Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Temmuz 2012 Perşembe

Mega Jump - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android sönsör oyunlarını seven arkadaşlarımız için birebir olan Mega Jump oldukça popüler bir oyundur. Kırmızı çılgın yaratığımız ile altınları toplayarak olabildiğince yükseliyoruz yukarıya doğru çıkarken işimize çok yarayacak şeyler karşımıza çıkıyor onları almayı ihmal etmeyin inanılmaz ilgi çekici sesleri ile süper ötesi bir deneyim yaşatabilir. Oyunumuz Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Yalnız oynarken yolunuza çıkan örslere dikkat edin canınızı yakabilir.

Oyunumuzdan Görüntüler

APK dosyası
Kurulumu
APK dosyasını kuralım ve oyunumuza girerken internet bağlantımızı kapatalım.
NOT : Oyunun kısayol ikonu sorunludur. Ama oynamak için bir engel değil keyfini çıkarın.


 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

14 yorum:

  1. Kralsın su telefonu aldığımda bi halta yaramaz diyodum ama sayende guzel oyunlar yukluyorum tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. taha ya katılıyorum internet sınırsız bütün uygulamaları yüklüyorum telefonu 400 e aldım ama fiyatının çok üstünde bir performans alıyorum sayende

    YanıtlaSil
  3. ne demek hocam sitemizin amacı zaten bu :)

    YanıtlaSil
  4. valla mini aldım ıphone verseler yok derım senın sayende uygulama oyun :)

    YanıtlaSil
  5. takip ettiğiniz ve zamanım olduğu sürüce oyunlara ve uygulamalara devam edeceğim hocam :)

    YanıtlaSil
  6. Samurai II: Vengeance diye bi oyun gördüm fakat galaxy miniye göre bulamadım. Bi el atsan. Saol şimdiden.

    YanıtlaSil
  7. hocam sitede var eski konular arasında :)

    YanıtlaSil
  8. Baktım fakat bulamadım. link atarmısın?

    YanıtlaSil
  9. Bu Samurai vs Zombies benim istediğim Samurai II: Vengeance neyse galiba galaxy miniye göre yok. saol ilgi için

    YanıtlaSil
  10. hoca kusura bakmayın dalgınlık karıştırmışım :( maalesef galaxy mini de çalışmıyor o oyun

    YanıtlaSil
  11. Benim tel galaxy ace bazı oyunlar çalışmıyo onada bi el atsan iyi olur

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir