Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Zombie Frontier 2:Survive MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


FT GAMES'e ait olan Zombie Frontier oyunun devamı olarak nitelendirebileceğimiz Zombie Frontier 2:Survive Play Store çıkalı pek bir zaman olmasa da adından söz ettirmeyi başardı açıkçası. İlk oyununda da olduğu gibi para sıkıntısının doruklarda olduğu bir oyundur sizleri düşünen ben modlu olarak paylaşmak istiyorum. Para ve altınınız sınırsız olabilecek kadar fazladır.İlk oyuna göre yeni silah ve rütbe sistemi getirilmiştir. Oyundaki son silah gerçekten mükemmel yapıdadır öneririm. Oyunu daha önce oynamayanlar için kısa bir şekilde anlatmak istiyorum adında da anlaşılacağı üzere düşmanlarımız zombilerdir. Karşımızdan gelen zombilere karşı verdiğimiz mücadeleyi konu almaktadır oyun yönetimi basittir hedef al - ateş et. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler






APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna girdiğinizde para ve altına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

48 yorum:

  1. Hocam bu oyunların yanına isminizi ve oyunun içine o yazıyı nasıl ekliyorsunuz bana da bunu öğretirmisiniz? Vayatta gösterirmisiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Hocam isminizi yazmasaniz oyunun orjinalligi bozuluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece oyun oynamak isteyen birisi için ismin önemi yoktur Yasin hocam

      Sil
    2. Hocam ben orjinallik ariyorun buraya laf yemek icin gelmedim bi dahada girmem bu siteye

      Sil
    3. Adam sanki sana calisiyo he bide ukalalik yapiyon bu toprak kocun nerden baksan 10.000 kisilik fan grubu var lan beyinsiz gelmezsen gelme cokta takicak sanki seni.

      Sil
    4. cokta umrumzda ! Bu aadama sukretcegıne sövüyon .

      Sil
    5. Toprak Hocam sen bu adama oyunu para ile sat ki tam orjinal olsun

      Sil
    6. Toprak abi böylelerine canını sıkma densiz işte siteye girmezse girmesin o kaybeder ...

      Sil
  3. galaxy pocket kullanıyorum rootlu oynayabilirmiyim bu oyunu

    YanıtlaSil
  4. hocam modladınz cogu oyun benm teli kastırıyor GAlaxy mini s55070 yani ''i'' serisi değil ama nedendir anlamadım.Ram temızlıoyrm. duzenlı kalıntı dosya yok ve Clean master programını kullanıyorm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki oyunlarda %90 kasmadan çalışıyor galaxy mini de :/ android sürümü nedir?

      Sil
    2. farbrikaya sıfılıycam diyorum ama sitedeki guzel oyunların hepsi gitcek :(

      Sil
  5. Eda Nur Özçelik27 Mayıs 2013 20:22

    Toprakcim brotherhood of violence adli bi oyun var zahmet olmazsa bi arayip koyabilirmsin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. brotherhood of violence sitede var zaten hocam :)

      Sil
    2. Gizem Nur ÖZÇELİK27 Mayıs 2013 20:33

      Abla dicektin sanirim ben 26 yasindayim ve kizim

      Sil
    3. Ayşe nur ÖZÇELİK27 Mayıs 2013 20:46

      Hadii feyil olduu erkek oldugum ortaya cikti

      Sil
    4. Seda nur özçelik27 Mayıs 2013 20:48

      Anlamyan isimlere baksin ustteki 3 yorumun

      Sil
  6. hocam bi crazy flasher a bakip siteye koyarmisin dovus oyunu eskiden flash oyunlarda oynardim

    YanıtlaSil
  7. hocam galaxy life koyarmisin

    YanıtlaSil
  8. girmezseniz girmeyin yasın hocam toprak hocam sabah akşam paylaşım da bulunmak için zaman arıyor galaxy mini için bir sürü mod yapıp uğraşıyor sende gelmiş adını yazmasın diyorsun o kadar da olsun burda emek var herşey için sağolun toprak hocam galaxy minim olmasa da bu forumu takip ediyorum

    YanıtlaSil
  9. yasin mal yasin mal27 Mayıs 2013 20:58

    Ulan serefszler xbox 360 icin bile minecraft cikardilar bi tek nokia icin yok ama ossun ben nasi olsa limon aromali gazos icerim sonra okul felan kim takar kal of datiyi cCc alican cCc

    YanıtlaSil
  10. sitedeki ergenlerin sayısı artmış

    YanıtlaSil
  11. hocam hitman. ice 'nin link burda var modelden giriom. = http://haberciniz.biz/en-iyi-ve-en-yeni-android-oyunlari-1971409h.htm

    YanıtlaSil
  12. hocam telefona rom yükledim ama fm radyo kayboldu nasıl geri yüklerim

    YanıtlaSil
  13. Hero defense kill undead bekliyorum toprak kardeşim :) el atıver şuna cok sıkıcı olmaya başladı oyun

    YanıtlaSil
  14. '' Ski Safari , Can Knockdown 3 , Worms 2 Armageddon , Shine Runner , Carmageddon , Fire & Forget - The Final Assault '' bu oyunları yükler misiniz hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ferhat hocam sadece ski safari çalışıyor oda sitede var zaten

      Sil
  15. Toprak Adamın Dibi Adamın Hammaddesisin Helal Olsun :D

    YanıtlaSil
  16. hero defense hilesiz aşırı sıktı o yüzden söylemiştim toprak kardeşim

    YanıtlaSil
  17. hocam pocket legends yuklesen sitede varda link kırık yenilesen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam güncel versiyonu ARMV6 cihazlarda çalışmıyor oyunu oynamak içinde en son sürüme ihtiyacınız var

      Sil
  18. Hocam facebooktaki drogon city gibi oyunlar varmi devamliligi olan online? ??

    YanıtlaSil
  19. Paşa, ben bu oyunu indirdim sorunsuz kasmadan oynuyorum ama. Efektler falan beyaz kare şeklinde görünüyor. Diğer oyunlarda değil sadece bunda. Biraz geç attım yorumu galiba ama sebebi nedir? Niye olur bu? Zombilerin üstü beyaz kare şeklinde sadece bacaklarını görebiliyorum?

    YanıtlaSil
  20. doğa savaş duymaz10 Temmuz 2013 09:52

    toprak hocam ben burda yeniyim 48 oyun indirdim ve telefonum turkcell maxiplus 5 kasmıyacak oyun oyunlar önerirmisiniz aslında indirdiğim bir oyun kastı diğerleri süper

    YanıtlaSil
  21. bu uygulama xperia z içinde geçerlimi acaba ?

    YanıtlaSil
  22. Indirdim kur dedigimde zaten daha onceden yuklu gibi bi uyari veriyor neden acaba ??

    YanıtlaSil
  23. toprak hocam s4 kullanıyorum. zombie frontier 2 de hacki indirdim ama yüklenemedi diyor. ve hangi siteden denediysem aynısını dedi. bi yardımcı olabilirmisin. tcddn.oksz@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Tabletime nasil yukleyebilirim bu oyunu?

    YanıtlaSil
  25. Merhaba hocam bende galaxy minivar android 2.2.1 ben telefona root attirdim superuser diye bisey geldi ben onceden zombi higway felan oynayamiyodum hala oynayamiyom bu nasil olucak

    YanıtlaSil
  26. Hocam ellerine saglik. Bende sorunsuz calisti. Calismalarinizin Devamini dilerim. İyki varsiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir