Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

20 Temmuz 2012 Cuma

Battleheart - Galaxy Mini (QVGA) ARM6

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


İyi bir RPG oyunu daha epik bir fantezi karışımı olan oyunumuzun dünyasında kıyasıya bir savaş veriyoruz. Amacımız takım arkadaşlarımız ile karşımıza çıkan düşmanlara karşı koymak ve deneyim puanı toplamak puanları kullanarak yeni özelliklere sahip olabiliyoruz. Kolay oynanışı ve iyi hikayesi ile beğeneceğiniz bir oyun . Yanınızdaki takım arkadaşlarınızı iyi seçmenizde fayda var destekleri çok büyük çünkü. Oyun Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'daki fiyatı 2.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
Sadece APK dosyamızı kuralım ve oyunumuza girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

18 yorum:

  1. kardeşim Racing Thunder 2 paylaşsan

    YanıtlaSil
  2. bir şey değil hakan kardeşim.
    ayarlayabilirsem ekleyeceğim hocam Racing
    Thunder 2 yi

    YanıtlaSil
  3. Toprak splinter cell serisinden birini paylasabilir misin acaba....

    YanıtlaSil
  4. Raşitim malesef galaxy mini de çalışmıyor oyun :(

    YanıtlaSil
  5. Saglik olsun kardesim . Onemli degil

    YanıtlaSil
  6. oww süper bi oyun gerçekten 1 saat başından kalkmadım çok sağol

    YanıtlaSil
  7. beğendiğine sevindim hocam :D bende seviyorum böyle oyunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bunun hileli olanını paylaşabilirmisiniz ??

      Sil
  8. hocam bu arada run run bearı ayarlar mısın iPhonedeki jetpack gibi süper bi oyun ben internetten qvgasını yükledim ama introdan sonra bu video oynatılamaz diyo

    YanıtlaSil
  9. ekledim hocam indirebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  10. kardeş blog süper olmuş sizi destekliyoruz oyuda güzel bağımlılık yapıyor

    YanıtlaSil
  11. eyvAllah hocam desteğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. oyunda ekranı çizikler kaplıyo benim telefonda galiba sorun var özellikle yaşlı olan adam kendi özelliğini kullanınca

    YanıtlaSil
  13. sorunsuz oynuyorum hocam telefonunuz galaxy mini mi?

    YanıtlaSil
  14. galaxy mini ama ara sıra yapıyor

    YanıtlaSil
  15. linki düzelteblirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
  16. gta 3 sd card dosyasını koyarmısın kardeşim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir