Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

29 Temmuz 2012 Pazar

Jenga FULL ARM6 - Galaxy Mini (QVGA)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Evlerimizde jenga setimiz olmasa bile oyunumuz sayesinde keyfini çıkabiliriz. Oldukça gerçekçi arayüzü ile eğlenceli vakitler geçirebiliriz. Gelişmiş fizik motoru sayesinde %100 gerçeklik dokusu uyandırıyor. Dokunmatik kontrol sayesinde en kötü durumlardan bile sıyrıla bilirsiniz. İçerisin de 2 adet mod bulunmaktadır arcade ve classic sizlere tercihim arcade oynamanız. Çeşitli mekanlarda renkli jengalar. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmıştır. Play Store'da 2.99$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

30 yorum:

  1. Toprak teli guncelliyecemde biliyosun benim surum 2.2.1 simdi direk 2.3.6 ya guncellersem sorun cikma olasiligi cokmu ..

    YanıtlaSil
  2. raşitim anlatımdaki ayarlara uyarak yaparsan sorunsuz bir şekilde kurulur

    YanıtlaSil
  3. Pekiya dogru yapildigi surece hic bir riski yok diyebilir misin

    YanıtlaSil
  4. clockworkmod burdan nasil root yapariz onceden surumu 2.1 sonra 2.3 cevirdim ve root hemen yaptim sonra camerayi sildim yine stock room yaptim bu sefer beraberinde clockworkmod yaptim sonra root yapmayi denedim ama superuser menuda gorunuyor root exporer giris yaptim superuser hic bir cevap vermedim uste baktim dadece r/w gorunuyor bunun icin ne yapmaliyim?

    YanıtlaSil
  5. clockwork mod ile maalesef root yapamazsınız :( tekrar stock rom kurup root olduktan sonra clockwork mod kurmalısınız.

    YanıtlaSil
  6. Hocam tiny tower ve small street ne oldu ? Bulabildin mi ?

    YanıtlaSil
  7. Hocam öncelikle merhaba telefonumuzu tv kumandası gibi kullanabilir miyiz eğer böle bişey vaarsa sitene eklersen çok memnun olurum cevabını beklıyorum en kısa zamanda. Saygılar bizdenn :))

    YanıtlaSil
  8. Toprak surumu guncelledim super oldu fakat root yapmadim artik sonra yapariz

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Toprak benim telefonda bi hata var ekrani kilitleyip actigimda mesaj yazamiyorum yani mesaj yerini aciyorum harfler kucuk gozukuyir ve tiklayinca yazilmiyor bunu nasil halledebilir ?

    YanıtlaSil
  11. hocam stock rommu kulanıyor sunuz?

    YanıtlaSil
  12. Evet ama 2.3.4 surumunu yani kies'ten guncelleme yaptigim surumu kullanirken de vardi bu . Stock romu kurduktan sonra da ortaya cikti :S

    YanıtlaSil
  13. Toprak flash player kullanirken skyfire kullansam zarar verirmi flash dosyalarina birde flash player her sitede acmiyor ve bazi sitede direk site ustunden izliyon bazisinda telefona baglanip video seklinde izliyon bunun nedeni nedir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. skyfire için sorun olmaz. o yönden sıkıntılı raşitim bazı sitelerde sorun verebiliyor :/

      Sil
  14. Amazing alex diye bi oyun cıktı rovionun fakat galaxy minide çalışmadı. çalışanı varmı acaba bi bakarmısın?

    YanıtlaSil
  15. maalesef Muhammed kardeşim galaxy mini de çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  16. Toprok zaten 2.3.6 mart stock romu kurulu

    YanıtlaSil
  17. sizin yaşadığınız olayı araştırdım fakat böyle bir duruma düşen yok :S anlamış değilim

    YanıtlaSil
  18. Cidden mi ? Sadece ben mi yasiyorum bunu :D ?

    YanıtlaSil
  19. Evet hocam :D ilksiniz :D romunuzu tekrar kurmanızı öneririm

    YanıtlaSil
  20. :D o zaman hocam bilmiyorum ki ne yapsak

    YanıtlaSil
  21. kumanda programi var mi hocam

    YanıtlaSil
  22. toprak hocam linki yenilersen sevinirim .

    YanıtlaSil
  23. hocam lütfen linki yenileyin

    YanıtlaSil
  24. Abi senin sayende s3lerde oynanan oyuunları oynuyoruz buyuksun :D

    YanıtlaSil
  25. Toprak hocam ben galay gio kullanıyorum bende kapanmaya zorla hatası veriyor sürümüm 2.3.5

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir