Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Raging Thunder 2 HD - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sizler için oldukça iyi bir yarış oyunu daha paylaşmak istiyorum. Kolay kurulumu ve 3D grafikleri ile aksiyon ve heyecanın hiç düşmediği tropikal adalardan, karla kaplı dağlara ve şehrin içinde tek yapmanız gereken sadece sensörlerimiz ile aracımızı kullanıp nitromuzu doğru yerde basmak. Polarbit Games son zamanlarda oldukça iyi iş çıkarıyor olması oyunumuzu bir hayli popüler yapmıştır. İster career modunda oynayıp aracımızı değiştirebilir. veya instant race ile direk yarışa başlayabiliriz. Oyunda multiplayer moduda bulunmaktadır. Fakat denemedim. Galaxy Mini de sorunsuz ve kasmadan oynanmaktadır. Play Store'daki fiyatı 1.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

19 yorum:

  1. Toprak 9MM adli oyunu paylasabilir misin ....

    YanıtlaSil
  2. Raşitim o oyunda çalışmıyor :( galaxy mini de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak bahsettigim oyunlar calismiyor ise buna benzer kaliteli oyun varsa paylasir misin ....

      Sil
  3. valla bi rica ettim hemen atmışsın saolasın...

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim oyunu yükledim ne kasma nede baska sorunu var fakat hız gostergesi nitro felan gozukmuyo yarış yaparken

    YanıtlaSil
  5. ayarlamaya çalışacağım raşitim :)

    hocam oyun düzenlenirken sorunlar olmuştur ondan gözükmüyordur tahminimce bendede aynı hata var yoksa

    YanıtlaSil
  6. genede saol artık başka yarışlara bakcaz :)

    YanıtlaSil
  7. önemli değil hocam ufak sorunu olsada genede çok zevkli bir oyun :)

    YanıtlaSil
  8. :) Aynen sen ama daha iyisini bulursun yarış :D ayarlarsın yarına :D

    YanıtlaSil
  9. ayarlayabilirsem eklerim hocam

    YanıtlaSil
  10. Kardesim internette pokemon oyuni bulamadim mini icin sen bulup atsana

    YanıtlaSil
  11. ayarlamaya çalışacağım olursa paylaşırım

    YanıtlaSil
  12. link kırık düzeltebilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  13. bu oyunun multiplayer ını deneyen oldumu nasıl yapıyoruz?

    YanıtlaSil
  14. Ben Multi oynuyorum hileler yuzunden zevki kalmıyor adamlar sakura adlı arabayı direk alıyorlar başlar başlamaz fırlıyorlar 3 tura gelmeden sana tur bile bindiriyorlar :D

    YanıtlaSil
  15. Kirik link war ne zmn duzelir ne yapa biliriz

    YanıtlaSil
  16. hocam ben çok yerde aradım ama bulduklarımda oyun açılmıyordu bunda olurmu öyle birşey ?

    YanıtlaSil
  17. Toprak kardeşim uygulama silinmiş yenilermisin.(Bu arada siteni takip ediyorum hep yeni uygulamalar koyuyorsun boyle devam süpersin :D )

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir