Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

31 Ağustos 2012 Cuma

Kingdoms & Lords - Galaxy Mini (QVGA-ARM6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Kaliteli bir Gameloft oyunudur. kendi krallığınızı kurmaya hazır olun. Topraklarınızı genişletin ve düşmanlarınıza göz dağı verin sadece bunlar yeterli olmayacaktır iyi bir ekonomiye de ihtiyacınız var topraklarınızı iyi kullanıp besin değeri yüksek olan şeyler yetiştirmelisiniz askerleriniz ve halkınız için bu gerekli muharebe için askerlerinizi iyi yetiştirin. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır yalnız ROOT olup Lucky Patcher ile lisans kontrolünü kapamanız lazım. 
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
SD kart dosyası

Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "com.gameloft.android.ANMP.GloftDKHM" daha sonra android/obb klasörüne atalım (öyle bir klasör yok ise oluşturun)
Daha sonra APK dosyamızı kuralım fakat açmayın.
Buradan lucky patcher uygulamasını indirip oyunun lisans kontrolünü kapatmamız lazım - lucky patcher indir
lucky patcheri indirip açalım karşımıza uygulamaların bulunduğu liste gelecektir oyunumuzun üzerine dokunalım karşımıza bir menü gelecektir oradan Open Menu of Patches kısmına girelim en üstte Lisans Kontrolü Kapat vardır oraya da girelim ve AUTO MODE diyelim bu kadar artık oyunumuza girebiliriz.
NOT : Oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın.
Her zaman ki gibi modlama bana aittir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

20 yorum:

  1. Toprak fingir sprit lock u koyabilirmisin siteyi mütiş geliştirmişin overclockta 748mhz de performance modda süper oyunuyorum sorun çıkartmıyor chainfire de kasmayı azaltıo major mayhem cok güzel oynanıo nivada dirivir la kasmalar cok aza inio sayende telefomum mükkemmel istediğim gibi oldu senin sayende saol dostum.

    YanıtlaSil
  2. toprak pes 2012 paylastin fakat artik pes 2012 spikerlide var android icin bulabilirsen paylasabilimisin

    YanıtlaSil
  3. En dandik oyunları istiyon çocuktan git nilgisayaranda oyna

    YanıtlaSil
  4. Kardes dandik olsun olmasin herkesin cocuklugunda oynadigi bagimli kaldigi oyunlar vardir bende bu yuzden rica ettim seni kasan bir yani mi var ...

    YanıtlaSil
  5. olm pesin neresi dandik lan.Ben gerçekten zevkle 2012nin romanca olanını buldum oynuyorum.
    TOPRAK REYİZ,sende simcity deluxe koyar mısın? Ben indirdim taş gibi şakır şakır çalışıyo oc suz hemde.Ekran olayındada fazla sorun yok.Zevkle oynuyorum.Android için en iyi şehir similasyonu bence.Bende var dosyalar bulamazsan mail at yardımcı oluruz.İstersen yazarlıkta ver fazla bişey eklemem ama.Neyse mail atarsın kanks mail:
    mertkirimgeri [@] yandex .com .tr

    YanıtlaSil
  6. toprak hocam hiç kasmadan oynayan bi futbol oyunu bilionuzmu pesde takılmalar yapiyor ama görüntüleri fazla güzel değil real footbal da görüntüler süper ama ondada biraz kasma yapıyor kasma yapmayan bi futbol oyunu bilionuzmu hocam ?

    YanıtlaSil
  7. Toprak kardes ben sana telefonum yurt dışından geldi biz de imei caktirdik. Dedim sendebir sorun olmaz demissin kusura bakma daha iyi anlamay calisiyorum
    Zaten biliyosun telefonu acrirmak icin 100lira vergi odemem gerekiyor artik yani demek isredigim su ben yeni romu yani yeni yazilimi yuklersem caktırdıgım imei silinip telefonun kendi imeisine geri donermi geri donerse telefon kapanir romu yuklememin hic bir anlamı kalmaz

    YanıtlaSil
  8. hocam sorun olmaz imei numarasıyla bir alakası yok romun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam yeni romu kuracagim insallah telefon kapan maz yalniz bana telefondan anliayan birisi eger yazilim guncellersem veya yeni yazilim yuklersem imei caktirip actirilan telefonun kapanacagini soylemisti

      Sil
    2. hocam yalnız bir yerde daha okudum orjinal rom kurduğumuz taktirde imeide sorunlar çıkabiliyormuş araştırma yapınca ortaya çıktı

      Sil
    3. Tamam en iyisi ben hic yuklemiyim sonra telefon kapanirsa ugras dur.yalnız toprak kardes onceki cevaplari hic arastirmadan verdin yani ben simdi yüklemiş olsaydım belki telefon kapanacakti.bu siteye giren herkes sen telefondan anliyorsun diye sana soruyor lutfen biraz dikkatli ol kardes. yardimci oldugun icin sağol çok teşekkürler

      Sil
  9. slm toprak hocam uygulamalara ait yorumları paylaşsak kullanan kişiler tarafından istek şikayet görüş diye bir bölüm açman mümkünse millet diger uygulama isteklerini vs... orda yapsın yüklü uygulama neyse onunla alakalı yorum yapılsın bu konu hakkında durursan sevinirim... paylaşımların çok güzel paylaşıma devam başarılar...

    YanıtlaSil
  10. Polat kadesim cok haklisin boyle bir site icin gerekli cunku genel olarak istege bagli paylasim yapiliyor ...

    YanıtlaSil
  11. yarın sabaha istek formunu ekleyeceğim hocam

    YanıtlaSil
  12. Harika oyun teşekkürler Toprak Bey.

    YanıtlaSil
  13. Toprak hocam linki yenileseniz olur mu ? apk linki kırılmışta..

    YanıtlaSil
  14. toprak hocam hawx linkini degistirebilrirmisin ?

    YanıtlaSil
  15. toprak hocam apk link kırık lütfen bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir