Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Ağustos 2012 Pazar

Jelly Defense - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Savunma oyunlarını sevenler için bu zamana kadar sürekli oynatacak bir oyun paylaşmak istiyorum. Oldukça yenilikçi ve renkli bir politika izlemiş diyebilirim. Oyuna ilk başladığımızda tüm detaylarına kadar öğrenmemiz için deneme bölümü yapılıyor. Oyunda renklere dikkat etmenizi öneririm bunu oynayınca anlayacaksınız. Defans araçlarımıza iyi bakıp gelişmelerini sağlayın yoksa çok zorlanacağınıza emin olabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Diğer ARM6 cihazlarda da çalışacaktır. Modlama bana aittir. Oyun tamamı ile 3D ve HD'dir seslere hayran kalmamak elde değil. Play Store'da 3,01$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve oyunumuz hazır zevkini çıkarabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

12 yorum:

  1. Kardes verdigin wktn yi kurduktan sonra galeri kasilip donmaya basladi acaba cozumu var mi?

    YanıtlaSil
  2. hocam ben sorunsuz kullanıyorum sıkıntı veya kasma yok

    YanıtlaSil
  3. hocam ben de root attıktan sonra galerideki resimler ve sd karttaki müzikler yok oldu ama sd kartta gösteriyor neden öyle oldu?

    YanıtlaSil
  4. hocam rootlu ve donma yaşamıyorum

    YanıtlaSil
  5. toprak kardeş iris diye bi uygulama var konuşuyosun soru soruyon emirler fln veriosun onuda paylaşabilrmsn ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam siri den bahsediyorsunuz herhalde iphone uygulaması android için değil

      Sil
  6. bide 2.3.4 e göre tap tap varmı ekrana sığdırılmış ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sercan kardeşim sitedeki tap tap 2.3.6 sürümünde sorunsuz oynuyorum.

      Sil
  7. iris adı galaxy s de var 2.3.4 e yapsan tap tap 2.3.6 yapamam

    YanıtlaSil
  8. 2.3.6 tap tap i çalışıyo bednede ekran sığmıyo :D

    YanıtlaSil
  9. hocam ayarlama şansım yok sadece işlemciye göre ayarlayabiliyorum ekrana göre değil

    YanıtlaSil
  10. ok kardeş sık sık oyun paylaş bugün hç paylaşamdın cnm sıkılıo :D

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir