Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Temmuz 2012 Pazar

Galaxy Mini Ses Arttırma ve Ses Kalitesini Yükseltme (Beats Audio)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Arkadaşlar merhaba bu pazar gününe yakışır bir şeyler paylaşmak istiyordum bugün ve bütün günümü buna ayırdım sonunda seste iyi yönde bir değişiklik yapan fakat yüklenmesi için ROOT ve Clockwork Mod'un sisteminizde kurulu olması gerektiğini belirtmek isterim. Yöntemimizin adı Beats Audio belki daha önce bir yerlerde duymuş olabilirsiniz veya Galaxy Mini için kullanmış da olabilirsiniz. İnternetten bir çok anlatım yapılmış bu konu üzerinde özellikle de yabancı forumlarda fakat çoğu çalışmıyor ve hepside DSP Manager gereksinimi duyuyor ama bu Beats Audio işlemi yapılınca da DPS Manager çalışmıyor. Anlatacağım yöntemde ise DSP Manager uygulamasına ihtiyacımız kalmıyor telefon en iyi sesi bizler için otomatik bir şekilde belirliyor.

Nedir Bu Beats Audio
Kısacası Dr.dre diye ünlü bir rap sanatçısının tasarlamış olduğu oldukça pahalı bir fiyata sahip olan kulaklıklar eğer bu marka bir kulaklığa sahipseniz bu işlemi yapmak zorunda değilsiniz kulaklığınızı telefonunuza takıp keyfinize bakabilirsiniz.
NOT: En verimli sesi kulaklık ile alırsınız.
NOT2: Kurduğunuz zaman DSP Manager ve bir çok equalizer uygulamasını kullanamazsınız.
Nasıl Kurulur Bu Beats Audio

  1. Eğer ROOT değilseniz - Galaxy Mini ROOT
  2. Clockwork Mod kurulu değilse - Galaxy Mini Clockwork Mod
Yukarıdaki 1 ve 2 numaralı aşamanız tamam ise aşağıdaki dosyamızı indirelim ve sd kartımızın ana dizinine atalım.
Kurulumu da oldukça basittir. Aşağıdaki vereceğim dosyası Clockwork Mod ile kuruyoruz.
Beats Audio
Attıktan sonra telefonumuzu kapatalım ve Clockwork Modumuza giriş yapalım. Aşağıdaki resimde nasıl giriş yapıldığını görebilirsiniz.
Ve karşımıza böyle bir ekran çıkması lazım 
Bu ekranımızı gördükten sonraki işlerimiz kolay sayılır. 
Menüden ses açma-kapa tuşlarımız yardımıyla install zip from sd bölümüne girelim. Oradan choose zip from sdcard kısmına girelim ve attığımız dosyamızı bulup orta tuşumuza basıp kuralım.
Kurulduktan sonra geri tuşuna basıp reboot system now diyelim bu kadar :)
CİHAZINIZDA OLUŞABİLECEK HİÇBİR SORUNDAN SORUMLU DEĞİLİM.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

102 yorum:

  1. gerçekten fark edilebilir ses farkı oluyor size mail atamadığım için özür dilerim unutmuşum

    ve bahsettiğiniz dr.dre nin kulaklıkarından müzik dinledim mediamarkt ta ve gerçek bir kulaklık 550TL

    YanıtlaSil
  2. Önemli değil hocam
    Evet azda olsa seste bir iyileşme oluyor zaten beats kulaklıkların ortalama fiyatları böyle yeni bir telefon parası

    YanıtlaSil
  3. hocam konuyla alakalı değil ama birsey sorcam ben bi oyunu yuklerken elimden oyun düştü ogunden beri ne telefona oyun yükleniyo(oyun yuklenmedi hatası) ne de yuklu uygulamalar menü de gözüküyo ama kartı okuyo yrdım plss

    YanıtlaSil
  4. telefon düştü ;)

    YanıtlaSil
  5. Hocam tekrardan bir rom atın donanımsal bir sorun değilse düzelir

    YanıtlaSil
  6. donanımsal olabilir çünkü fiziksel bi darbe almış virüs flan yoksa xd

    hocam bu arada blood and gloru bulabildinmi

    YanıtlaSil
  7. Hocam verdiğiniz linki inceleyip sabaha eklerim büyük bir ihtimalle ;)

    YanıtlaSil
  8. hocam beats audio diye bir simge oluşuyomu bende oluşmadı da

    YanıtlaSil
  9. dsp nedir hocam bi açıklar mısın ve her android telefonun yapımında standart olarak market gibi eklenen bi uygulama mıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de hocam apparatus'u eklerseniz çok makbule geçer. :)

      Sil
  10. dsp sesi yükseltmeye yarayan root gerektiren bir uygulama hocam.
    apparatus'u akşama doğru eklemeye çalışırım

    YanıtlaSil
  11. hocam bunu bilgisayara indirip telefona atabiliyor muyuz ? Telefonda para kalmadı da :D

    YanıtlaSil
  12. tabi ki hocam değişen bir şey yok

    YanıtlaSil
  13. Hocam kurarken choose zip from sd card dedikten sonra bi bölüm geldi bir sürü no yazıyordu 1 tane yes ile başlayan vardı onu seçtim bende doğru kurmuş muyum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. choose zip form sd card dedikten sonra değil indirdiğim dosyayı seçtikten sonra geldi o bölüm

      Sil
  14. evet hocam doğru bir şekilde kurmuşsunuz

    YanıtlaSil
  15. telefonun hızını arttırmak için indirdiğimdekinde de aynı şey oldu hocam kurulum doğru mudur ?

    YanıtlaSil
  16. evet hocam doğru kurmuşsunuz

    YanıtlaSil
  17. önemli değil hocam her zaman yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  18. hocam normal telefonla konuşurkenki ses kalitesini bu metotla artırabilirmiyiz yoksa sadece kulaklık için mi bu metot?

    YanıtlaSil
  19. konuşurken ses kalitesine yararı olmuyor. fakat telefon hoparlörune bass olarak etkili oluyor.

    YanıtlaSil
  20. hocam mrb ben galaxy miniye fifa 12 yukledim oyun gayet guzel calışıyo ama ekran renklerinde sorun var saha içinde oyuncular gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam neden kaynaklanıyor yarcımcı olabilirseniz cok iyi olur

      Sil
  21. hocam normalde oyun sorunsuz çalışmakta neden böyle bbir sorunla karşılaştınız anlamadım :/

    YanıtlaSil
  22. hoacam bu sorunu nasıl giderebiliriz yardımcı olamaz mısınız benim tlf galaxy mini s5570i serisi

    YanıtlaSil
  23. hocam normalde sorunsuz ve renk problemsiz çalışmakta :S i serisi olmasından dolayı oluşabilsek bir sorun olduğunu zannetmiyorum :/

    YanıtlaSil
  24. toprak abi bende root var clockword u yukledigimde ilk aldigimdaki gibi nasil yapabilirim geri donusu var mi rootu kaldirdigimda clockword da kalkar mi ? tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  25. Taha kardeşim clockwork modu kaldırmanın tek yolu yeniden romu kurmaktadır :/

    YanıtlaSil
  26. abi ben clockwod u kurdum galiba ama senin dediğin gibi clock word e giriş yapmaya calıstım bundan önceki clockwordsüz mavili sarılı ekran cıktı yani clockword kurulmamış mıdır

    YanıtlaSil
  27. hocam eski recorvery ile aynı ise kurulmamıştır

    YanıtlaSil
  28. hocam yaptım baska bi siteden yaptım sadece kahverengi beyaz cıkıyo clockword yazıları

    YanıtlaSil
  29. Hocam aynisi sadece yazinin rengi farkli i kadar :-)

    YanıtlaSil
  30. Inastall.zip.from.sd card yok bnde

    YanıtlaSil
  31. clockwork mod kurmanız lazım hocam

    YanıtlaSil
  32. Hocam Yaklaşık 3 Aydır Galaxi Mini Kullanıyorum . Android Sistemim 2.3.6 En Üst Android Sistemi Kurulumu Sitenizde Mevcutmudur ?
    Vede Galaxi Mini İiçin Gta III Varmıdır Sitenizde .
    Şimdiden Sağolun .

    YanıtlaSil
  33. Kardeş emeğine sağlık .siten çok faydalı bilgiler içeriyor diğer sitelerde birşey anlamiyorum. Bu yorumu yapma ihtiyacı duydum teşekkürler reis

    YanıtlaSil
  34. Kardeş emeğine sağlık .siten çok faydalı bilgiler içeriyor diğer sitelerde birşey anlamiyorum. Bu yorumu yapma ihtiyacı duydum teşekkürler reis

    YanıtlaSil
  35. HOCAM ROOT VEYA CLOCKWORK YAPMADAN ŞİFRE İLE SES ARTTIRMA ŞANSIMIZ YOK MU

    YanıtlaSil
  36. Hocam Ne Gibi Sorunlara Yol Açar. Bunu Yüklemek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam anlatımı doğru bir şekilde uygularsanız hiç bir sorun yaşamazsınız.

      Sil
    2. hocam galaxy acede işe yarar mı ?

      Sil
    3. hayır hocam yalnızca galaxy mini içindir.

      Sil
  37. peki galaxy ace için hazırlarmısınız bir seferlik yani galaxy ace için nerden bulabilrim şimdi başka sitelerede güvenmiyorum açıkcası ama siin blogunuz çok iyi o yüzden size bir danısıyım dedim

    YanıtlaSil
  38. hocam çok isterdim ama galaxy ace konusunda bilgim yok google ''xda galaxy ace beats audio'' yazın çıkar zaten xda oldukça güvenilir bir forumdur.

    YanıtlaSil
  39. peki çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  40. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1525208 bu sitede çıktı hocam bende ingilizce yok sizde varsa çevirebilrmısnz acaba gogle çeviriden çevirdim saçmaladı da nasıl yapılcagını bilmiyorum da çevirrsenz çok memnun olurm :)

    YanıtlaSil
  41. garanti dışına çıkar mı

    YanıtlaSil
  42. http://www.youtube.com/watch?v=y-6ZpOgW-g0&feature=youtu.be
    Hocam o kadar uğraşmışsın diye ben de video hazırladım eğer bunu da eklersen anlatıma sevinirim.

    YanıtlaSil
  43. herşey tamamladım iyi güzel bir çalışma olmuş. ellerineze sağlık fakat telefon wifi hatası vermeye başdı. wifi ya bastığımda yeşil yanması gerekirken soluk yanıyor. ayarlardan wifiye girdiğimde hata yazıyor. bu konuda baya bir araştırma yaptım. *#*#526#*#* tuşlayıp wifi driverleri güncelleyin diyor. tuşladım fakat driver loading unsuccessful hatası veriyor. intrnet bağlantım yok. acaba internet bağlantısımı gerekiyor.yardım edersenz çok makbul geçer. galaxy mini 2.3.6 ekim rom..... bide bi şy sorcam no frills cpu kontrol die bi şey war onun ayarları nasl olursa daha iyi olur..... gta3 çok kasıyor onun çözümü warmı?.... 2.3.7 ne zmn çıkck?...birde cihaz arasıra kendi kendine tıklama yapıyor. rasgele kendi kafasına göre msş atyr intrnete giriyor. birini arıyor. bu beni çok sinir etti. telefonu saç kurutma makinesi ile brz ısıttığımda sorun çözlyor 5 dk. snra bi daha yapmya bşlyor. bazende dokunmatk çlşmyor. telefonu kapatıp açınca sorun çözülüyor. yardım edersenz çok sevnrim

    YanıtlaSil
  44. hocam ekim romuna overclock yaparsınız wifide hata alırsınız.

    diğer sorunlar için ise teknik sorunlar var servise gönderin .

    YanıtlaSil
  45. bu wifi hatası nasl çözecez? :(

    YanıtlaSil
  46. tekrar ekim romunu kurmanız lazım ancak overclock yapmayın.

    YanıtlaSil
  47. kardeş peki nasıl silcez ben eq programı kullanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  48. o nasıl yapılıyo kardeş biz daha yeni aldık birşey bilmiyorum bize bi söylede yapalım sana zahmet

    YanıtlaSil
  49. hocam sitede mevcut aratarak bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  50. yalnızca galaxy mini içindir.

    YanıtlaSil
  51. ha bu arada sadece mini içinse bi not düşerek belirtirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zaten konunun ismi galaxy mini ses .......

      Sil
    2. acaba nasıl eski haline getirebiliriz ?

      Sil
    3. yeniden rom kurmanız şart hocam.

      Sil
  52. hocam şarj konusunda sıkıntı çekermiyim bununla

    YanıtlaSil
  53. şarjınızı etkilemez merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  54. hocam DSP manager dye bi program var.ayrıca lib dosyası falan war root exlorerle kopyalayp system e atlyo gbi bişeler oluyo hocam.onu araştrıp siteye dosyasını ve anlatmını yaparmsn resimli.kaç gündür araştrıyorum var ble bişe ama indiremdm bn hep üyelik istiyoda.bunu yeni bi konuda açp kurulumunu anlatrmsn bu sitede.ve linki atarmsın bu yoruma cevap.t.ederim

    YanıtlaSil
  55. Hocam dsp manager için sadece root olmanız yeterli lib dosyası ile bir işiniz yok

    YanıtlaSil
  56. peki ozaman hocam ben mobildeyim de direk indirme linki werirmsn burdan?

    YanıtlaSil
  57. Buyurun hocam link : www.mediafire.com/?0ka7zsof85zmrg5

    YanıtlaSil
  58. Hocam clockwork mod yuklemesek ne olur??

    YanıtlaSil
  59. Toprak hocam fena paylaşımlar yapıyorsunuz :D okulda kıskanılan adam oldum galaxy minimle bir çok telefona kafa tutuyorum saolun :D başarılarınızın devamı beklerim İHSAN KARACA GAZİANTEP

    YanıtlaSil
  60. Amacım zaten paylaşım ihsan hocam :)

    Mersinden Gaziantepe SELAMLAR :)

    YanıtlaSil
  61. Hocam bu programı htc wildfire s yukleyebilirmiyiz

    YanıtlaSil
  62. Yalnızca galaxy mini için uygundur.

    YanıtlaSil
  63. subway surferin son sürümünü yapabilirmisiniz trenler degişik kaykaylar falan

    YanıtlaSil
  64. kardeşş bu proıgramı anlamak istiyosan kullaklığı ta ve dubstep aç zaten prgramı yüklerken bile yazıyo dubsteb çok sağolun

    YanıtlaSil
  65. galaxy gio denedim şahsen manyak bişe ama kulaklıkta anlaşılıyo normal pek anlaşılmıyo

    YanıtlaSil
  66. hocam ben yaptım oldu fakat clockworkmodda açınca alta +++++Go Back++++ yazmıyor neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. go back yerine geri tuşu ile çıkış yapabilirsiniz son olarak da reboot now diyeceksiniz

      Sil
  67. Hocam telefonum i serisi yükledim ama menüde gözükmüyo

    YanıtlaSil
  68. Hocam galaxy y de çalışırmı ? cihaza zarar gelmez dimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemedim hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  69. hocam bi GTA 3 e baksanız

    YanıtlaSil
  70. hocam ben telefonu yeni aldım sürümü 2.2.1 burdan root yapmaya da korkuyorum acaba becerebilirmiyim yani bu root işini yapmasakta bişi olur mu

    (paylaşımlar mükemmel allah razı olsun hocam siz olmasanız bu miniler ne yapardı acaba :D )

    YanıtlaSil
  71. i serisi olur mu bozulur mu

    YanıtlaSil
  72. hocam bende install zip from sdcard seçeneği çıkmıyor sorun nedir ve o dediginiz 1. ve 2. prgramı direk karta attım kurulmuyır o programlar

    YanıtlaSil
  73. Başka bir modelde çalışır mı telefon brick olur mu galaxy gio kullanıyorum da

    YanıtlaSil
  74. hocam i serisinde olurmu eğer olursa clockwork olurmu hocam çabuk söylesen iyi olur :)

    YanıtlaSil
  75. ABİ SENDEN TEK İSTEĞİM LİNKİ TEKRAR UPLOAD ETSEN :(

    YanıtlaSil
  76. link kırık hocam yenileseniz

    YanıtlaSil
  77. hocam galaxy pockette olurmu brick falan olmasın

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir