Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

31 Temmuz 2012 Salı

Tiny Tower APK - Galaxy Mini

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Oldukça popüler olan Play Store'dan 100.000'den fazla indirilmiş ünlü bir iphone oyunu diyebilirim. Oyun hakkıdan pek bir bilgim yok diyebilirim gelen istekler üzerine siteye eklemek istedim. Oyunun görüntüsü eski 8-BİT'lik görüntüden ibaret fakat eğlenceli bir oyuna benzediğini söyleyebilirim. Amacımız yüksek bir gökdelen inşa ederek her katında farklı bir işletme açıp para kazanmak. Yalnız oyunu oynayabilmek için aktif bir internet bağlantısına ihtiyacınız var. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
Sadece APK dosyasını kuralım ve oyunumuza giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

9 yorum:

  1. Hocam oyun icin cok tesekkurler. Bi sorum olacak ben sd kart dosyalarini indirigimde telefon acamiyor problem nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun sd kart dosyaları yok ki hocam :S

      Sil
    2. Biliyorum :D mesela nfs shift'in sd kart dosyasini indirdim ama acamiyorum. Rar'lari acamiyor telegon sanirim

      Sil
  2. hocam rardan çıkarma işlemini telefon ile mi yapıyor sunuz?

    YanıtlaSil
  3. Rar'i acamiyorum ki cikarayim :D(telefonda)

    YanıtlaSil
  4. :D hocam akşamı bekleyebilirseniz çok iyi bir uygulama paylaşacağım rar, zip gibi dosyaları çıkarmak için

    YanıtlaSil
  5. Tamam hocam ama bisey sorcam ben bi rar indirdim klavyeyi htc klavyesi yapiyor rardan cikarip telefona attim clicker ve htc_ime diye 2 apk ikisinide kurdum ama klavye gelmedi :D yanlislik falan var mi :D ?

    YanıtlaSil
  6. hocam ayarlar bölümünden bölge ve metin kısmından klavyenizi seçtiniz mi ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir