Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

31 Mayıs 2013 Cuma

Pou 1.3.2 MOD APK - PARA HİLELİ (HACK)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Pou oyununu bilmeyen yoktur aranızda bir nevi sanal bebek oyunu diyebiliriz site üzerinden sürekli aldığım bir istekti son sürümü olan 1.3.2'nin MODlu olarak sunulması gün bugünmüş deyip sizlerle paylaşmak istiyorum. Parasal sıkıntını aşırı derecede çekildiği oyunlardandır artık buna son diyeceksiniz sınırsız paranız sayesinde istediğiniz alışverişleri yapabilirsiniz istediğiniz yiyecekleri ve elbiseleri Pou'nuza rahatlıkla alabilirsiniz. Oyunumuzun kendi içinde bulunan mini oyunlar sayesinde karakteriniz ile uzun zamanlar geçirebilir onu mutlu edebilirsiniz yemek yedirebilir dışkısını temizleyebilirsiniz hasta olduğunda ilaçlar ile tedavisini sağlayabiliriz. Eski sürümün aksine bir çok yenilik getirilmiş yeni yiyecekler, oyuncaklar, mini oyunlar sizleri bekliyor. Pou'nuzun LVL'lini arttırarak başarı puanını artırabilir kapalı ögeleri açabilirsiniz ancak para hileli olduğu için istediğiniz ögeyi istediğiniz zaman satın alıp kullanabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 560.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




Pou 1.3.2 MOD APK - PARA HİLELİ (HACK)
Kurulumu
Pou 1.3.2 MOD APK - PARA HİLELİ (HACK) dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna girdiğinizde paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

60 yorum:

  1. Hocam oyunun ismini nasil degisiyosunuz yani nasil pou-toprak koc yapiyosunuz

    YanıtlaSil
  2. hocam rardan çıkarma nasıl oluyor kafayı yicem .d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede zarchiver uygulaması var konusunu inceleyin gökhan hocam

      Sil
  3. hocam uygulama adını nasıl deistiriosun

    YanıtlaSil
  4. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle kesin farketmişsinizdir bayadır yorum yapamadım nedeni belli aslında hayla çalışıyorum ve gayette memnunum. Bu aralar fazla takılamadım Ama artık hergün giriş yapabilcem müthiş sitenize merak etmeyin :) ve bu arada çok özür dilerim toprak hocam affedin bidaha olmayacak . Bu arada oyun için teşekkürler çok keyifli oyun emegine saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fark etmez miyim toprak hocam hoş geldiniz :)

      Sil
  5. Hocam sizden flas player linkini istedim 2 gun gecti atmadiniz

    YanıtlaSil
  6. Oyunun ismini nasil degistircez

    YanıtlaSil
  7. Hocam mayday acil inis full buldum ve calisiyor isterseniz paylasaym linkini

    YanıtlaSil
  8. toprak hocam armv6 için kingdom rush bulabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef kaan hocam android 4.0 üzeri bir sistem gereksinimi var :(

      Sil
  9. Toprak Hocam pes 2011 samsung galaxy gio da calısırmı telefon rootlu değil ama.

    YanıtlaSil
  10. may day full linki alabilirim mail adresim : perhidrolcu@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. insan bi türkiyenin haliyle ile ilgili bir şey yazar paylaşımlar güzel ama onu da yazsan iyi olur.Şimdi şey dicen noluyorda türkiyede yarın o biber gazı sanada gelebirlir annenede babanada halil kökennede oktay a da kaan girgine de anonimden yazıyprum çünkü acil yazmam gerek yardıma gidecem eğer gerçek kimliği istiyorsun yanıtlarsın

    YanıtlaSil
  12. hocam dirt road trucker 3d ye bakabilirmisin

    YanıtlaSil
  13. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.naturalmotion.csrracing&feature=search_result toprak abi koyar mısın

    YanıtlaSil
  14. hocam YAZIN SİZDEN BOMBA PAYLASIMLAR BEKLİYORUZ :D

    YanıtlaSil
  15. Hocam running fred e para hilesi yaparmısın oyunda para bulmak zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. running fred galaxy mini de kasıyor maalesef :(

      Sil
  16. Toprak Hocam çok iyi bir insanzınız her şey için teşekürler birde internete görüp cyanogen 10.1 yükledim cwm5.0.2.8 ile çalıştı sizede tavsiye ederim her şey çalışıyor çok güzel android 4.2.2 oluyor

    YanıtlaSil
  17. hocam birde uygulamaların adını değiştirmisiniz biz nasıl yaparız onu

    YanıtlaSil
  18. gta viceyi eklermisn veya gta3

    YanıtlaSil
  19. eyw toprak koç javayı kapatınca :D senden konu alabiliyom kusura bakmayın hocam sitemde androidtop10games.blogspot.com - galaxywonderturkiye.blogspot.com teşekkürler konular için

    YanıtlaSil
  20. hocam ayıp ediyon ama başına alıntı yaptığımı söylüyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortada emek var ishak hocam hoş bir şey değil alıntı yapmak anlayın beni

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor ne gibi bir sorunla karşılaşıyorsunuz ?

      Sil
  22. Hocam merhaba birsey sormak istiyorum simdi ben pouyu yukledigimde (sizin editlediginiz) google play uzerinden bi guncelleme geldiginde guncelleyebilirmiyim yani mesela sizin pou yu yukledigimde guncelleme geldiginde uzerine guncel surum pou yu verilerimi kaybetmeden kurabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncelleme yapılmaz diye düşünüyorum tahsin hocam

      Sil
    2. Tabikide evet hem yeni eklenen şeylerde oluyo

      Sil
  23. Hocam ismini nasıl degistrecez bende tablet varda.

    YanıtlaSil
  24. Ya acaba son sürümününde hilelisini paylaşır mısın acil lütfen :-(

    YanıtlaSil
  25. Ya bisey sorcam ben pouda dolasırken yanlışıkla yeni bir pou açtım eskisi kaldı eskisine geri dönmek istiyorum ama geri dönmüyo ne yapabilirim fikri olan? :(

    YanıtlaSil
  26. Bu hileyi nasıl yapıcaz ben anlamadım

    YanıtlaSil
  27. Toprak hocam uygulama yuklenemedi hatasi aliyorum pou son surum telefonum galaxy ace

    YanıtlaSil
  28. Toprak hocam bende uygulama yüklenemdi hatasi aliyorum ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  29. SEVGİLİ HOCAM ,
    benim telefonum htc . bu yüzden telefona virüs dolar mı rahatça yükleyebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  30. Toprak hocam oyunu bi gunceleseniz.

    YanıtlaSil
  31. Toprak Hocam, sizinle bir şey görüşmek istiyorum. Acaba emailiniz varsa alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  32. Google play storere da ad ne. Oyunun

    YanıtlaSil
  33. Biri nasil indiricegimi soyleyebilir mi. Nereye giricem nasil ve nerden indiricem

    YanıtlaSil
  34. Yaa nasıl yükliycez yapamiyorum linkini atarmisin yorumda lütfen

    YanıtlaSil
  35. Galaxy s4 mini ama dosya açılmıyo :(

    YanıtlaSil
  36. hocam bu programı nasıl çalıştıracağım ne yapmalıyım elimde s3 mini var

    YanıtlaSil
  37. Hocam son surumu n hilesini atarsaniz toprak hocam

    YanıtlaSil
  38. UYGULAMA YÜKLENEMEDİ DİOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama yüklenmedi diyor ne olur bana yardım edin

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir