Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Iron Fist Boxing APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android üzerideki sayılı boks oyunlarında birisi olan Iron Fist Boxing oyununu bugün Play Store'da gezerken gördüm baktım cihazımız için uygun fakat ücretli bunu yediremeyen ben doğal olarak ücretsiz olarak sunmak zorunda olduğumu hissettim ve sizler için ekliyorum. Oyun tamamen 3D grafiklere sahiptir içerisinde bulunana bir çok mod sayesinde sizleri sıkmaz. Size önerim kariyer modunda ilerlemenizdir. Oyun MMA tarzını benimsemiştir. Oyun içerisinde toplamda 32 karakter bulunmaktadır uygulanan tekniklere gelirsek Boks, Muay Thai, Kick Boks vb. Yalnız oyun içindeki kontroller biraz zor gibi alışınca sorun çıkartmaz merak etmeyin. Oyunu girişte alıştırma kısmına girmenizi öneririm hamleleri öğrenmek için. Karakteri kontrol oldukça basittir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.25$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.realtechvr.ironfist" ve android/obb klasörüne atalım.
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım. İlk açılışta siyah ekranda biraz bekletebilir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

60 yorum:

  1. Hocam hobbit kingdoms u paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARMV6 cihazlarda çalışmıyordu yanlış hatırlamıyorsam

      Sil
  2. Hocam sizden geçen hafta CSR racing istemiştim para mod lu olani bana arayiniz demiştiniz araya araya öldüm ve en son çare olarak tekrar buraya yazmayı düşündüm ne olur bir el atıversen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde CSR Racing'i çalıştıracak bir cihaz yok maalesef :(

      Sil
  3. Hocam rica etsem subway surfers tokyo kasmayan versiyonunu atarmısınız Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subway surfer tokio versiyonu armv7-le calisiyor sizin telefonunuz armv6 -sa calismasi mumkun diyil

      Sil
  4. hocam sitede pocket legends var link kırık yenilesen şimdiden tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncel versiyonu ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  5. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle farkeytiyseniz 3 veya dört günden beri sitenize giriş yapamadım çünkü gecen cuma günü futbol okul takımına seçildim. Hiç vaktim olmadı bide üzerine yorgunluk bir hayli yordu beni biraz da derslerde düşmeyi başlıyınca okul takımından çıktım bugün ve sitenize hemen giriş yaptım affedersiniz ihşallah oyun içinde sogolun çok güzel bir oyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokluğunuzu fark ettim toprak hocam aramıza tekrardan katıldığınıza göre sorun yok oyunun keyfini çıkarın :)

      Sil
  6. hocam yurt dışından geldi root yapınca bişi olurmu hatırladınızmı peki rootu kaldırırken bi sorun vb yaşarmıyım

    YanıtlaSil
  7. Hocam tiny legends i yukleyebilirmisiniz?

    Hocam bide samurai vs zombie linkleri kırık yenileyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tiny legends olmuyor.

      samurai vs zombie linklerine bakacağım fikri hocam

      Sil
  8. TOPRAK HOCAM Bİ SİTEDE GALAXY MİNİ DE RAM 1GB A KADAR YÜKSELDİĞİNİ GÖRDÜM ÖYLE BİRŞEY VARMI GERÇEKTEN VARSA PAYLAŞIRMISINIZ LÜTFEN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RAM donanımsal birşeydir kardeşim , doğal olarak arttırılmaz ve burda paylaşılmaz.

      Sil
    2. Ama sen bellek olarak arttırmadan bahsediyosan telefonun SD kartsız kapasitesi 1 GB yapılabiliyor diye biliyorum.

      Sil
  9. hocamm sammobile.com a bir bakın yeni rom gelmiş !!!!

    YanıtlaSil
  10. Kolay gelsin hocam BATTLE KILLER BISMARCK 3D yi yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  11. YENİ ROM'U DENEMEDİM. YARIN DENEYİP OLUMLU SONUÇ ALIRSAM EKLEYECEĞİM.

    YanıtlaSil
  12. TOPRAK HOCAM BANADA Bİ CEVAP YAZIN :)

    YanıtlaSil
  13. Metin hocam öyle birşey imkansızdır :( ram donanımsal bir olaydır.

    YanıtlaSil
  14. TOPRAK HOCAM ROOT YAPMAYA ÇALIŞTIM HERŞEYİ AYNI YAPTIM ŞİMDİ ROOT OLUP OLMADIĞINI NERDEN BİLECEM?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulama menüsüne superuser geldi ise root olmuştur cihaz

      Sil
  15. Hocam rica etsem undead slayer paralı olarak paylasırmısınız

    YanıtlaSil
  16. Hocam top elevene bi token hilesi bulsaniz nolur ya yasin okutcam size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Harbiden Bulabilirsen Çok İyi Olur Hocam. İbo Kardeş O Biraz Zor Bildiğim Kadarıyla Şuan Hile Yok Tek Bildiğim Yabancı Ülkelerein IP lerine Bağlanarak Video İzliyorsunuz Ve Token Kazanıyorsunuz...

      Yardımcı Olabildiysem Ne Mutlu Bana :D

      Sil
    2. maalesef TOKEN hilesi olmuyor :(

      Sil
  17. Hocam Rica Etsem Şu Max Payne Mobile Paylaşırmısın Galaxy Pocket 2.3.6 Ya Göre ?? Buda Google Play Linki = https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstar.maxpayne&feature=top-paid Eğer Yapamazsanız Canınız Sağ Olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef max payne çalışmıyor gürkan hocam

      Sil
  18. toprak hocam bu oyun süper. Lütfen ekleyin.

    Fire & Forget Final Assault 

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın kasım hocam
      çalışacağını zannetmiyorum ama bakacağım

      Sil
  19. toprak hocam shine runner oyununu modlayıp atabilirmisin ....... lütfennnnn

    YanıtlaSil
  20. Hocam sizden bi istegim olacak galaxy note kullanicisiyim asphalt 7 ve the dark knight rises paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  21. hocam roma bakabıldınızmı nasıl birşey

    YanıtlaSil
  22. Hocam sitenizi uzun suredir takip ediyorum paylasimlariniz cok iyi ancak ben isteklerimi biriktirdim simdi size siralayacagim bunlari yaparsaniz cok tesekkur ederim
    1supermarket mania 2 oyunu
    2sumarais vs zombies linki yenilenmeli
    3tiny legends heroes para hileli
    4asphalt 7 oyunu
    Bunlari yapabilirseniz ne mutu bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgilenmeye çalışacağım onat hocam.
      tiny legends heroes ve ASPHALT 7 çalışmıyor maalesef :(

      Sil
    2. Tmm hocam linkleri yenileyon birde supermarket mania 2 yi paylasin yeter ilginiz icin tesekkurler

      Sil
  23. Toprak hocam öncelikle selamlar sizden ricam wolf wifi pro network tools 2.0 google playda 49.99 $ içime oturdu aradım bi türlü bulamadım allah rızası için bi ilgilen hocam lütfen iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek popüler bir uygulama değil yasin hocam bulsam da konu olarak ekleyemem

      Sil
  24. beyblade oyunu hocam ne olur yada kart oyunu yugi oh veya pokemon.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyblade oyunu çok saçma oluyor android telefonda :(
      kart oyununa bakacağım.

      Sil
  25. hocam peki subway surf güncel versiyon ne zaman gelcek sydney yada tokyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncel sürümler ARMV6 cihazlarda çalışmıyor :(

      Sil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. hocam mumkunse rutastic diye bir uygulama serisi var bu uygulamanın pro serisini paylaşabilirmisiniz simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım fatih hocam

      Sil
    2. Saolun hocam . Bu arada uygulamanin ismini yanlis yazmisim runtastic olucakti

      Sil
  28. Hocam bn ace kullaniyorum acenin android surumu ne

    YanıtlaSil
  29. hocam bu oyunu kuruyorum carrier e giriyorum karekteri değiştirdiğim anda atıyor ??? hocam sizi tebrik etmek istiyorum bence türkiyenin en iyi android paylaşım sitesi süpersiniz TEBKRİKLER !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor :/

      Sil
  30. hocam galaxy mini rom u galaxy young cihazda çalışırmı.. biliyorum site sadece mini için ama fikrini alıyım dedim :)

    YanıtlaSil
  31. sitedeki romlar yalnızca galaxy mini için uygundur hocam

    YanıtlaSil
  32. HOCAM SAĞOLUN BENİM TELEFON MİNİ 2 İCE BLAST ROM YÜKLÜ OYUNLAR ÇALIŞIYO ANDROİD SÜRÜM 4.0.1 CYANGENMODDA KAMERA VASAT OLDUĞU İÇİN ARMV7 TELEFONUM OYUNLAR ÇALIŞIYO TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir