Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

7 Mayıs 2013 Salı

Beat the Boss 2 (17+) APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Farklı bir tarzda oyun olan Beat the Boss serisinin en iyi oyunu olan ve Play Store'da ücretli olarak sevenlerine sunulan Beat the Boss 2 (17+) oyununu sizlere sunmak istiyorum. İsminde her ne kadar +17 yazsa da her yaştan insanın rahatlıkla oynayabileceği standart bir işkence oyunu diyebiliriz. Biraz kan biraz morluk yaratmak isteyen herkese öneriyorum dünya çapında toplam 16 milyon indirilmeyi geçmiş bir çok platforma destek sunan kalitesi yüksek bir oyundur. Oyunun işleyişine gelirsek amacınız karşınızda adama işkence yaparak altınınızı artırmak ve yeni silahları onun üzerinde test etmektir. Premium silahlar açıktır 80'den fazla silah ve alet mevcuttur. Oyun içi kontroller oldukça basittir her şey parmaklarınızın ucundadır. 7 farklı aşama sizleri bekliyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.92$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

79 yorum:

  1. Hocam Galaxy Ace yi nasıl rootlarım bi yardımcı olsan (5830i)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pek bilgim yok googlede araştırın baya bir kaynak mevcuttur.

      Sil
    2. Hocam bunun elmas hilelisini koyarsan süper olur

      Sil
  2. Hocam Swiftkey Keyboard full son sürüm yüklerseniz sevinirim. Hem de hocam i modeli ile normal mininin uygulama çalıştırıp çalıştırmama sorunu nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım hocam i serisinin sistemi ve donanımı farklı bu yüzden de driverler farklı normal minide çalışanlar i serisinde çalışmıyor.

      Sil
  3. hocam bildiğniz iyi bir online oyun varmi (galaxy gio)

    YanıtlaSil
  4. Hocam eğlenmek için birebir çok saolun :)

    YanıtlaSil
  5. Toprah hocam paket ayristirmada sorun var/diyor u ne demek olyr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk dosyası bozuk inmiştir tekrar indirin veli hocam

      Sil
    2. Tmm hocam bide sizden bi istegm var norton mobile security programinin prosunu paylasa bilirmsiniz

      Sil
    3. norton full sorunlu :(

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba toprak hocam oyunu denedim ve okadar beğendimki hayla oynuyorum herkeze tavsiye ediyorum çok ama çok egleneceksiniz bu arada oyun çok basit arkadaşlar denemekten kaçınmayın bu arada toprak hocam herşey için teşekkürler emegine saglık :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bazi oyunlari quickword seklinde indiriyo ne yapmaliyim

      Sil
  8. Hocam multiplayer oyun paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede 3-4 tane var araştırın, multiplayer oyunlara pek denk gelmiyorum.

      Sil
  9. hocam oyunlar için teşekkür ederim bide ice rage ile block ops oyunlarına bakabilir misiniz ? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. hocam su linkde androidlike.org telefon modelimi seciyorum fakat oradaki oyunlar yazildikdan sonra apk acilmiyor neden kaynaklaniyor sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elsen hocam bazı siteler düzmece buda onlardan birisidir.

      Sil
  11. çok sağolun hocam çok güzel oyun bubble safariye baktınızmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bubble safari çalışmıyor nurican hocam :(

      Sil
  12. hocam kapanmaya zorla hatası alıyorum? i serisi lütfen i serisinde normal demeyin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor nurican hocam :(

      Sil
    2. aynı sorun ace de var!!!!!!

      Sil
  13. Facebook Home yi galaxy miniye uyarlayabilirmisiniz linkini verebilirim isterseniz. Yapacaksaniz eger :)

    YanıtlaSil
  14. Hocam işim cok acele ne olur bu oyunu para hileli olarak sunarsan daha çok sevinirim :) :(

    YanıtlaSil
  15. Hocam Para hilesini Söyliyim..

    Eklerseniz Sevinirim orhan dedi diye:
    ''Tarihi 1 Gün ileri Alın Hediyeler Sizde''

    YanıtlaSil
  16. Hocam sene sonunda telefon alıcam hangi telefonu önerirsiniz ben i phone 5 istiyorum ama sizin tavsiyenizi almak istedim hocam :) (bütcem sınırsız)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence s4 , htc one x , note 2 veya iphone 5 al

      Sil
    2. bence i phone ve ya s4 alma ama eğer farklı şeyler istitorsan htc one x

      Sil
    3. Saol ama ben toprak hocanin önerisini almak istiyorum

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. önder hocam önerim S4 almanızdır youtube'da incelemelere bakabilirsiniz yaza kendime alacağım.

      Sil
  17. hocam ben samsung galaxy 5570ı ya clockwork mod kurmadan ıcs tema rootu yaptım yalnıslıkla telefon açmaya çalıstıgımda direk kapanıyo acil yardım et lütfen fragger06@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ataberk hocam yeniden stock rom kurun sorun çözülür

      Sil
  18. hocam ıronman3 noldu yaw ? :D telefon desteklemiyor mu baska bi siteden indirdim ama maalesef açılmıyor sen yaparsın hocam dikkat türkçe destekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iron man 3 ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  19. hocam ilginç bir sorun var. Mini I serisin de birçok kamera programlarını yüklüyorum açtığımda görüntüyü ters çekiyor yatayken dikley dikeyken yatay gözüküyor ekranda ama çekince normal çekiyor.nasıl düzeltebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun normal galaxy mini de de oluyor maalesef :( çözümü tam olarak bilmiyorum

      Sil
    2. hiç mi çözüm yok bide hocam bana güzel kamera programlarından hangilerini önerirsiniz

      Sil
  20. Hocam çok istiyorum beni kırmayın bi oyun solucem bi kere her oyunumu buradan indiririm siteniz harika rica etsem 3d jet fighters veya o tarz bi oyun yuklermisiniz bole ucakli falan hawxi indirdim calismadi hevesim kursagimda kaldi

    YanıtlaSil
  21. toprak hocam fifa 2012-Contract killer ı tekrardan paylaşma ımkanınız var mı
    Gercekten guzel oyunlar ancak lınklerı kırık
    Birde Spirit hd Eğer bakma ımkanınız olursa cok ısıme yarıyacaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fifa 12 bu aralar çok zor ancak contract killer'in yeni konusu mevcuttur linkleri sağlamdır.
      spirit hd bakacağım.

      Sil
  22. hocam minecraft ekleyebilirmisiniz herhangi biri olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede 2-3 tane minecraft oyunu mevcuttur hocam :)

      Sil
  23. proxy uygulamalarını kullanın faruk hocam play store'da vardır.

    YanıtlaSil
  24. hocam uygulama beklenmedik şekilde durduruldu diyor oyuna giremeden birtek sizin su galaxyminiturkiye.blogspot.com geli 20 saniye snra gidiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini 2.3.6 sürümde sorunsuz çalışıyor

      Sil
    2. hocam benim kide 2.3.6 ama çalışmıyor

      Sil
  25. I serisinde çalışmaya bilir hocam

    YanıtlaSil
  26. lutfen reckless getavay oyununu yukleye bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  27. Hocam kick the boss 2nin hileli versiyonunu koyarmisin siteye lutfen :)

    YanıtlaSil
  28. mod olmuyor maalesef erdem hocam

    YanıtlaSil
  29. galaxy y acar mı hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açması lazım denemedim galaxy mini de sorunsuzdur.

      Sil
  30. hocam big win soccer ekler mısın? harıka bi pyun lutfen. tşk

    YanıtlaSil
  31. hocam s4 alınca sıteyı kapatıcan mı ? biz nerden indrcz oyunları hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kapatmayacağım kardeşime vereceğim o devam ettirecek ben s4 üzerine bir site açacağım

      Sil
  32. Toprak Hocam Yüklüyorum Acınca Biraz Bekliyor Ondan Sonra Kapatmaya Zorla Gelip Oyun Kapanıyor Ne Yapmam Lazım telefonum Gt 5570İ [Rootlu]

    YanıtlaSil
  33. Galaxy y acmadi of yaaa. Uyarlayamaz msn hocam

    YanıtlaSil
  34. Galaxy y acmadi of yaaa. Uyarlayamaz msn hocam

    YanıtlaSil
  35. hocam çoğu oyunda bunda yaptigi gibi zippy'ye yonlendiriyor. orada bizim dosyanin isminin yaninda download now yzio basiom indirilio fio. ama hmn indirme basarisiz dio napim

    YanıtlaSil
  36. hocam indirme yaparken farklı bir tarayıcı deneyin sorun çözülür ucbrowser indirme yapıyor.

    YanıtlaSil
  37. hocam minecraft da yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  38. Hocam bunun elmas hilelisinide koyarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  39. Hocam ben kerem buna mod yapabilirsen iyi olur bi zaman ayıra bilirsen iyi olur

    YanıtlaSil
  40. Hocam call of mini infinity hilesi apklı yaparmısın ?

    YanıtlaSil
  41. toprak hocam minecraft pocket edition yapar mısın ?

    YanıtlaSil
  42. Toprak abi bu oyunun elmas ve altın hilelisi varmı ya ? Ben indirdim bu apkyı ama normal oyunmuş :( apkyı yüklemek içinde baya oynadığım oyunu silmiştim :( bari benim çektiğim eziyet için hilelisini koysan olurmu :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir