Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Temmuz 2012 Çarşamba

DEER HUNTER 3D - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Avcı olmaya ne dersiniz? Sevdiğim android oyunları arasına sıkıştırdığım mükemmel bir oyun. GLU Mobile gen iyi bir iş çıkartmış diyebilirim. 3D görüntü ile tıpkı gerçek gibi bir avcılık deneyimi yaşıyorsunuz. Oyunda ilerledikçe yeni silahlar ve silahlarımız için aksesuarlara sahip olabiliyoruz. Silahımızda ki dürbün sayesinde av için seçtiğimiz hayvanı olabildiğince yakınlaştırabiliyor olmamız çok iyi. 30 farklı sahne içerisinde geyik, ayı, sincap, dağ keçisi, hindi ve bunlara benzer hayvanları avlayabiliyoruz.  Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 4.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler

APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı rardan çıkaralım "dh3d". sd kartımızda glu adında bir klasör oluşturup içine atalım.
Son olarak da APK dosyamızı kuralım. Ve avımıza başlayalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

20 yorum:

  1. bu dosyayı rardan çıkaralım dediğin kısımı nasıl yapıyoruz bi açıklar mısın :)

    YanıtlaSil
  2. hocam sd kart dosyasını bilgisayarımızda winrar programı ile açıp dizine çıkarıyoruz veya telefonunuza marketten herhangi bir rar uygulaması indirip rardan çıkartabilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  3. bende sanırım bu dosyalı oyunlar bu yüzden hep hata veriyor ben direk karta atıyorum :) bde bunu deneyeyim. bide daha önce bunu indirmiştim sanrım android marketten felaket derecede kasmıştı bu öyle olmaz umarım belkide marketteki yüksek işlemcililer içindir :)

    YanıtlaSil
  4. hatanızın sebebi budur zaten hocam. oyun için 0 kasma diyebilirim. galaxy mini için oyun düzenlenmiştir :)

    YanıtlaSil
  5. çalıştı bu sefer .) teşekkür ederim yardımın için :)

    YanıtlaSil
  6. önemli değil hocam her zaman

    YanıtlaSil
  7. Hocam clockword modlu rom koyabilirmisin telefona birvrom yukledim twlefin sicaklitan patlicak gibi kamera radyo vs calismiyo market yok hocam lutfen koyarmisiniz

    YanıtlaSil
  8. hocam size önerebilirim stock rom kurmanız

    YanıtlaSil
  9. bu rootlama işleminde yeri burası değil ama ben telefonu garantisiz aldım acaba o yüzden mi rootlama da sürekli hatayla karşılaşıyorum? alırken cd flan almadım yalnızca telefon ve aksesuarları garantisi felan yoktu

    YanıtlaSil
  10. hocam telefonunuz i serisi olabilir.

    YanıtlaSil
  11. bu konuda yapabilecek bişey varmı rootlama için

    YanıtlaSil
  12. Bu uygulama Vodafone Samsung GT-S5570I cihazınızla uyumlu. play store da bi uygulamada bu yazıyor sanırım İ serisi telefonum :) şuan şarjda dolunca deneyeceğim umarım olur teşekkür ederim yardımın için

    YanıtlaSil
  13. hocam bu dosyayı kurdum recovery ile menüde superuser uygulaması gelmiş. oldu sanırım bu sefer? rootlu bi uygulama deneyeceğim birazdan

    YanıtlaSil
  14. telefonunuz i serisidir o zaman hocam. menüye superuser gelmiş ise root olmuştur.

    YanıtlaSil
  15. Benim telden indiremiyorum. Yani ufak dosyalari indiriyor apk gibi. Ama sd kart dosyası başarısız diyor sebebi ne olabilir.

    YanıtlaSil
  16. opera handler kullanıyorsanız gayet normal hocam büyük dosyalarda sorun yaşabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  17. Yok hocam browser olarak kendisininkini kullanıyorum. Opera yüklü değil. Acaba sorun hatta mi

    YanıtlaSil
  18. Tamamdir hocam hallettim. Skyfire yukluydu oradan indirdim. Boyle bir site kurdugun ve bizlere yardimci oldugun icin cok sagol. Adamin hasisin :)

    YanıtlaSil
  19. hocam link yenilermisin?

    YanıtlaSil
  20. Hocam ben media fireye giremiyorum linki yenilermisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir