Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Ağustos 2012 Cumartesi

FINAL FANTASY III - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


1990 yılından beri türünün en iyi oyunu diyebilirim 4 genç savaşçı dünyaya karanlık çökünce tekrar gün ışığına kavuşturmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Eskiden Playstation ve bilgisayarlarımızda oynardık. Şimdi sıra android cihazlarımızda. Oyunumuz geliştirilmiş 3D görüntüye sahiptir. SQUARE ENIX Co.,Ltd. şirketi iyi bir iş başarmış diyebilirim. Play Store'daki 17.90$'lık uçuk fiyatına karşın oldukça satın alınmıştır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. ROOT gereklidir.

Oyunumuzdan Görüntüler




 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

43 yorum:

  1. lucky patcher ile ilgili işimizi tamamladıktan sonra silebilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  2. slm toprak hocam sizden rica etsem şunların pro full apklarını paylaşırmısınız bulabilirseniz...
    Battery Solo Widget Pro :Pedro Maicas
    Fingerprint Scanner FREE :ThinkChange
    Classic Text To Speech Engine :SVOX Mobile Voices
    SVOX Turkish/Türk Cem Trial :SVOX Mobile Voices

    Yardımcı olursanız sevinirim... şimdiden teşekkürler başarılar...

    YanıtlaSil
  3. burak kardeşim büyük bir ihtimalle gidecektir.

    ekrem hocam bulabildiklerimi ekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Toprak reyiz bişey sorcam ben telefonu tekrar garanti kapsamına almak istiyorum ne yapmam gerek :D ? Bir kere unroot ve clockwork mode'u kaldırcam ve kendi kullandığım 2.3.4 romuna mı dönüştürcem ? Ha bir de rom değiştirince root ve clockwork mode gitmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  5. hocam direk 2.3.4 romunu kurun bu kadar root ve clockwork mod kalkacaktır zaten :)

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah toprak :D sonra bi garantiye yollayım şu hata neyin nesi kimin fesi de adamlar kullanıcı hatası deyip yollarlarsa acayip kötü olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zannetmiyorum hocam teknik servisteki elemanlar pek sallamıyor kullanıcı hatasını ne varsa yapıp gönderiyorlar :D

      Sil
  7. Hocam birkaç forum sitesinde galaxy mini için 4.0.4'ü gördüm eğer imkanın varsa siteye ekleyebilir misin? Fakat kötüyse boşuna ekleme senin düşüncelerin öenmlii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stabil olarak çalışan yok hocam kamera ve bazı versiyonlarda wifi çalışmıyor :(

      Sil
    2. aslında var hocam elimde çok iyi çalışıyor kamerasından bluetootha fm radyodan wifi ye kadar çalışıyor isterseniz link atabilirim fb yada gmailden ulaşın :)

      Sil
  8. Hocam 2.3.4 romlarında indire tıkladığımda hotfile açılıyor fakat telif hakkı falan bişeyler yazıyor dosyayı indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu linkte olanı indirin hocam galaxy mini 2.3.4 orjinal 2.3.4 Türkiye romudur.

      Sil
  9. Hocam romu kurdum fakat root yükledğim uygulamaların hepsi duruyor :S

    YanıtlaSil
  10. Ya bi de toprak garantiye gittiğinde kaç hafta sürer :D ?

    YanıtlaSil
  11. Ve sürekli samsung ana sayfası uygulaması(com.sec.android.app.twlauncher işlemi) beklenmedik bir biçimde durdu. Lütfen yeniden deneyin falan yazmaya başladı

    YanıtlaSil
  12. 2.3.4 orjinal türkiye romunu kurdum zaten

    YanıtlaSil
  13. Hataların hepsi o romda çıktı yani 2.3.4 orjinal türkiye romu. Ama odine atılacak dosya varya romu kuracak olan tek dosya çıktı yanında da SS_DL.dll diye bir dosya vardı

    YanıtlaSil
  14. hocam 2. verdiğim dosya farklı anlatımda tek dosya ise olanıda var

    YanıtlaSil
  15. 2. verdiğiniz de orjinal türkiye romu değil mi hocam ? Bir de hocam şarj çok az idi onunla alakası olabilir mi ? %10-15 gibi

    YanıtlaSil
  16. o farklı bir rom fakat kies üzerinden geldi KPI serisi şarj ile alakalı bir şey olduğunu zannetmiyorum hocam

    YanıtlaSil
  17. Tamam hocam ben şarj fullken bi deneyim olmazsa yeni indirdiğimi kurarım

    YanıtlaSil
  18. Hocam samsung ana sayfa hatası yine var verdiğiniz 2. romda :S habire geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamış değilim hocam neden böyle bir hata alıyorsunuz :S

      Sil
    2. Topragim ben 2.3.6 mart romunu kurdum tekrar. Şimdi garantiye yollayabilir miyim ? :D

      Sil
    3. yollayın bir sorun çıkacağını zannetmiyorum teknik servisteki elemanlar pek sallamıyor

      Sil
    4. Sorun çıkacağından değil zaten. 2.3.6 romunu kurdum ya garanti kapsamı dışında kalmaz demi ?

      Sil
  19. Toprak ya şu galaxy mini'ye 4.0.4 ICS'yi kurmayı paylaşsan çok harika olur. Bi de bu custom rom galiba stock rom değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam custom rom stabil olarak çalışanı yok maalesef hepsi sorunlu

      Sil
  20. Hocam şu gameloft'un yeni çıkardığı The Dark Kngiht Rises oyunu ARM6 da çalışıyor mu ? Yani bulabilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmıyor hocam tabletlerde bile zor çalışıyor :D

      Sil
  21. Oha :D Ama harika bir oyun filmi kadar guzel :D

    YanıtlaSil
  22. Toprak yav mesaj geldiğinde launcherdaki mesajlar simgesinde mesaj gelmedi gözüküyor nasıl olcak :D ?

    Holo launcher

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ona dair bilgim yok hocam demek ki gözükmüyor

      Sil
  23. Zaman geçirmek için ideal fakat 4 karakterinde eline kılıc verdim bilsem okcu falanda yapardım birinide artık kaldı warrior party :D

    YanıtlaSil
  24. Selam hocam linkleri yenilerseniz sevinirim. bu arada paylaşımlarınızı daima takip ediyorum. Benim tel samsung gio olmasına rağmen bütün paylasımlarınızı destekliyorum her zaman takipteyiz hocam iyi çalışmalar..

    YanıtlaSil
  25. hocam linkleri yeniler misiniz?

    YanıtlaSil
  26. Hocam link yenileme şansınız var mı?
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. hiçbir adres brakmamşsn nasl ulaşaym?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir