Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Mayıs 2013 Pazar

Galaxy Mini - Clockworkmod Recovery 5.0.2.8 Kurulumu

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bildiğiniz üzere sitemizdeki Clockworkmod Recovery konusu bir hayli eskidi yeni çıkan "Custom Rom"larda sorun yaratıyor ve cihaza açılış vermiyor. Bu güncel konumuz ile en stabil sorunsuz bir şekilde çalışan Clockworkmod Recovery'i Galaxy Mini için sizlere sunuyorum. Kurulumunu aşağıda detaylı olarak anlatacağım çok kolaydır Stock Rom kurulum işlemi ile birebir aynıdır. Aranızdan bazılar Clockworkmod Recovery ne diyebilir kısaca açıklamak istiyorum cihazınızda bulunan recorvery modu değiştirerek daha gelişmiş bir recorvery moda sahip olmanızı sağlıyor bu sayede custom romları kurabilir, paket halindeki dosyalarını telefonunuza başarılı bir şekilde çıkartabilirsiniz. Clockworkmod Recovery 5.0.2.8 sürümünü kullanarak yaklaşık 3 custom rom kurulumu yaptım sorunsuz bir şekilde kuruyor. Üstelik hem dokunmatik olarak hemde eski stilde kullanabilirsiniz. Yalnızca GALAXY MİNİ içindir.

KURULUMU
Öncelikle bilgisayarınıza Odin Multi Downloader indirin. -- İNDİR
Daha sonra TAS.OPS indirin ve rardan çıkarın. -- İNDİR
Eğer bilgisayarınızda SAMSUNG DRİVER kurulu değilse indirin ve kurun (kies kurulumuna ihtiyacınız kalmaz.) -- İNDİR
Son olarak CLOCKWORKMOD dosyamızı indirelim ve kuruluma geçelim. -- İNDİR
Odin Multi Downloader'i açalım ve aşağıdaki işlemleri yapalım.
Odin Multi Downloader işlemlerini bitirdikten sonra telefonumuzu kapatalım.
Ve "DOWNLOADING MOD" da açalım.
yukarıdaki işlemden sonra cihazınız downloading modda açılır.
Telefon ekranı böyle olmalıdır.
Eğer böyleyse telefon ekranı ve bilgisayarda Samsung Driver kurulu ise Odin Multi Downloader telefonunuzu görecektir. Odinde telefonumuzu görmüş ise böyle bir sonuç alırsınız


Odindeki Start butonuna basıyoruz ve bekliyoruz.
Odinde Pass yazısı çıkınça mavi şekilde işlemimiz tamamdır. telefonunuz baştan açılacaktır.
Clockworkmod da telefonumuzu açmak için HOME butonuna (orta tuş) basılı tutup POWER (açma-kapama tuşu) butonu ile açalım ve CLOCKWORKMOD karşımızda.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

118 yorum:

  1. faceye girsene bi kardesim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Document to go nun full ünü yüklerseniz sevinirim

      Sil
  2. Hocam angry birds hilesi calismiyo storeye giriyorum hicbirseyi satin almiyo

    YanıtlaSil
  3. Eski clickwok u degistirmelimiyim custom rom yuklemeyi dusunmuyorum

    YanıtlaSil
  4. toprak hocam bunun ben eski clocwork mod da yenisini flashladım zip şeklindeydi çalıştı birşey farkeder mi odin olmayıpda flashlayarak yapsak bendeki md5 dosyası değildi zip di bir de rz recavory var onuda eklesen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için sağol acaba stock romuda flashlayarak kurabilirmiyiz yada customu odinle kurabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  6. Custom rom yüklemeyecekseniz gerek yok güncelleme yapmanıza.

    Zip veya odin kurulum arasında bir fark yok merak etmeyin. RZ recorvery'de bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan sana ulasmak istedim neden milleti cyanogenmod 10.1 den mahrum ediyorsun :) bird custom rom diye bölüm açmışsın :)

      https://www.youtube.com/watch?v=2ZTZIRckzhw izleyin :)

      Sil
    2. hocam galaxy young GT-s5360' a göre hangi sitede bulabilirim...

      Sil
  7. Stock romu flashlama işlemi ile kuramazsınız. Custom romuda odin ile kuramazsınız. İkisinide çok farklı şeyler

    YanıtlaSil
  8. Hocam benim telefonum galaxy ace S583i ve telefonum root değil eğer bunu kurarsam telefonum garantiden falan çıkar mı? Çıkmıyorsa bu işlem benim ne işime yariyacak? Root yapmayı düşünüyorum hocam. Şimdiden teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  9. hocam bir önceki sürümü telefonun orginal recovery ile yükleniyor bunuda o şekilde yükleyemezmiyiz her stock romdan sonra pcden yüklemek zor geliyorda :D

    YanıtlaSil
  10. Ferhat hocam bu anlatım ve dosya yalnızca galaxy mini için geçerlidir. Root yapmak için cihazınızı googlede araştırın. Son olarak bu işlem cihazı garantiden çıkarır.

    YanıtlaSil
  11. Öyle olanıda var bu sürümün ancak aramaya vaktim yoktu direk bunu paylaştım Emre hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam tel root atılınca icindeki heesey siliniyormu telefonun birde bnm son bi sorum olcak tel statusbarını degistirmek istiyorum caresi nedir bi sole

      Sil
    2. Hocam Galaxy ace içinde yapabilirmisiniz nolur

      Sil
    3. galaxy ace clockwork mod için google'da araştırma yapınız hocam

      Sil
  12. hocam custom rom onerir misin iyi bitene

    YanıtlaSil
  13. Hocam custom rom önermiyorum ki :( aldığım isteklerden dolayı güncelledim konusunu. Denediğim 3 romdanda vazgeçtim geri stock romdayım şuanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O 3 romun adı nedir hocam?

      2.si Hocam eğer istersenzi walkmen müzik oynatıcısını upload edebilirim.

      Kurulumu root explorer system app içine atılacak permissions ayarları rw r r şekilde olacak.

      Sil
  14. toprak hocam az önce bendeki cwm ye baktımda oda 5.0.2.8 sürümlüymüş ve direk stock recıverydrn yüklüyorum
    ben bunu ilk defa gördüm istersen herhangi bir yere upload edebilirim

    YanıtlaSil
  15. Upload ederseniz sevinirim Emre hocam arşive eklerim

    YanıtlaSil
  16. şubat romuna eskiden yazdınız hızlandırma yazan manşetekini yapsam bir şey olur mu onu yükleyince kernel mi değişiyor ve bunla overcloc da olmuyo şubat için hiç mi overclock yok mu

    YanıtlaSil
  17. Öncelikle şubat romuna hızlandırma yapabilirsiniz sorun olmaz bende kullanıyorum kerneli değiştirmez. ancak overclock olmaz şubat romuna yaparsanız Wi-fi çalışmaz.

    YanıtlaSil
  18. hocam blood and glory noldu olmuyor mu bi de wild bloodu denermisiniz tşkler

    YanıtlaSil
  19. Blood & glory için şuanda sıkıntılı.
    Will Blood ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  20. toprak hocam handlerden bağlandığım için olmadı en kısa zamanda upload edicem

    YanıtlaSil
  21. Hocam green power programini 1 gun kullandim sonra lisans yok uyarisi verip calismamaya basladi cozum varmi

    YanıtlaSil
  22. hocam telfonu root etmeden cwm kurdum sonra senin root dosyanla flaslamaya çalışdım olmadı bana tekrar stock kur root et sonra cwm kur deme bşka yolu var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka yolu yok dediğiniz gibi yapacaksınız.

      Sil
  23. hocam rz koy dedim ya ben yükledim süper bişey herşey var overcolc oluyo rengi değişiyor apk yükleniyor sistem uygulması oluyor çok düzenli ve sade cwm gibi değil al sana link kulanmadıyasan diye http://www.2shared.com/file/_62qGm3h/update-RZ-214-final-squadzone.html siteye de eklersin
    cwm ye flaslıyon odinle olmuyor ve orjinal recovery de olmaz cwm den kur süper bişey dene gör

    YanıtlaSil
  24. hocam lütfen sims 3para hileli atar mısın ama indirme limkini zippyshare yaparmısın

    YanıtlaSil
  25. Hocam Benim Telefonun İMEİ si Farklı Ben Başka Bir İMEİ Koymak İstiyorum Telefona Nasıl Yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  26. AYNI ŞEYLERİ YAPTIM COM5 YAZDI YUKLEDİM OLMUŞ MUDUR??

    YanıtlaSil
  27. Hocam size bi ara iDroid yuklenmiyor demistim bununla yuklenirmi

    YanıtlaSil
  28. TOPRak Koc hocam subway surfer yuklermisiniz lutfen newyork olmasin onu oynadim ve cok skldim ondan Samsung Galaxs Eys kullaniyorum lutfen hocam

    YanıtlaSil
  29. Hocam lutfen cevab bekliyom

    YanıtlaSil
  30. hocam megapolis para hileli atarmısın

    YanıtlaSil
  31. Siteyi begendm hersey iyi guzel de su hoca muhabbetini cozemedim :(

    YanıtlaSil
  32. Toprak hocam Vector adlı oyunu paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  33. Toprak hocam yalnizca galaxy mini icin deeken i serisinide kapsiyor mu yoksa sadece gt5570 ucin mi

    YanıtlaSil
  34. I serisini denemedim maalesef hocam ancak olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  35. toprak hocam dikkat ettimde COM farklı ne bu COM bende COM 6 yazyor nedir bu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişen bir şey yoktur hocam kurabilirsiniz.

      Sil
  36. Fatih Hocam O USB'Yİ Taktığınız Porttur Eğer Sarı Şekilde COM6 Yazıyorsa Doğruca Bağlanmış Anlamına Gelir.

    YanıtlaSil
  37. TOPRak Koc hocam subway surfer yuklermisiniz lutfen newyork olmasin onu oynadim ve cok skldim ondan Samsung Galaxs Eys kullaniyorum lutfen hocam

    YanıtlaSil
  38. Odin v4.38 telefonu görmüyor ama Odin 3.07 çok rahat görüyor yani stock rom yükleyebiliyorum ama ops yeri ve md5 yeri yok başka yerler var ne yapmam lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam odin v4.38'inde görmesi lazım bilgisayarınız nedir ?

      Sil
    2. Evde 3 tane pc var 2 tanesi masaüstü diğeri laptop...

      Sil
    3. hocam XP işletim sisteminde dener misiniz?

      Sil
    4. XP zaten de çok saçma birinin olupta diğerinde olmaması...

      Sil
  39. HOCAM ODIN TELEFONOMU OKUMUYOR YARDIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarda samsung driver var ise downloading modda görmesi lazım

      Sil
  40. hocam samsun driver de yükledim telefonu algılamııyor odın lütfen yardım hocam

    YanıtlaSil
  41. Please connecting phone diyor hocam Nasıl çözücem

    YanıtlaSil
  42. Utku hocam cihazı downloading moda aldınız mı?
    Bide bilgisayarda samsung driver kurulu mu?

    YanıtlaSil
  43. hocam lütfen yardım.telefonum 5570i mini. root yaptım ama odine bağlanamıyorum.kies yüklü..please connect phones yazıyor.çaresini bulamadım format attım ama olmuyor.yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  44. Hocam CWM girmiyor. Herhangi hiç bir şeye girmiyor. Yardımcı olur musun ?

    YanıtlaSil
  45. hocam telefonum açılmıyor yaa yardımcı olurmusun lütfen

    YanıtlaSil
  46. Toprak hocam şuan clockwork u kuruyorum da bi sorum olacak bunun sayesinde biz minilere Cyanogen mod da kurabilirmiyiz acaba bu olmasa kuramazdık değilmi ?

    YanıtlaSil
  47. ya bunu i serisinde de yapabilirmiyiz yardIm admin

    YanıtlaSil
  48. clockwork u yükledim root atamıyorum lütfen yardım

    YanıtlaSil
  49. Toprak Hocam benim telefonum galaxy mini 5570I serisini kullanıyorum ben odin mod yapamadım sonra bataryayı çıkardım teli açtım açıldı sonra teli recovery moddan resetleyim dedim recovery moda açılmadı onun yerine odin mod yazısı var ve adnroid resmi var yükleme gibi birşey yapıyor ama telefon çalışıyor sadece recovery moda girmiyor odin moddan nasıl kurtulabilirim yardım etsen acil recovery mod cok önemli benim için şimdiden sağol

    YanıtlaSil
  50. telefon samsung yazısında kaldı.bu işlemi yapıyorum odin görmüyo ayrıca downloading diye acılmıo 3 lü basıyorum sadece samsung yazısı cıkıo ramdump mode arm9 mode yazıo sadece toprak hocam yardım et

    YanıtlaSil
  51. kardeşim bu custom rom s5570 i sürümünde çalışırmı ??

    YanıtlaSil
  52. Sayın Toprak bey (Hocam) her kes böyle yazmış bir bildikleri vardır :))
    Konumuza gelirsek sorunum şu ;
    Samsung Wave525 denilen BADA tabanlı telefonu ne atabiliyorum ne satabiliyorum İlk dokunmatik göz ağrım bu sebepten Android yüklemek istediğim zaman tüm bildiğim telefoncular "OLMAZ ABİ" diyor ama nette aratma yaptığımda bazı yabancı sitelerde android yapıldığını seyrettim ama inanmak seyretmekten daha gerçekcidir dedim sizlere danışayım dedim..Bu emektarı andro yapabilirmiyim ? Bada çok eski ve hantal kalıyor..
    Saygılarımla
    selahattin Çiftçi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak
      hocam yorumlara cevap icin ne kadar beklemek gerekecek acaba?
      Saygılar...

      Sil
  53. Toprak kardes Benim tel acılmıyor ne yapmam lazm

    YanıtlaSil
  54. Toprak hocam ben RecoveryClockworkMod yaptım tele tel açılmıyor samsung yazısından ilerisi gelmiyor ne yapmam lazım acil cevap verirmisin

    YanıtlaSil
  55. hocam selamlar herşeyi yükledim ama telefonum açılmıyor sadece samsung yazısı çıkıyor

    YanıtlaSil
  56. kadeşim bu root işlemi galaxy mini 2 için de işe yarar mı?

    YanıtlaSil
  57. Hocam Benim Tel Galaxy ace 2 I8160 bu programı yüklesem bişe olurmu ?

    YanıtlaSil
  58. sadece galaxy mini için kullanın sonra telefonunuz brick olur yada açılmaz. galaxy mini ile mini 2 de farklıdır mini2 dede denemeyin

    YanıtlaSil
  59. admin dediin gibi yaptım download moddan pc tanıdıda telefonu sonra start dedim garip basladı telefon sonra reset attı bir anda son 2 resimdekiler olmadı

    YanıtlaSil
  60. Kardeşim bi anlayamadınız s5570 ve s5570i iki ayrı model yokmu.Peki bu verdiğiniz dosyalar iki modelede uygun mu ?Hiç açıklamıyosunuz Toprak Bey

    YanıtlaSil
  61. Hocam Telefon Pc ye Bağlı Fakat odin Görmiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  62. Kardeş dediklerini harfiyen yaptım kaç kez denedim ama olmuyor, en başında odin programı telefonu bağlayın diye hata veriyor bi ilgilenir misin bu sorunla ?

    YanıtlaSil
  63. admin bu room s4 romumu ?

    YanıtlaSil
  64. hocam yaptım fakar normal recoveryde hep

    YanıtlaSil
  65. Driver kurdum ancak odin ile o ilk aşamayı yapmaya çalıştığımda "Please connect your phones !!" diye uyarı veriyor nasıl düzeltirim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstelik bilgisayar görüyor telefonu.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  66. hocam benim telefon galaxy pocket plus(s5301) nasıl rootlarım lütfen yardım

    YanıtlaSil
  67. dediğin herşeyi harfiyen uyguladım ama hacı abi bendeki durum şu
    Download Start...
    <0> Create File...
    <1> StartThread Detected : 1
    <2> StartThread Detected : 0
    <3> StartThread Detected : 0
    <4> StartThread Detected : 0
    <5> StartThread Detected : 0
    <6> StartThread Detected : 0
    <7> StartThread Detected : 0
    <8> StartThread Detected : 0
    <1> setup connection...
    <1> odin mode.. check plcatform verification.
    <1> VerifyPlatform:V0, P0,R0
    <1> START!!!
    <1> set download environment.
    <1> big partition size!!
    <1> recovery.img download..
    <1> 1/1 Finished.
    <1> reset pda..
    <0> Started Timer
    <1> Close serial port and wait until rebooting.
    <1> PASS!!!
    <0> Destroy instant..
    <0> Killed timer
    telefon aynen eskisi gibi iyi yada kötü zerre değişim olmadı?
    big partition size ne demek telefonda yeterli hafızamı yok acaba dicem ama tel.bomboş? bi yardımcı olsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şunuda ekleyeyim 03:26 da bitiyor pass yazısı çıkıyor mavi , com port mapping 1(com 15) şeklinde kalıyor

      Sil
  68. hocam bn recovery moda geçemiyorum

    ses kısma+home tuşu+power tuşu yapıyorum ramdump arm9 fln çıkyıor bi yardım etsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam recorvery mod için orta tuş + power yapmalısınız

      Sil
    2. recovery derken cwm için değil mi

      Sil
    3. bide bnm şu anki sürümüm 2.2.1 froyo birşeey fark etmez umarım

      Sil
    4. hocam orta tuş+power de olmuyo ilk başta samsung yazısı geliyor sonra gidip yeniden geliyor uzun bi süre öyle kalıyor çözümü varmıdır?

      Sil
  69. HOCAM HALA CEVAP VERMEDİNİZ GALAXY POCKET PLUS NASIL ROOTLARIM NE OLUR YARDIM ET LÜTFEN YA ALLAH RIZASI İÇİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy pocket plus root için google'da araştırma yapınız bilmediğim bir cihazda yardımcı olamam

      Sil
  70. bunu yaparsak telefon garantiden çıkarmı?

    YanıtlaSil
  71. i serisinde oluyormu?

    YanıtlaSil
  72. hocam one package ye hangi dosyayı atıcaz

    YanıtlaSil
  73. Hocam bide ben google playden rom manager indirsem aynı cwm olur mu açıkçası korkuyorum hocam rom yuklerken ana kartı yakarım diye

    YanıtlaSil
  74. Galaxy mini driver yok hiç bi yerde link versen olur mu hocam ya lütfenn.

    YanıtlaSil
  75. Yanıtlar
    1. hocam konu içinde samsung pc driveri mevcuttur iyi inceleyin

      buyurun linki

      http://www50.zippyshare.com/v/33090907/file.html

      Sil
  76. hocam benim tel dış devletten geldi androidi 2.2.1 bu olurmu (yazılım güncelleme yok!!!!)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir