Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

31 Temmuz 2012 Salı

Real Football HD 2011 - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Gameloft'un unutulmaz harikalarından diyebilirim Real Football serisi için gönül isterdi yeni versiyonunu 2012 sürümünü paylaşmak fakat Galaxy Mini'de çalışmadığı için bunu paylaşmak zorunda kaldım. Oyun tamamı ile 3D'dir. Futbolcuların neredeyse gerçeğine benzemesi oyuna oldukça hava katmış diyebilirim. Oyunun içinde farklı modlarda bulunmaktadır. Takım olarak Türkiye'yi seçebiliyoruz ve formalara kadar ayar verebiliyoruz. Galaxy Mini de sorunsuz bir biçimde çalışmıştır.

Oyunumuzdan Görüntüler


 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

50 yorum:

  1. Toprakcigim cok tesekkurler kardesim ilgin icinde tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  2. Hocam 2 linktede part 1 yaziyo bi sorun 2. Linki html olarak indirdi bir sorun olurmu

    YanıtlaSil
  3. hocam kusura bakmayın dalgınlık linki düzelttim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak Hocam apk dosyası ile sd kart dosyası açılmıyo yuklenme lınkı medıafıre yukle tuşu yok

      Sil
  4. eyvallah hocam şimdi 2.3.6 stock rom kurcam ondan sonra oyunu kurcam kasma yapmaz inşallah. :)

    YanıtlaSil
  5. sorun yok kasma yok hocam 2.3.6 sürümünde

    YanıtlaSil
  6. hocam biraz kasma oldu senin denedşğinde hiç kasma olmadı dimi ?

    YanıtlaSil
  7. toprak oyunda pes gını sensor varmı

    YanıtlaSil
  8. bırde yandex arama motorunu paylasabılır mısın

    YanıtlaSil
  9. Toprak bu oyunu yukluyorum download yaziliyor yapiyorum failed yaziliyor wifini kapiyorum oyundan atiyor 2.3.6

    YanıtlaSil
  10. hocam sd kart dosyasını doğru yere koyduğunuzdan emin olun ve internet bağlantınızı ayarlar -
    kablosuz ve ağlar - mobil
    ağlar bölümünden paket
    veri kullanımı kapatınız
    oyuna gireceğiniz zaman

    YanıtlaSil
  11. bende çalışmadı k bilinmeyen bir hatadan dolayı kapandı yazıyor kapatmaya zorla seçenegi yazıyor sadece

    YanıtlaSil
  12. Hocam ben part1 ve2 yi bilgisayara indirip winrar programi sayesinde acdim ve ordan miniye yukleyib gameloft game klasorune attim oyuna giriyorum download yaziyor no later yapiyorum oyundan cikiyor yes yapiyorum promlem veriyor

    YanıtlaSil
  13. Oyuna girerken internet bağlantınızı kapatın

    YanıtlaSil
  14. Kardesim bu partlar minide birlesiyor mu? Yoksa pc sart mi

    YanıtlaSil
  15. hocam pcde birleştirmeniz daha sağlıklı olur

    YanıtlaSil
  16. Anladim ama pc yok inide nasil yapacaz onu

    YanıtlaSil
  17. Partlari mini de birlestiremeyiz mi?

    YanıtlaSil
  18. hocam sitede zarchiver konusu var bulup kullanabilir ve rardan çıkarabilirsiniz

    YanıtlaSil
  19. hocam bende gameloft/games klasörü yok kendimiz mi oluşturacaz android/data nın içinde yardımcı olursan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  20. gameloft/games klasörünü sd kartın içine oluşturacaksınız

    YanıtlaSil
  21. HOCAM YAPTIM OLDU AMA OYUN AÇILINCA BEYAZ Bİ EKRAN GELİYOR SADECE NEDEN

    YanıtlaSil
  22. Hocam cihaz nedir ? Galaxy mini ise I serisi mi?

    YanıtlaSil
  23. hayır i serisi değil normal mini

    YanıtlaSil
  24. Hocam linkleri yenileyebilir misiniz ? apk + data gitmiş

    YanıtlaSil
  25. hocam link yenileyin kaç gündür bekliyorum

    YanıtlaSil
  26. hocam linkleri yenilesen cok makbule geçer

    YanıtlaSil
  27. Hocam linkleri güncelleme şansın var mııı ??

    YanıtlaSil
  28. Kardeş şu linkleri bi yenile be nolur :(

    YanıtlaSil
  29. Hocam linkleri yenilermisiniz?

    YanıtlaSil
  30. real footbaal mediafire hatası veriyor yüklemek için napmalıyım

    YanıtlaSil
  31. Merhaba hocam linkler kırık real 2011 in yenilersen çok sevinirim .

    YanıtlaSil
  32. hocam oyun ekrana sığmıyor nedeni ne olabilir bi yardım edermisin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam linklerim kırık :(
      ama cihaz QVGA ekrana sahipse ona göre googleda arama yapın

      Sil
  33. Hocam linkleri yenileme imkanın varmı acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam upload için zamanım olmuyor maalesef :(

      Sil
    2. hocam enerji hemn bitiyor onun hilesi var mı ?

      Sil
  34. Hocam nasıl çalım atılıyor ?

    YanıtlaSil
  35. Toprak Hocam siteniz çok iyi galaxy young ve galaxy tab cihazlarına uygulamalarinizin cogunu sorunsuz yukleyebiliyoum. Bu real football ı da yüklemek istemiştim fakat linkler kırılmış. Sana zahmet linkleri yenilermisin. Uzun zaman çalışan bir real football sürümü arıyorum.

    YanıtlaSil
  36. Evet hocam linkleri yenilenebilir misin apk linki kırık

    YanıtlaSil
  37. Hocam konudaki yeni konu linkine basarsanız linkler düzgün olan konuyu görürsünüz.

    YanıtlaSil
  38. hocam galaxy ace s5830i de çalışır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi cihazlarda da çalışıyor hocam yalnız HVGA APK kullanmanız lazım

      Sil
  39. indirme Yeri Nerde ben De Gözükmüyo

    YanıtlaSil
  40. galaxy y ile galaxy mini aynı düzeyde dimi

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir