Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Temmuz 2012 Salı

Galaxy Mini Hızlandırma (HIZDAN UÇURUN)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Arkadaşlar sizler için güzel ve yararlı olacağına inandığı her yönüyle işinize yarayacak telefonunuzda fark edilir bir hız ve performans artışının olacağına denedikten sonra kendi gözleriniz ile göreceksiniz. Uzun bir araştırma sonucunda kendi telefonumda da denediğim ve olumlu sonuç aldığım iyi bir sistem yapılandırmasıdır. Yalnız yapabilmeniz için telefonunuzun ROOT olması ve Clockwork Mod'un kurulu olması lazım.

Yararları Nelerdir?
Menülerde donmayı azaltır.
Cihazınızın ram oranını dengeler.
Ekran dokunmatiğini düzenler.
Cihazın hızlı şarj olmasını sağlar.
3G ve şebekenin iyi çekmesini sağlar.
SD kartınızdan okuma ve yazma hızını artırır.
  1. Eğer ROOT değilseniz - Galaxy Mini ROOT
  2. Clockwork Mod kurulu değilse - Galaxy Mini Clockwork Mod
Yukarıdaki 1 ve 2 numaralı aşamanız tamam ise aşağıdaki dosyamızı indirelim ve sd kartımızın ana dizinine atalım.
Attıktan sonra telefonumuzu kapatalım ve Clockwork Modumuza giriş yapalım. Aşağıdaki resimde nasıl giriş yapıldığını görebilirsiniz.
Ve karşımıza böyle bir ekran çıkması lazım 
Bu ekranımızı gördükten sonraki işlerimiz kolay sayılır. 
Menüden ses açma-kapa tuşlarımız yardımıyla install zip from sd bölümüne girelim. Oradan choose zip from sdcard kısmına girelim ve attığımız dosyamızı bulup orta tuşumuza basıp kuralım.
Kurulduktan sonra geri tuşuna basıp reboot system now diyelim bu kadar :)
CİHAZINIZDA OLUŞABİLECEK HİÇBİR SORUNDAN SORUMLU DEĞİLİM.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

93 yorum:

  1. Tesekkurler fakat bu uygulama galaxy fit de de calisirmi acaba surum 2.3.4 zaten miniyle az fark var.

    YanıtlaSil
  2. Hocam bunu yukledigimizde menulerde arayuzlerde sarj simgesin yani kisacasi telefonun gorunumunde bir degisiklik olacak mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de olusabilecek sorunlardan kastin :D ?

      Sil
    2. Fazla olcak ama oyunlarda donmayi falan etkiler mi :D ?

      Sil
  3. Galaxy Fitde çalışıyormu onu bilmiyorum Galaxy Mini de sorunsuz çalıştı.

    Telefonun görünümünde bir değişiklik olmuyor hocam.

    Sorunlardan kastım yanlış bir şey yaparsanız anlatımın dışında sorun çıkar.

    Etkiler tabikide hocam iyi yönde donmayı azaltır.

    YanıtlaSil
  4. tamam hocam teşekkürler internet gelince clockwork mod'u kurcam sonra bunu bi de flash player'ı kurcam :D

    YanıtlaSil
  5. ne demek hocam yardımcı olduysam ne mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam i serisine oluyormu bu?

      Sil
    2. denemedim hocam i serisi bir cihazda

      Sil
    3. hocam riske girdim ve denedim overclock yapmadım cwm setup indirdim kurdum çok sağolasın çok hızlı

      Sil
  6. önemli değil hocam yararı dokunduysa

    YanıtlaSil
  7. Hocam google chrome'u yükleyebilirsen çok hoş olur. Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Hocam malesef çok aradım fakat yok :(

    YanıtlaSil
  9. Peki bunu yapabilir miyiz aynı şekilde ? bilgisayardan telefona aktarım

    YanıtlaSil
  10. tabiki de hocam değişen bir şey yok

    YanıtlaSil
  11. hocam win-rar şeklinde iniyor içindeki dosyaları çıkarıp mı telefona atıyım yoksa win-rar dosyasını direk mi atayım ?

    YanıtlaSil
  12. winrar şeklinde atacaksınız hocam

    YanıtlaSil
  13. Kardesim gercekten guzel bir islem eline saglik.ram 210mb iken temizle dedigimade 91'e kadar dusuyor fakar dusurdugu gibi de birden yukseliyor

    YanıtlaSil
  14. hocam normal bu normal bir şey telefonunuzda kurulu olan uygulamalarla da alakalı olabilir ram temizlemek için ram optimezer paylaştım konular arasında bulabilirsin onu kullan birde daha etkili oluyor.

    YanıtlaSil
  15. kardesim aynen yapiyorum onlarca video izledim hep ayni yapıyorum ama tam clockworkmod da açarken SAMSUNG www.samsungmobile.com yazisinda telefon kaliyor. ardindan sari recovery ekrai gelmiyor. ne yaplamyim

    YanıtlaSil
  16. hocam cihazı açarken orta tuşa basılı tutuyorsunuz değilmi?

    YanıtlaSil
  17. toprak bu temmuz romuna yüklenir dimi çnkü overclock yüklenmio demişsinde temmuz romuna bu yüklenirmi acaba

    YanıtlaSil
  18. berat hocam sorunsuz yükleniyor bu kullanıyorum şuanda

    YanıtlaSil
  19. hocam simdi bu overlock islemimidir bu nu yaparsak yine overlocktaki gibi wifi gitmesin yaparsak bisey olmasin surumum 2.3.6

    YanıtlaSil
  20. hayır hocam overclock işlemi değildir bu ama performansı iyi bir şekilde arttırır. wifide sorun olmaz hocam şuanda kullanmaktayım

    YanıtlaSil
  21. be ki saol hocam bi su paylastigin minue programinda da soyle bi sorun war kameradan video kamerasina geciste hata verip kapayino

    YanıtlaSil
  22. hocam programi kurdum gercekten telefonun performansinda biraz degisiklik oldu cok sagol emegine saglik hayirli aksamlar telefon icin yararli uygulamalarin devamini dilerim

    YanıtlaSil
  23. Bu islem telefonu bozabilirmi

    YanıtlaSil
  24. Bu islem telefonu bozabilirmi

    YanıtlaSil
  25. hayır hocam bir zararı yok

    YanıtlaSil
  26. Hocam Pek Bi faydasını göremedim gibi.özelliklede wifi ağına bağlanırken eskidende oldugu gibi bi kasma oluşuyor hızıda aynı.

    YanıtlaSil
  27. hocam cihazınızdaki yüklü uygulamaların ağırlığı daha fazla etki yapıyordur.

    YanıtlaSil
  28. toprak hocam cihazıma root yaptım bilgisayara bağlayınca usb bağla yeri çıkmıyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  29. Hocam bilgisayarınızda samsung driveri yüklü mü?

    YanıtlaSil
  30. yaw hocam wifi az çekiyor wifi sinyal artırıcı diye bişey yokmu

    YanıtlaSil
  31. TUM TELEFONLARDA TELEFON HAFIZASINI ARTIRMAK
    arkadaslar telefonun hafızasını artımak cok kolay benim galaxy Mini telefon hafızası 1,70 gb gorunuyor


    not: hafıza kartını yedekleyin cünkü format atacak

    nasıl yapılacagını anlatayım (buislem icin hızlı bir hafıza kartı gerekli en az Class4 olmalı tavsiyem Class10 )
    1-- http://galaxyminiturkiye.blogspot.co...-kurulumu.html bu islemi yapın
    2-- home + telefon acma tuslarına basın cwm girin
    menuden ( advanced ) ses +- secin
    Partition SD Card secin
    --- Partition SD Card
    ------ 128M
    ------ 256M
    ------ 512M
    ------ 1024M
    ------ 2048M
    ------ 4096M
    nekadar artırmak istiyosanız onu secın tavsiyem 1024 veya 2048
    cıkan menuden 0 seciyoruz işlem tamam
    ilk menuden Reboot system now secin
    İSTEDİGİN KADAR PROGRAM YUKLE ARTIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan herkese sesleniorum adem bey ve admin bu link nerede nasıl yapacaz yardım.............. hafıza arttıma işlemii!!!!!

      Sil
  32. peki garanti dışına çıkarmı ??

    YanıtlaSil
  33. Admin bi sorum var az önce arkadaşın gio suna internetten buldugum rom ile rom attık ne menude ne telefonda sürüm ve kilit ekranı harıç hiçbirşey değişmedi bizim romumuzda ıse hersey sılınyor sebebı nedır

    YanıtlaSil
  34. kardes bn pockete yaptım tel durmuo yerinde üçüo hiçbir zararı yoktur

    YanıtlaSil
  35. toprak hocam telefona zarar veriyomu ?

    YanıtlaSil
  36. zarar vermez hocam merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  37. Hocam recovery moda geçmek için orta tuşa ve power tuşuna basılı tutuyorum Samsung www.samsungmobile.com yazısı geliyo ve kalıyor açamadım clockworkmod u

    YanıtlaSil
  38. galaxy y de işe yarıyor mu hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaza zarar verme olasılığı yüksek hocam yalnızca galaxy mini içindir.

      Sil
  39. hocam şarj konusunda sıkıntı çekermiyim

    YanıtlaSil
  40. %10 oranında etkiler hocam

    YanıtlaSil
  41. hocam sitede 2 tane hızlandırma var dıyerı tek bı romda calısıyor bu hangısı romlerda calısıyor ve hangısı daha hızlı ve yaralı hocam? hangısını kurmamızı onerırsınız

    YanıtlaSil
  42. Hocam birisi overclock o tam anlamı ile farklı bir şey işlemci hızını arttırıyor. Fakat sadece MART romunda kullanılır.

    bu ise sadece ince ayarlar yapar işlemci hızını arttırmaz. Her rom da kullanılır.

    YanıtlaSil
  43. hocam over clock takı hızlandırmayı ekim romuna kurdum basarılı dedi ama?
    ama sonradan farkettım ki wifi calısmıyor hocam ndn ? simdi en bastan baslıycm .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi hocam overclock sadece MART romu içindir.

      Sil
  44. ekm romuna over clock kurunca vıfı caalısmıyor.ss yardm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedim hocam yalnızca MART romu içindir overclock

      Sil
  45. bu tam olarak ne yapıyor cihaza overclock değil demi ?

    YanıtlaSil
  46. Doğukan hocam overclock değil yalnızca ince ayarlar yapıyor.

    YanıtlaSil
  47. hocam elinize sağlk yptm ama gexe şarjm 91 kn ellemme rağmn 48 oldu normal mi deglse de eski haline nasil dndrblrm

    YanıtlaSil
  48. Hocam batarya tam olarak bitsin ve kapansın ve tam olarak şarj edin düzelir sorun

    YanıtlaSil
  49. Hocam batarya tam olarak bitsin ve kapansın ve tam olarak şarj edin düzelir sorun

    YanıtlaSil
  50. hocam galaxy mni 2 kullanıcısıyım bu uygulamyı nasıl kaldırabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun kalkması için yeniden rom kurmanız gereklidir.

      Sil
    2. galaxy mini 2 için rom link atabilir misin dostum ?

      Sil
  51. hocam telefonda donmalar başladı.Programdan dolayı olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  52. hocam öncellikle emeğe saygı teşekkürler ancak ben bu işlemi yaptığımda menüde donmalar telefonun kilitlenme gibi sorunlar oldu yünede teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  53. Hocam cihaz yaklasik kac saatde sarj olur???

    YanıtlaSil
  54. hocam benim telefon hafıza kartını görmüyo nedeni ne bunu yükledikten sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu işlemin sd kartta bir sorun yaratacağını zannetmiyorum

      Sil
  55. hocam bu uygalama bazı oyunların kasmasını da önleyebilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az da olsa etkisi var daha çok sistem üzerine hızlandırma yapıyor menü v.b şeyleri

      Sil
  56. Kardeş link ölü yenileyebilirmisin cok acil

    YanıtlaSil
  57. kardeş linklleri yenilelrmisin dropbox hesabın banlnmış zippyshare e uplasan daha iyi olur hem

    YanıtlaSil
  58. hocam s5570ı ya olmaz mı

    YanıtlaSil
  59. şehir dışından aldığım s5570 klonlu çıktı şimdi kullanıyorum sorun yok ama telefon çok yavaş hızlandırmak istiyorum bahsettiğiniz yöntemlerle sorun çıkarmı acaba ? bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  60. galaxy young da çalışırmı

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Toprak Hocam Stock rom, Custom rom ve root hepsi birden mi kurulmalıdır. Telefona ne gibi bir fark katar yani yararı nedir?
    Yardımcı olabilirseniz inanın çok mutlu olacağım...
    İyi çalışmalar, hayırlı günler...

    YanıtlaSil
  63. sadece mini ' de yapın bence ben galaxy y Telefonumu bozdu :( sımdı stock rom off :D

    YanıtlaSil
  64. Toprak Hocam benim bataryam çok hızlı bitiyor bu 3. bataryam bana yardım edermisin.Batarya almaktan bıktım

    YanıtlaSil
  65. Hocam bu android 2.3.7 de çalışırmı

    YanıtlaSil
  66. hocam s5570i için de bu dosya olur mu ?

    YanıtlaSil
  67. Hocam s5570i icin yokmu bide bn telefona ics jelly bean karisimi rom portladim android 4.1 yaziyo ama subway surf vb oyunlar yuklenmiyor hala yani androidi nasil yukseltecegim tesekkurler

    YanıtlaSil
  68. hocam anladığım kadarıyla batarya daha hızlı bitiyor ve daha hızlı şarj oluyor. Bu bataryanın ömrünü kısaltmaz mı?

    YanıtlaSil
  69. Hocam Galaxy Ace'de Olur Mu 5830i i serisi android 2.3.6

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir