Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Ağustos 2012 Cuma

Spider-Man: Total Mayhem HD - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


New York'un suçlulara karşı koruyucusu olan Spider-Man'nin maceralarına sizde katılmaya hazır olun. Dinamik oynanış kontrolleri sayesinde çok farklı kombolar yapabilecek düşmanlarınızı size dokunmasına izin vermeyeceksiniz. Olağan üstü 20 adet özelliğini ilerleyen bölümlere doğru keşfedeceksiniz toplamda 12 bölümden oluşmaktadır. Duvarlara tırmanın ağ atıp damdan dama örümcek duyularınız sizi yönlendirecek her bölümün sonunda karşınıza çıkacak boss diye tabir ettiğimiz güçlü yaratık ve dövüşçülerle oyunun tadına bir kez daha varacaksınız. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır sadece loading ekranlarında biraz bekletmektedir. Oynamak için Chainfire 3D uygulamasının kurulu olması gerekmektedir. Fiyatı 4.99$'dır normalde.

Oyunumuzdan Görüntüler






APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "GloftSMHP" ve gameloft/games klasörüne atalım.
APK dosyamızı kuralım. Oyuna girelim ilk girişte dosyaları denetleyeceği için internet bağlantısına ihtiyacınız vardır.
Oyunu oynamak için Chainfire 3D ayarlarını use plugin bölümünden NVIDIA olmalıdır. Chainfire 3D kurulu değilse buradan kurabilirsiniz - Chainfire 3D PRO Kurulumu
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

175 yorum:

  1. Ya bu i serisi telefonların normal minilerden farkı ney normal mininin açtıklarını i serisi açmıyor -,- hocam bi araştırabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi normal galaxy miniden daha önce çıkmış bir cihaz ekran driverleri farklı olduğu için açamıyor

      Sil
    2. hocam i serisinde çalışan bazı oyunlrda beyaz ekran yardım edermisiniz chainfireyide yaptım lütfen hocam

      Sil
    3. Mert hocam çoğunluk chainfire driverleri arasında qualcomm sizin işinizi çözebilir deneyin bir.

      Sil
    4. Sağolun Hocam oldu Süper bir site :)

      Sil
    5. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BENİM TELEFONUM SAMSUNG GALAXY ACE GT-S5830İ BİLDİNİZ GİBİ BU CİHAZ KOLAY KOLAY HİÇ BİRSEYİ AÇMAZ AMA BU SİTEDEKİ PAYLAŞIMLARIN HEPSİNİ KASMADAN AÇIYOR. TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİMM.

      Sil
    6. hocam konuyla alakalı deil ama bu kaç mb oluyor rardan çıkartımmı

      Sil
  2. Oyunu açtım chainfire3d ile nvidia ile açılıyor diğerlerini seçmeyin ayrıca internet olmadanda açılıyor girişte sağdaki bağlantıyı seçin sonra no diyin girin bidada sormaz zaten eline sağlık üstad

    YanıtlaSil
  3. Toprak bu fatih projesinde verilen tabletler 2.3.4 1ghz islemci 8.9 inc wife... Biz bu tabletler le ne yapcaz dersin..

    YanıtlaSil
  4. raşit tabletler bize verilecek mi ? lise 3 e?

    YanıtlaSil
  5. Sd kart dosyadini indirnek basarisiz diyo

    YanıtlaSil
  6. Hafiza az ondanda olabilir mi simdi baktim

    YanıtlaSil
  7. yaw toprak rootsuz paylaş :SS root yapmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  8. toprak rootsuz ve chainsiz çalışmazmı ?

    YanıtlaSil
  9. Karde birde bu interneti hizlandirmak icin bi program yok

    YanıtlaSil
  10. sercan hocam çalışır ama görüntülerden verim alamazsınız bembeyaz bir ekranda :D

    YanıtlaSil
  11. kardeş root yaptık diyelim geri dönmek istiyorum eski haline yani unroot işlemi yapıyorum.Ama unroot bölümüne baktımda pek iyi yorumlar yok yani geri dönmek isteyenler geri dönememiş eski haline.

    YanıtlaSil
  12. hocam ben unroot dosyasını kullandım ve başarılı bir şekilde yaptım.

    YanıtlaSil
  13. hocam galaxy miniye bi java programı atın ne olur

    YanıtlaSil
  14. toprak sitenizi çok seviyorum hergün giriyorum yeni uygulama var mı diye ama sana zahmet senden bişey isticem google play için hack var mıdır varsa paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  15. mesela legacy play diye bişey gördüm işte ücretli şeyleri ücretsiz yapıodu ama minim için bi türlü ayarlayamadım

    YanıtlaSil
  16. gameloft games dosyası yok yadailk apk yı kurup mu sd datayı atcaz anlamadım ?

    YanıtlaSil
  17. Hocam datayı klasör oluşturup atacaksınız sonrada APKyı kurun yalnız chainfite ayarlarını yapmalısınız

    YanıtlaSil
  18. loading dio bisaat öle kalıyo of :( galaxy y oldugu içinmi acaba ?

    YanıtlaSil
  19. Hocam normalde galaxy mini de loading ekranında bekletiyor bir süre sonra açılıyor sorunsuz olarak

    YanıtlaSil
  20. Hocam bişey sorucam yaa bizim şu cihazımıza (GLXYMİNİ) asphalt 6 ne zaman gelir yaa çıktığı gunden beri takip ediorum ama yok. hocam bi araştırsan çok sevinirim daha dogrusu çok seviniRİZ.. sitede görüyorum hocam herkez Asphalt 6 diye tutturmuş.
    bunun bir çaresi yokmudur hocam yaa ChainFire3D ile falan olmazzmı ya :) :) :)

    ProBookTurkiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam asphalt 6 çalışmıyor sizinde çalışıyor dediğiniz uygulamaları denedik ama nafile

      Sil
  21. sonunda açıldı ama kendim ve düşmanlar beyaz görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chainfire kurmalısınız hocam konunun altında belirttiğim gibi

      Sil
  22. Deniz Plugin olarak NVIDIA'yı seç Disable Mapbuffer, Disable RGBA emu, Reduce Texture size, Reduce texture quality. bunları tickleyip oyuna girmeyi dene beyaz ekran gibi bi sorun olmaz fakat gözle görünür bi görüntü bozukluğu olur başkada çare yok mini telefonlar bu oyunlara göre ayarlanmamış ellede bi yere kadar :/ Ayrıca Toprak sende Chainfire kullanılan oyunlara hangi dosyalarda çalışıyorsa onu yazarsan iyi olur yoksa quelcomm, povervr, nvidia denemek gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zaten konunun altına yazmıştım

      Sil
    2. Kırmızı kısmı görmemişim k.b hocam :)

      Sil
  23. chain fire flan dediğiniz gibi kurdum nvidia secili zten nvidia yı seçmeyince heryer beyazdı bazen ben bazen binalarda beyaz oluyo ama bina fazla uzun sürmüyo genelde ben veya düsmanlar

    YanıtlaSil
  24. oyunu galaxy mini de sorunsuz oynadım deniz hocam :/

    YanıtlaSil
  25. Ben 6. bölüme kadar oynayabildim sonra com hatası verdi çokta iyi gidiyodu üzüldüm -,-

    YanıtlaSil
  26. merhaba ben oyunu yükledim ama oyun açılınca ekranda bir tarafta wifi diğer tarfata carrier yazıyo ne yapmam lazım carrier e basınca bişeyler indermeye başlıyo ama hiç ilerlemiyor ne yamam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd kart dosyasını doğru yere attınız mı ?

      Sil
  27. android/data nın içine attım zaten öyle değilmi

    YanıtlaSil
  28. gameloft/games klasörüne atacaksınız hocam

    YanıtlaSil
  29. hocam bede öyle bir klasör görünmüyor

    YanıtlaSil
  30. Sd kart içine oluşturun hocam

    YanıtlaSil
  31. toprak sd datayı gameloft games e atıom sonra oyunu yükleip açıom checking required files dio duruyo sonra tekrar indirmeniz gerekli dio yes diom gene aynı şey oluo no diom bu seferde oyundan atıo ltfn yardım et

    YanıtlaSil
  32. Hocam dosyaları kontrol ederken bazen internete ihtiyaç duyabiliyor geçerli bir bağlantınız var mi?

    YanıtlaSil
  33. Spidermanın rootsuz olanını yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  34. Ya bu oyun kasiyo biraz az sonra geri kasmaya basliyo

    YanıtlaSil
  35. Hocam oyuna girerken rami temizleyip girin

    YanıtlaSil
  36. ya 2. bölümde demir adamı nasıl yakalıycaz ? rınbo has escaped diyo bide hilesi varmı ?

    YanıtlaSil
  37. hocam bnm telefonda wifi sorunu var acil yardım edebilirmisiniz bağlandı diyor internete grmiyor ? acil yardım

    YanıtlaSil
  38. hacı gerekli versiyonları da yazarsan çok daha iyi olur ben indirdim ama 2.2 üstü içinmiş :(

    YanıtlaSil
  39. Yandex.Narod da Açılmıyor Başka Biyere Upload lasan

    YanıtlaSil
  40. hocam yazilar beyaz oyunda beyaz ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  41. hocam konuda chainfire3D uygulamasının gerekli olduğunu yazdım. Konudaki linki kullanarak chainfire kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  42. kurdum içi boş bir yazi yazdi kapatti

    YanıtlaSil
  43. APK - DATA LİNKLERİ SAĞLAMDIR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam data linki yandekse rusça bölümüne atıo link kırık

      Sil
  44. kardeşş oyu n ayrı ekranda açılıoy anlamadım

    YanıtlaSil
  45. kardeşş oyun yarı ekranda açılıyo yardım nütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. samsung galaxy gio s5660 android sürümü 2.3.6 gigenbread

      Sil
  46. samsung galaxy gio s5660 android 2.3.6 gigenbread kardeşş

    YanıtlaSil
  47. oyun galaxy mini de sorunsuz açılmakta ve çalışmakta

    YanıtlaSil
  48. galxsi gio için olan bi site biliyosan söleye bilirmisin

    YanıtlaSil
  49. ama kardeşş bu siteden dead space yi yükledim sorunsuz açıldı bunda oldu bide assasing creeed de

    YanıtlaSil
  50. usta telefon galaxy ace 5830i direk apk yi kurup oyunu açsam o kendi yükleme yapsa sorun olurmu (bazı oyunlarda olmuyo da)

    YanıtlaSil
  51. olmaz hocam buradaki data dosyasını kullanmak zorundasınız

    YanıtlaSil
  52. hocam chanfire 3d olmassa nolur

    YanıtlaSil
  53. Hocam oyun yükledim herşey gözüKüyor ama tuşlar gözükmüyor

    YanıtlaSil
  54. hocam cihaz nedir ve chainfire kurulumu?

    YanıtlaSil
  55. hocam telefona chanfire yükledik mi ne değişiyor

    YanıtlaSil
  56. hocam the amazing spider man var mı galaxy y veya mini için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the amazing spider man çalışmıyor armv6 cihazlarda

      Sil
  57. kardeş emeğine sağlık bende de aynı problem var örümcek adam oyunu galaxy i9070 advance de beyaz ekranlı çıkıyor siz bir iki uygulama vermişsiniz o uygulama dosyaları sadece mini için mi geçerli bende yüklersem cihaz bozulur mu acaba

    YanıtlaSil
  58. isa hocam cihaz rootsa kurulur sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  59. eyvallah Toprak bey emeğine yüreğine sağlık hiç ümidim yoktu ama çok şaşırdım harbiden sorun çözüldü çok ama çok teşekkürler kardeşim

    YanıtlaSil
  60. bu oyunlar galaxsy gioya olurmu hocam ?

    YanıtlaSil
  61. toprak abi bu oyun 6 ci bolumden sonra calısmıyor ne yapabilirim cevaplarsanìz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  62. Toprak hocam yandex den nasıl indircez şu datayı rusça şeyler çıkıo tr ye çeviriom kaydol diyo kaydoluyom sonra 10 gb kazanmak için şunları yap falan çıkıo napcam ben

    YanıtlaSil
  63. hocam indirme de sorun yok. çıkan kodu yazın ve indir deyin.

    YanıtlaSil
  64. Hocam oyun gayet güzel bir şekilde oynanıyor fakat bir bölüme girerken kapanma hatası alıyorum ne yapcam

    YanıtlaSil
  65. hocam telefonum galaxy ace gt 5830i android sürümü 2.3.6 ben nasıl kuracağımı bilmiom yazıları okudum ama yapamıyorum root yapmaya çalışıyom homeye basarak powerle açıom olmuo gine root felan sonra chanfire yi açıom bi yazı çıkıo ok diom chanfire kapanıyo gloftsmhp die bi klasör yok önceden asphalt 5 yüklemiştim ondan sd kartta gamelof die klasör var içinde games var oraya attım yine olmuyo yardım ediiiiiiiiiin nasıl yapcam chanfireyi kurcam root yapcam yardım ediin nolur toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz hem i serisi hemde galaxy ace pek yardımcı olamam chainfire çalışması içinde root gereklidir.

      Sil
  66. hocam root yaptım chainfire yükledim oyun açıldı kapandı android sürümünü 4.1 jelly bean yaptım cihazın imei silindi servise yolladım hocam bende bide galaxy ace gt-5830 var i deil ona yüklesem açılma imkanı varmı

    YanıtlaSil
  67. hocam çalışma ihtimali yüksek deneyin isterseniz

    YanıtlaSil
  68. Toprak hocam galaxy y de sorun olurmu kasma var mi bide roott yaptim telefona zarar gelirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root zarar vermez cihaza. galaxy mini de azda olsa kasıyordu ama rahatlıkla oynanır merak etmeyin.

      Sil
  69. Kardes yazim niye silinmis su oyun 5 bolumden sonra atiyor varsa cozumu sana zahmet yardim et

    YanıtlaSil
  70. Yalnız 336 mb zıp halı bırde cıkarsak kac olacak kımbılır
    Elıne sağlık hocam

    YanıtlaSil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. Toprak hocam oyun ekrana cok kucuk kaliyo %25 felan kapliyo tam oturmuyo pes 2012 cok iyi temple run gibi oyunlar ekrana oturuyo ama bu cok kucuk kaliyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun galaxy mini ekranı için uygundur Serdar hocam

      Sil
  73. Hocam benim ki i serisi ace arm6 mi tel acaba.

    YanıtlaSil
  74. Galaxy ace i serisi de ARMV6'dır hocam.

    YanıtlaSil
  75. hocam galaxy y de çalışırmı armv6 o da ama ekranı miniden çok az küçük

    YanıtlaSil
  76. Galaxy y de de çalışır hocam chainfire ayarlarını yaparsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam, gameloft/games'e çıkartıyorum çıkarma %95 olunca çıkarma duruyor. Ekranın altında ''E-FAİL'' diye bir yazı çıkyor ne yapabilirim ?

      Sil
  77. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  78. hocam nfs hot pursuitte söyledim yine söyluyorum ben telefonda tum agı kapattım hatta oyuna hatsız bile girdim dosyalarıda dogru yere attım pc dende denedim farklı bişey mi telde anlamadım gitti nie olmuyo hep net istiyo root clock word chaişn fire guncellemelerin hepsini yaptım ama tık yok ayrıcada telefon avea hattını desteklemiyo yanı nete giriyo ama uygulamalara net erişim izni vermiyor browserler haric

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa hocam oyun sorunsuz çalışıyor yukarıdaki anlatım ile daha bugün 2 arkadaşıma kurdum.

      internet sorunu cihaz ile ilgili olabilir destek alın.

      Sil
  79. saol hocam cok yardımcı oldun beynın dert görmesin ama telefonu spot aldım geri iadesi yok hersey için tskler

    YanıtlaSil
  80. hocam nette arastırdım da telefonu baska bir telefon olarak tanıtmak var mıs galıba imei ile aramaya bişeyler yazıyomussun telefonu farklı tanıtıyomussun bunu yapınca sorunumun çözülecegine kanaat getirmekteyim yardım edermisin ben googlede nası yazılacagını bulamadım :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam android ime değiştirme diye aratın benimde pek bilgim yok bu konuda

      Sil
  81. hmm hocam lin2sd programınıda atarmısın siteye baya işe yarıyo oyunları dogrudan carda kuruyor telefon da kasıl mıyo tsk ler

    YanıtlaSil
  82. hocam : wifi hacker paylaşabilirmisniz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wifi hacker diye bir şey yoktur olanlarda çalışmıyor.

      Sil
  83. toprak hocam sunun bize göre olanını paylaşırmısın ekran kücücük telefon s3 ekran wwga gibi bişey bu qwga paylaşırsan yada link atarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. googlede aratarak bulabilirsiniz berkay hocam site galaxy mini için :)

      Sil
  84. kardeşş galaxy ace nin i serisimi daha iyi yoksa normalimi ve fiyat farkı oluyomu normaliyle i si arasında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beytullah hocam her zaman için normal cihazlar daha iyidir. i serisini boş verin fiyat farkı konusunda pek bilgim yok.

      Sil
  85. ya gameloft klasoru gelmiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasör yok ise kendiniz oluşturun halil hocam :)

      Sil
  86. toprak hocam dream league var mı? armv6 da yoksa ekler misiniz?

    YanıtlaSil
  87. telefonum lg p503 yani hvga ekran. oyuna giriyorum ama ekrana küçük geliyor karmakarışık gözüküyor her şey hvga için yok mu?

    YanıtlaSil
  88. hocam ben use plugin dediğimde none çıkıyor başka bir sey çıkmıyor

    YanıtlaSil
  89. Hocam tlfnm Galaxy Ace 5830i oyunu kurdum Changfire çalıştırdım oyun gayet iyi çalışıyor ama oyunun ekran boyutu küçük nasıl tam ekran yapabilrm. oyun köşede küçük bir köşede çalışıyor .. YARDIMCI olursanız çok sevinirm.

    YanıtlaSil
  90. googleden HVGA apk bulunuz serhat hocam

    YanıtlaSil
  91. googleden HVGA apk bulunuz serhat hocam

    YanıtlaSil
  92. i serileri benim bloga gelin tamamen türkçedir
    http://tc-ace-i.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  93. Toprak Hocam Benim Bir Sorum Olacak Ben Blogunuzu Yakin Takipcisiyim Uygulamalarinizida Cok Begeniyorum Ama Bazi Oyunlar Sorunlu Telefonum Galaxy Mini i serisinden Brother in arms 2 oyununu yukledim her sey tamam ama oyunda bembeyaz sonra fieldrunners oyununu yukledim her sey tamam oyunu aciom play diom ok diom loadin gibisine bise cikio azcik dolup hemen atiyor bu oyundada sorunum yok ama yorumlarda okudum qualcomm die biseyden bahsetmissiniz onu tam olarak anlatirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam chainfire programının bir driverı chainfireın anlatımı sitede var

      Sil
  94. hocam oyunun data dosyasını atıcam ama öyle bi klasör yok kendim oluşturdum ama açılırken malesef oyun durdu diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ertan hocam yok ise kendiniz oluşturmanız bir sorun teşkil etmez ancak durdu hatasına gelecek olursak kullandığınız cihaz nedir ?

      Sil
  95. tablet hocam benimki ve oyunun data dosyasını nasıl atıcam yardımcıolursan sevinirim hocam

    YanıtlaSil
  96. hocam veya arkadaslar ben bu oyunda rhino yu yakalamaya calısıyorum ama bi yerden atlamıyor ne yapmam lazım uzun bi mesafe yetişmiyo cok sewyom bu oyunu yardımmm

    YanıtlaSil
  97. aga ben oyunu kurdum dediğin şekilde 3d zaten vardı bende yaptım dediğini ama oyunun ekranı yana kaymış şekilde başladı sorun nedir acaba :S Galaxy GİO kullanıyorum .

    YanıtlaSil
  98. Okan TAŞDMEMİR bendede Galaxy Gio Var ama sorununun çözümü başka 320x480 kalitede apk

    YanıtlaSil
  99. toprak hocam cyangen mod 10.1 var mini için android 4.2.2 oluo bi dene istersen

    YanıtlaSil
  100. hocam ben root konusunda sıkıntılıyım htc wildfire s kullanıyorum programınız varsa paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  101. hocam cihaz i serisi burdaki bütün oyunları rahatça açıyo

    YanıtlaSil
  102. HTC evo 3D telefonum var ayarlar ve oyun zaten ilk aldığımda yüklüydü. Gerçekten çook güzel bir oyun herkese tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  103. Toprak kardeş ben galaxy mini 2 kullanıyorum ama oyunu açtığımda yana kaymış şekilde açılıyor bunun sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
  104. merhaba toprak hocam ben samsung galaxy ace s5830i kullanıyorum bu oyunu ındırdım ama sd kart dosyasız oynamak ıstıorum cunku bılgısayarımda winrar yok lutfen bana sd kart dosyasını winrardan cıkartılmıs bı şekilde gönderin yadak apk+sd data dosyasının bir olduğu bir link verin Allah rızası için hocam..

    YanıtlaSil
  105. hocam interenet olmadan indirip oynayacağımız oyunlar hangileri söyleyebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  106. Kardeşim eline sağlık aradığım herşeyi bulabiliyorum.Allah razı olsun.Kardeşim senden yapabileceksen bir isteğim olacak.Bu oyunları uygulamaları sekmelere ayarlayabilirsin çok iyi olur.Mesela oyunları Strateji-Aksiyon-Yarış... gibi . Umarım demek isteğimi anlamışsındır tekrar teşekkürler.Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  107. Hocam clash of clansatarmısın

    YanıtlaSil
  108. Selam hocam benim tel galaxy w apk dosyasını indirdim kurdum ama sd card dosyasını indire tıkladıktan sonra siteye falan yönlendiriyo vs. indire tıkladğımda belirsiz dosya diyo indirmiyo

    YanıtlaSil
  109. Beyler benim telefonum i serisi ve herturlu oyyunu aciyo toprak hoca sayesinde muthis oyunlarim vat adamin dibi o adam harika biri chainfire kurun ve ordaki tum driverlari deneyin cogu oyunu acacaktir toprak hocayi tanimasaydim herhalde teledonum bu kadar iyi olamazdi o adamin bi suci yok adam harika paylasimlar yapiyo helal olsun toprak hocama adamin dibisin

    YanıtlaSil
  110. ekran a küçüük oluyo telefonum galaxy gio yardım edermisin ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  111. hocam cevap verirmisin ekranın köşesinde küçücük olark duruyo ndn telefonum galaxy gio

    YanıtlaSil
  112. ya cvppppp telefona küçük geliyo hocam telofonum galaxy gio yardım edermisin

    YanıtlaSil
  113. Hocam oyunu ilk açtımda denetleme bölümünde tam ekrandı new version dedi ok dedim bi seteye yönlendirdi beni apk indirdi otomaik tıkladım başarısız dedi sonra oyuna yine girdim baktım yarım ekran chanfire ayarı yaptım yine yarım ekran acil yardım edermisn bana telefonunm galaxy gio

    YanıtlaSil
  114. ekrana küçük geliyo oyun hanfire de yaptm ama yine olmadı telefonum galaxy gio yardım et hocam ya

    YanıtlaSil
  115. Ya hocam benim telefon galaxy ace chainfire yapmasam calisir mi

    YanıtlaSil
  116. hocam chanfire programı olmadan da çalıştırdı benim telefonum bi sorun olurmu ? telefonum galaxy mini gt 5570

    YanıtlaSil
  117. hocam belirli bir bölümden sonra kapatmaya zorla yazıı diyor düzeltsen:::::::DDDDDDDD

    YanıtlaSil
  118. aga ben herşeyi yaptım cihazım galaxy y interneti açtıgımda oyunun gameloft yazısı gelmior kapttıgımda gelior ne yapabilirim çözümü ne
    acaba

    YanıtlaSil
  119. Benim telefonum Samsung galaxy y (s5360) sorunsuz çalışıyor güzel oyun ama sıkıyor bi süre sonra full görev yapmak bıktırdı ama siteye çok teşekkür ederim manyak oyunlar var.

    YanıtlaSil
  120. hocam bende maxiplus 5 var indirsem boyutu tam ekran olurmu ?

    YanıtlaSil
  121. toprak hocam ne olur modern combat 4 zero houru koyunnnnnnn

    YanıtlaSil
  122. hacam gameloft klasorunu nasil yukliycez

    YanıtlaSil
  123. hocam rpg oyunları yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  124. hocam o dediğiniz chain fire 3d olmazsa açılmıyor mu

    YanıtlaSil
  125. hocam galaxy miniye farmville 2 köy kaçamagı olmuyor mu oluyorsa bi link atın.

    YanıtlaSil
  126. Yaa hocam glxy s 1 kullaniyorummm ekran minicik oynanilmiyooor yavvv

    YanıtlaSil
  127. hocam gm discovery de rootsuz çalışırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun apk QVGA ekranlar içindir cihaza göre apk dosyası bulmak zorundasınız hocam

      Sil
  128. abi bn bu siteden çok apk dosyası indirdim hemde telefondan ama gta vice city ve ya gta san andreas ve ya hileli oyunları birtürlü açamıyorum hep hata veriyo Toprak abi seni bna Allah yolladı nolur yardım et

    YanıtlaSil
  129. Hocam ben youtube de izliyorum clash of clans i modlu oynayanlari goruyorum ama online bir oyun nasil olabiliyor acaba ?

    YanıtlaSil
  130. Abi PLants VS. Zombiesin Apk sini Atar mısın?

    YanıtlaSil
  131. abi lütfen bibak cok lazım herkes indirmiş sende yokmu diyo allahını seviyosan

    YanıtlaSil
  132. hocam oyun 11. bölümde arıza verdi çok önemli loading de kaldı 11 e kadar geldim loading dior sonra ekran kararıyor ve atıyor oyundan !!!!!!!!!?????

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir