisayardan

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir