Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Temmuz 2012 Cumartesi

iBeer Full APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sensörümüzü kullanacağımız oldukça havalı bir oyun diyebilirim. Ekranımıza bir kere dokunuyoruz ve bardağımıza biramız doluyor bundon sonra tek yapmamız gereken başımıza dikmek oluyor yalnız çok hızlı dikmeyin yoksa bardağınızı kırabilirsiniz. İçtikten sonra bir güzelde geğirmek de. İphone oyunlarından android için gelmiştir. Uygulama Play Store'da 1.99$'dır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır ve full'dür.
Oyunumuzdan Görüntüler
APK dosyası
 Kurulumu
Sadece APK dosyamızı kuralım ve keyfimize bakalım.

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

25 yorum:

  1. Ellerin dert görmesin kardo :D

    YanıtlaSil
  2. Toprak ben snden bişey rica edicem overclock yapmayı anlata bilirmisin


    bide z screen recorder pro yu koyarmısın

    YanıtlaSil
  3. düzenleyebilirsem ikisinide ekleyeceğim :) serdar kardeşim

    YanıtlaSil
  4. Saolasın senin site benim işime çok yaradi çok güzel bir siten var1 aydır takılıom.
    Bide ben 2.3.6 yaptım game cih 3 çalıştırıyorum plead wait te kaliyo napabilirim 2.3.4 boyle birşey yoktu rootluda telefon

    YanıtlaSil
  5. hocam ne yazık ki 2.3.6 sürümünde herkes böyle sorun yaşıyor çalışmıyor gamecih :(

    YanıtlaSil
  6. galaxy mini ekran videosuçekmek için gerekli gereksinime sahip değil diye biliyorum ama flash player dada böyşe düşünüyordum ama birden çıkıverdi belki toprağam ayarlar bişiler :D

    YanıtlaSil
  7. ve 2.3.6 dayımmart ayıylaaynı ancak oyunavegamecıha yönelik daha iyi şubat prt sürümü

    YanıtlaSil
  8. evet video uygulaması için yarın derin bir incelemeye gireceğim :) inşAllah.

    evet şubat prt sürümünde sorunsuz çalışmaktadır gamecih :)

    YanıtlaSil
  9. Salla zaten game cihi önemli olan oyunları hızlı acmasi bide game cihle oynanan oyundan zevk alinmio

    YanıtlaSil
  10. Bide birsey sorcam galaxy mini 2.3.6mart güncellemesimi şubat mi daha iyi

    YanıtlaSil
  11. Toprakcigim galaxy mini icin football manager handheld 2012 varmi varsa koyabilirmisin kardesim

    YanıtlaSil
  12. Birde real football varmi sorunsuz biraz fazla oldu kusura bakma kardesim

    YanıtlaSil
  13. serdar kardeşim deneyimlerime göre en iyisi şuanda mart romu diyebilirim sadece gamecih çalışmıyor :/

    samet kardeşim ayarlayabildiğimi ekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  14. s.a kardeşim video programı var bende screencast diye free versiyonu 30sn çekiyor. ama crackli versiyonu kapanmaya zorla hatası veriyor. Birde bu konu ile alakalı değil ama bi sorum var. Bu dungeon hunter'da bland's air bölmü nasıl geçiliyor arkadaş bölüme giriyorum canavarları kesiyorum dolaşıp dolaşıp aynı yere geliyorum ve aynı zamanda kestiğim canavarlar tekrardan doğuyor. Geçen arkadaşlar bir yorum yapın bakalım....
    Selametle...

    YanıtlaSil
  15. hocam screencastin full sürümünü buldum fakat açılmıyor :(. Dungeon hunter'da ise o kadar ilerleyemedim maalesef hocam yoksa yardımcı olurdum.

    YanıtlaSil
  16. merhaba kardeşim benim android sürümü 2.3.4 modemim tp link. babamın telefonu galaxy s yurt dışından geldi. onun android sürümü 2.2.1 miydi neydi yani il sürümü işte tam olarak bi bilgim yok bu konular hakkında. o wifi ile baglanabiliyor. ben yazıyorum şifreyi baglanıyorum baglandı diyor yukarıda full çekiyor bi sorun yok. Ama girmiyor hiç biyere ufakta olsa bi bilgi verir misin kardesim çaresizim. Telefonum kaçak değil aveadan almıştım.

    YanıtlaSil
  17. Hocam lütfen ilgilenin ya.

    YanıtlaSil
  18. kusura bakmayın hocam görmemişim :( başka bir rom deneyin sitede bulabilirsiniz kurulumu ile tercihim 2.3.6 mart romu eğer gene aynı sıkıntı ile karşılaşırsanız cihazınızda donanımsal bir sorun olabilir.

    YanıtlaSil
  19. hocam bi deneyim dedim geri vazgeçtim yapamam telefon elimde kalır diye.:(

    YanıtlaSil
  20. evet hocam dikkatli olmalısınız

    YanıtlaSil
  21. yapamam diye korkuyorum o yüzden hiç denemedim hocam

    YanıtlaSil
  22. Telefonu kapattim actim wifi ile girdi snra yeniden girmedi tekrar kapatip actim tekrar girmeye basladi sebebi nedir hocam biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende bu sorunla arada karşılaşıyorum rom alakalı bir şey olabilir

      Sil
  23. walllaha toprak hocam ben kendi romumdan memnunum bu sitedeki cogu oyunu kasmadan oynuyorum 2.3.4 de.. fakat 2.3.6 yapmak istiyorum ama yorumlara bakıldıgında cok aksilikler cıktıgını anlayınca vazgeçiyorum... ben 2.3.4 le iyiyim hocam.. birde root yaptım...

    YanıtlaSil
  24. hocam anlatımı doğru şekilde yaparsanız sorun olmaz fakat yanlış yaptığınız taktirde cihazınıza zarar verebilirsiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir