Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Temmuz 2012 Perşembe

Sentinel 3: Homeworld Full APK-SD

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android defans oyunlarından en iyisi olan Sentinel play store'daki fiyatına göre oldukça indirilmiştir. Görüntü kalitesi HD denebilir. Sesleri oldukça etkili çarpıcı grafikleri oyuna oldukça farklı bir hava vermiş diyebilirim. Yaklaşık 20 bölümlük her bir bölümün içinde de bir o kadar bölüm var. 20 adet kullanacağımız defans araçlarımız ile karşımıza çıkan düşmaları bertaraf edeceğiz. Oyunumuzda diğer oyunların aksine ok v.b silahlarımız yok ileri bir çağda uzayın derinliklerinde ışın silahları v.b ögeler kullanıyoruz. Play Store'daki fiyatı 2.59$'dır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Dikkat edin de gözünüz kamaşmasın.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası 
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardan çıkaralım "com.Origin8.Sentinel3" ve android/data klasörüne atalım.
Son olarak APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

10 yorum:

  1. hocam bizim adobe air le wrestling revolution nooldu :D

    YanıtlaSil
  2. adobe air sorunu çözüldü hocam fakat oyun için aynı şeyi söyleyemem cihazda çalışmıyor kapat hatası veriyor :(

    YanıtlaSil
  3. hocam o zaman adobe airi koysak

    YanıtlaSil
  4. TOPRAK BEY BEN BU OYUNU YÜKLEDİM FAKAT AÇILACAKKEN OYUNDAN ATIYOR AYRICA SUNU BELİRTMEK İSTİYORUM BEN GALAXY MİNİ KULLANMIYORUM ELİMDE TABLET PC VAR VE SÜRÜMÜ(ANDROİD 4.0 İCE CREAM SANDWİCH) OLSUN PERFORMANSI OLSUN GAYET İYİ YANİ AÇILMAMASI MÜMKÜN DEĞİL ACABA NEDEN BÖYLE BİRŞEY YAPTI BİLGİNİZ VAR MI?...

    YanıtlaSil
  5. ekran boyutları ile alakalı hocam

    YanıtlaSil
  6. Merhaba.Nereye yazacağımı bilemedim bende buraya yazayım dedim.Sizin sitenizden indirdiğim assassins creed ve stupid zombies gibi oyunlar ekrana tam sığmıyor.Hele assassins creed ekranı 4 parçaya bölmüşsünüz gibi sadece 1 parçasını görebiliyorsunuz ve oyunu oynamak değil tuşları bile göremiyorsunuz.Bunun nedeni ne olabilir acaba ?

    YanıtlaSil
  7. galaxy mini de iki oyunuda sorunsuz bir şekilde oynadım hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba sadece apk dosyasını indiriyordum ondan kaynaklanıyor olabilir mi? yani sd kart dosyasınıda mı indirmeliyim ?

      Sil
  8. ondan dolayıdır zaten hocam.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir