Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Gangstar 2 Miami Vindication - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Gameloft'un sevilen oyunlarından birisi olan Gangstar serisini hepimiz biliyoruz. Oyunun Miami Vindication adı ile çıkmış biraz sorunluda olsa sizlerle paylaşmak istediğim zevkli bir oyun. Sorundan kastım donma, takılma veya ekrana sığma gibi sorunlar değil ekrana gelen ilerleme, arabaya binme, ve silah kullanma gibi tuşların biraz sorunlu oluşu oyun ekrana tam olarak uyum sağlayamadığı için olmalı tuşları kontrol etmek için tuşun biraz daha ilerisine veya gerisine basıyoruz bu sorunu böyle halledebilirsiniz. Oyundaki amacımız oldukça belli arkadaşlar GTA oynayan herkes biliyordur az çok aynı amaç. Sizleri daha fazla sıkmadan paylaşmak istiyorum.

Oyunumuzdan Görüntüler
APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirelim ve rardam çıkaralım "Gangstar2ve gameloft/games klasörüne atalım.
Son olarak da apk dosyamızı kuralım.
Oyunumuz artık hazır.
NOT : Oyunu ilk açtığınızda ekrana sığmayabilir. Menü gelince sorun düzelmektedir.

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

135 yorum:

  1. Kardeş Biişey Sorcam Sana .

    YanıtlaSil
  2. Benm Telefonm Ara Ara Donuyor Acaba Sorun neydendir ?

    YanıtlaSil
  3. hocam donma derken nasıl bir şekilde oluyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak hocam telefonumda ekrana sigmiyor oyun ne yapacagim

      Sil
  4. Ara Ara Donuyor. Boyle Mesela Rehber'e Tıkladığımda Biraz Siyah Ekran Kalıyor Sonra Rehber'e Geçiyor Direkmen Rehber'e Geçmiyor :(

    YanıtlaSil
  5. romunuzun sürümü nedir hocam?

    YanıtlaSil
  6. hocam zaten 2.3.5 stabil bir sürüm değil sitedeki anlatım ile 2.3.6 geçmenizi öneririm

    YanıtlaSil
  7. Peki Önerdiğiniz En İyi Rom Hangisi İster Custom olsun İster Stock Rom Hangisini Önerirsiniz

    YanıtlaSil
  8. hocam stock olarak 2.3.6 mart sürümünü öneriyorum oldukça stabil sitede ararsanız bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Tamam da Ben Custom Mod Yüklemek İstiyorum Önerdiğiniz En İyi Custom Rom Hangisi Batarya Bakımıından Bilmem Serilik Bakımından İyi Olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google playden rom manager indirin orda cyanogenmod romları var hocam

      Sil
  10. Hocam kendi deneyimlerime dayanarak custom rom önermiyorum çoğunda sıkıntı var kimisinde kamera çalışmıyor kimisinde wifi

    YanıtlaSil
  11. Hmm. Bi Ara Sende Bir Yerde minimodmuydu neydi Kullanıyorum dedin İşte Ondan Memnundun Galbia.

    YanıtlaSil
  12. Hocam ne zaman dedigimi hatırlamıyorum ama ondada sorunlar var en iyi stock rom son sürüm kullanmak çok stabil oluyor

    YanıtlaSil
  13. Peki Usta Sana Zahmet Telefonunda oLan Program ve Oyunları Sylermisin bende onLarı Yukleyeyim Ama Eksiksiz Lütfen :)))

    YanıtlaSil
  14. Hocam öncelikle sitedeki her uygulama ve oyun telefonuma yükleyip de beğendiğim telefonumda olan şeylerdir. Ama pro zombie soccer, nfs hot pursuit, hero of sparta, contract killer bunlar sevdiğim ve telefonumda olan oyunlar. Uygulama olarak mx video player, airdroid, lucky patcher, root explorer, solid explorer bunlar var.

    Bunların hepsini sitede bulabilirsiniz sorunsuz bir şekilde

    YanıtlaSil
  15. peki daha yok mu en iyileri felan

    YanıtlaSil
  16. pekibu yayınladığın oyunları hepsi sorunsuz çalışıyor mu galaxy minide hepside donma falan yoktur değilmi . :) mesela ben temple brave yükledm dokunmatiği umursamıyordu . bide oyle bi kasılıyordu ki oynanmaz durumdaydı mesela onun sorunu neydi.

    YanıtlaSil
  17. Hocam normalde okadar fazla oyun oynamıyorum deniyorum açılıyor ise siteye ekliyorum. Zaten çoğu oyun galaxy mini için modlanmış düzenlenmiştir. Yoksa ekrana bile sığmaz oyun bazılarında donma olmuyor bazılarında ise azda olsa var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kapanmaya zorla diyo ne yapıcam

      Sil
  18. peki bu sorunu düzeltemezmiyiz sorunsuz olarak oynayamazmıyız ?

    YanıtlaSil
  19. yada telefonumu en iyi şekile nasıl sokabilirim :))

    YanıtlaSil
  20. Hocam oyunu telefona göre düzenlemek zor :( telefonunuz için en iyi düzen en güncel romu kullanmak ve sitede paylaştığım galaxy mini hızlandırma konusunu incelemenizi önermek fark edilir bir derecede telefonunuz hızlanacaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak abi s4 de apk dosyasina tikliyorum acilmiyo sorun nedir

      Sil
  21. Tamam. Peki Launcher olarak onerdiğiniz hangisi ?

    YanıtlaSil
  22. Hocam telefonu yavaşlattığını düşündüğüm için launcher kullanmıyorum fakat yandex shell var görüntü ve hız olarak bence en iyisi sitede bulabilirsiniz oldukça iyidir

    YanıtlaSil
  23. http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2012/05/vortex-galaxy-apk-mukemmel-duvar-kagd.html Burdaki Launcher hangisi Acaba :)

    YanıtlaSil
  24. Hocam o vortex galaxy duvar kağıdıdır. Yan bölümde popüler yayınlar kısmının en altında yandex shell yer almakta girip inceleyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  25. tamma. her şey için teşekkürler arkadş.

    YanıtlaSil
  26. ganstar 2 nasıl gamelofa atıcaz

    YanıtlaSil
  27. hocam legendary heroes diye bi oyun var onu qvga için eklermisin rica etsem

    YanıtlaSil
  28. ayarlamaya çalışacağım hocam

    YanıtlaSil
  29. Toprak kardeşim Allah senden razı olsun 3 gundur galaxy gio telefona uygun uygulama arıyodum ve en son burayı buldum yüklediğim bütün uygulamalar sorunsuz çalıştı helal olsun hocam sana

    YanıtlaSil
  30. usta android sürümüm 2.3.6 galaxy mini, oyuna girerken video oynatılamıyor diyor ondan sonra oyun menüsüne giriş %20 de takılı kalıyor ve uygulama kapanıyor bunun çözümü yokmudur çok oynamak istiyodum bu oyunu

    YanıtlaSil
  31. sd yi doğru yere atıyorm ayrıca onuda söyleyim

    YanıtlaSil
  32. hocam ben oyuna giriyorum yüzde20 oluyor oyundan çıkıyor ne yapabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin karşılaştığınız sorunu yaşayan arkadaşlarımız var fakat ben sorunsuz oynadım.

      Sil
  33. hocam birde telefonu bugün aldım ve pes12 yi yükledim sorunsuz çalışıyor. nfs shift vb. oyunları minide oynayanları gördüm ama bende çalışmıyor sizce ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android sürümünüz nedir?

      Sil
    2. 2.3.6 hocam peki bu yüzde20 de kapanma meselesini halletme seçenegimiz varmı

      Sil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. hocam bende açılmıyor bu vide o oynatılmaz dio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz nedir hocam ? android sürümünüz nedir birde?

      Sil
    2. android sürümü 2.3.6
      cihaz gt-5570ı

      Sil
  36. arkadaş benim tel t11 açılmıyor

    YanıtlaSil
  37. abi sorun çözüldü

    YanıtlaSil
  38. hocam linkleri düzeltebilirmisin

    YanıtlaSil
  39. Toprak merhaba. kırıl link

    YanıtlaSil
  40. hocam lınkler kırık

    YanıtlaSil
  41. LİNKLER NAROD SİSTEMİNE TAŞINMIŞ VE DÜZELTMİŞTİR. İndirebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  42. hocam galaxy mını i serisi açarmı

    YanıtlaSil
  43. hocam i serisi bir telefonda denenmedi ancak açma ihtimali var diyebilirim.

    YanıtlaSil
  44. Gangstar Rio - City Of Saints Galaxy Miniye olurmu hocam ??

    YanıtlaSil
  45. hocam bende biraz uzun gösteriyor. o normal mi ??

    YanıtlaSil
  46. Mna goym deliricem %20oyun kapanıyor herşeyi dogru yaptim wi wi ile indirdim sd card a atiyo ama azini burnunu grym yuzde yirmide kapaniyo ssicimm yardim edin hocaaam

    YanıtlaSil
  47. usta galaxy y de çalışırmı android sürümü 4.1.1

    YanıtlaSil
  48. usta 2.3.6 destekler mi chainfire da war ayarı ne yapçam acill

    YanıtlaSil
  49. destekler Ahmet hocam chainfireda ise qualcomm yapmanız yeterli.

    YanıtlaSil
  50. hocam gangstar rıo data dosyalarını nereye atcam

    YanıtlaSil
  51. hocam cevap lütfen :( sd data dosyalarını nereye atıcam :/ cevap toprak hocam

    YanıtlaSil
  52. hasan hocam konu içine yazdım dikkatli inceleyin gameloft/games klasörüne

    YanıtlaSil
  53. hocam ben galaxy ace 5830i kullanıyorum oyun açılıyor ama ekranın 4te1 ini kaplıyor sorunnedir hocam

    YanıtlaSil
  54. Video oynatilamiyor diyen arklar mx player yukle ve codecde tyukle (kendisi ister) olur sanirim
    bnm cihaz 5830i beyaz ekran chain ayarlar ney

    YanıtlaSil
  55. hocam chainfire da qualcomm kullanın driver için.

    YanıtlaSil
  56. kardeşim android data içinde gameloft diye bi klasor yok yoktan var olcak hayır kendim açıp attım şu şekılde gameloft/game in içine attım oyunun klasorunu yine olmadı kople sildim acaba dedim apk kuruncamı olusuyo oda olmadı hata alıyorum bu şekilde olmuyor? napıyım

    YanıtlaSil
  57. hocam klasörü android/data klasörüne değil direk sd kartınızın içine oluşturun gameloft/games klasörünü sorun çözülür.

    YanıtlaSil
  58. yine aynı hatayı aldım dostum sd kartın ana dizinine açtım gamelof klasorunu sonra onun içine games onun içine gangester 2 klasorunu attım oyun yine aynı hatadan kapandı başka bişey mi yapıyım yoksa yanlısmı yapyrm gta 3 açamadım zaten uyuz oldum

    YanıtlaSil
  59. hocam oyunun apksini kurun data dosyasınıda internetten indirin deneyin bir

    YanıtlaSil
  60. ya wifi bulsam sence sana sorarmıyım yaşın kadar akıllı telefon kullanıyorum benyardımcı olcak san ol bişey koymuşun arkasında dur blog açarak olmuyo böle 3 yılıdr android tlfn kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  61. birincisi denemediğim bir şeyi eklemem.
    ikincisi sorduğunuz ve takıldığınız problemleri 1 saatlik android kullanıcısı bile yaşamadan halledebilirken sizin yapamamanız şaşırttı beni sonuçta yaşım kadar kullanmış iseniz bu arada yaşım 17 :)

    YanıtlaSil
  62. sorunu halletim c++ cmd terminal bilgisayar operetörlğü linüx kod cözemicegim bişey deil sadece
    senin anlatımda yanlışlık var ayriyetten sitendeki
    gta sd dosyalarını data klasorune attım ama oyunu kurduktan sonra geri yapıp sonra home tusuna basıp geri girince siyah ekranda kalıyo cihaz bunun bi yolu varmı peki kardeş
    bu arada amacım seni rencide etmek deil emek verip yapmıssın saygı duyarım ama anlatımda daga açık yazsan daha memnun olurdum. 13 senedir akıllı telefon kullanıyorum nokıa 9110 dan beri bu arada 1 saatlik android kullanıcısı beni kıyaslama.

    YanıtlaSil
  63. hocam hersey yaptim aciyor sadece dokutmatiki doru diyil ve ezik aciyor ersey ezilmis sanki

    YanıtlaSil
  64. Yavv hocmm herseyini yapiyo ama açılıyo %20 oluyo ve kapanıyo buna bir çözüm lütfen deliricem şimdi

    YanıtlaSil
  65. Hocam oyunu indirdimde zip olarak inmiş bunu nasil rara ceviririz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kart dosyası zip olarak inmiş ise rar yapmanıza gerek yok direk çıkarın arşivden.

      Sil
  66. GALAXY Y AÇAR MI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemedim Kaan hocam ancak açar diye düşünüyorum.

      Sil
  67. Hocam room nasil degistiriyoruz anlatabilirmisin

    YanıtlaSil
  68. Serdar hocam siteye eklediğim şubat romu konusunu inceleyin detaylı bir şekilde anlattım :)

    YanıtlaSil
  69. Hocam oyun acilmiyor iki telefonda denedim olmuyor neden herseyi yaptim bozuk olabilir

    YanıtlaSil
  70. YHA ADMİN BENDE ÜZGÜNÜZ DİO AÇILMIYO OYUN ACİL YARDIM ALLAH İÇİN NOLUR ?

    YanıtlaSil
  71. Oyun galaxy mini de sorunsuz çalışıyor :/

    YanıtlaSil
  72. Hocam ben ilk oyunu denemiştim beyaz ekran vermişti bundada beyaz ekran verir mi?Galaxy Pocket kullanıyorum illaha ChainFire mi gerek=

    YanıtlaSil
  73. oyunu indirdim kurdum oyun ekranın neredeyse %15i kadar küçük telefon galaxy Wonder bu sitedeki neredeyse her oyunu sorunsuz oynadım bi tek bu oyundad böyle bişey oldu android 2.3.6 bi yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  74. Alperen hocam oyun QVGA ekranlar için uygundur bu yüzden ekranınızda küçük kalıyor :(

    YanıtlaSil
  75. yapacak bişey yok :D benim ekrana uygun olanı nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  76. Googledan rahatlıkla bulabilirsiniz alperen hocam :)

    YanıtlaSil
  77. Arkadaşım yüklenirken oyun kapanıyor !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor utku hocam

      Sil
    2. hocam yüzde 20 ' de kalıyor.

      Sil
    3. Hocam ben bunun benim ekrana uyumlu olani bulamadim bildigin bi site varmi ARMV6 uyumlu

      Sil
  78. Googleda araştırın rahatlıkla bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  79. Eğer galaxy mini kullanıcısı değilseniz ve oyunu indirecekseniz oyun muhtemelen çalışmaz. Bunun için oyunda menüde 1 saniye bekleyin ve ana ekran tuşuna basın. Ardından oyun ikonuna yeniden dokunun oyununuz sorunsuz çalışacaktır. Eğer olmazsa işlemi tekrarlayın. Eğer yine olmazsa cihazı kapatıp açın yeniden aynı işlemi uygulayın oyun sorunsuz çalışacaktır.
    (Bu işlem her girişte yapılmalıdır)

    YanıtlaSil
  80. hocam her sey için çok saolun...... neredeyse tüm uygulamalarınızı çalıstırabiliyorm.siz olmasanız ne yapardık ki biz

    YanıtlaSil
  81. selamu aleyüm hocam ben samsung ace 5830i kullanıcısyım bu oyunu yüklemek istiyorum ama hocam yüzde 20 de donuyor oyun otomatik kapanıyor yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bende aynı cihazi kullanıyorum fakat bende kapanmaya zorla hatası veriyor büyük ihtimalle i serileri kaldırmıyordur maalesef :((

      Sil
  82. Hocam bende gameloftun hiçbir oyunu yüklenmiyor cihaz galay mini i serisi de değil acaba bir öneriniz var mı?
    Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  83. hacam orda nasıl rardam çıkarabiliriz

    YanıtlaSil
  84. Mootorola motoluxe acarmi

    YanıtlaSil
  85. galaxy y ve mini i serisi chainfire3d ile sorunsuz açıyor

    YanıtlaSil
  86. hocam gangastar yükledim ekran küçük gösteriyor bunun nedeni nedirrr

    YanıtlaSil
  87. Hocam size cok tesekkur ediyorum sayenizde yuzum guldu
    bide hocam bu oyun acilmiyo video oynatilamaz yazisi geliyo bidaha yukluyom beyza ekran geliyo gangstar'in yeni surumuu indir diye
    sizce sorun nedir hocam
    androidim 2.3.6

    YanıtlaSil
  88. Site çok güzel ama Gta açılmadı çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  89. Toprak hocam acil sorum olucak.Oyun ekranin yarisi kadar gozukuo.Galaxy gio kullaniyorum 2.3.6 surumum.Lutfen yardim

    YanıtlaSil
  90. ekrana sığmıyo köşesinde kalıyo onu nasıl düzeltiriz hocam

    YanıtlaSil
  91. hocam neden norad diyip sd kart dosyasi inmiyor bi yardimci olsan

    YanıtlaSil
  92. hacam bu oyunun arm6 sı varmı ya ben galaxy y kullanıyorumda

    YanıtlaSil
  93. hocam vegas gangstarı atarmısın lutfennn

    YanıtlaSil
  94. HOCAM GANGSTAR VEGAS LÜTFENNN,galaxy miniye olmasada paylaş lütfennn

    YanıtlaSil
  95. hocam benim cd kartta 1.74gb boş alan var ama genede dosyayı atamıyorum alan az diyor yardım edermisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atamıyorum derken apk dosyasını kurarken mi yetersiz alan hatası veriyor?
      eğer öyle ise telefonun kendi hafızasını temizleyin

      Sil
  96. Hocam iyiki varsınız :)
    Hocam rica etsem şu oyunun tüm bölümlerini açarmısınız.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.raongames.bouneball&hl=tr

    YanıtlaSil
  97. t 20 de olurmu şu an iniyor hocam

    YanıtlaSil
  98. Ya hocam şu % 20 sorununu çözün artık

    YanıtlaSil
  99. Hocam bende durduruldu diyor vede gameloft/games klasörü yok ne yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durduruldu diyorsa yapabileceğim bir şey yok cihazdan kaynaklanıyor. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      gameloft/games klasörünü kendiniz oluşturun hocam

      Sil
  100. Toprak abi ben bu siteden bir cok oyun indirdim calisti, ama bu oyunun linke tikliyinc web sayfasi yok diyobi yardimci olun bide rar dan nasil cikarilio oyun bi yardimci olun

    YanıtlaSil
  101. Toprak abi ben bu siteden bir cok oyun indirdim calisti, ama bu oyunun linke tikliyinc web sayfasi yok diyobi yardimci olun bide rar dan nasil cikarilio oyun bi yardimci olun

    YanıtlaSil
  102. Rar dan çıkartma işlemini anlatır mısın hocam

    YanıtlaSil
  103. hocam link kırık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linklerde sorun yok hocam

      Sil
    2. ya toprak kardeş bende menüde donuyor sonra atıyor acil yardım?

      Sil
  104. Hocam Video oynatılamaz diyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir