Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Mayıs 2013 Cuma

They Need To Be Fed 2 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store yeni çıkmış pek bilinmese de farklı bir oyun olduğu için sizlere sunma gereksinimi duyduğum renkli bir kadar da eğlenceli bir oyundur. Platform oyunu dediğimiz cinstendir mobil arayüze iyi bir şekilde uyarlanmıştır. BIT BIT ATE firmasına aittir bilinmeyen yeni çıkmış bir stüdyo olsa da yenilikçi düşüncelerinden dolayı başarılı buldum. Oyundaki amacımıza gelirsek sevimli karakterimiz Fed ile fethetmemiz gereken bir çok mekan var oynanabilirlik üst seviyededir cisimlerin yer çekimini kullanarak kendimizi bölüm sonundaki bitkinin midesine götürüyoruz. Toplamda 50 seviyeden oluşuyor. Toplamanız gereken 100 elmas ve 20 özel madalya vardır. Bir çok modu mevcuttur. Klasik müzikleri eşliğinden keyifli bir oyun sizleri bekliyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.87$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

50 yorum:

  1. Hocam Pou para hileli paylasirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam siteyi araştırın pounun para hilelisi sitede var.

      Sil
  2. hocam hangry shark v1.3.6 paylasa bilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hungry shark evulation çalışmıyor maalesef ARMV6 cihazlarda

      Sil
  3. hocam yeni stock rom yükledim şarj konusunda ciddi sıkıntım var bi yardım edebilir misin? önceden böyle birşey olmuyordu :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun bataryada da olabilir kadir hocam bir de son eklediğim uygulamayı kullanın

      Sil
  4. hocam güzel oyunlar yükle sana tevsiye bak diğer siteler günde 5-10 oyun yüklüyo hemde yani bölüm atlamalı yani parayla bişe alınmalı oyunlar benim cihaz rootlu para hilesi yapacak oyun yok ya güzel oyunlar yüklersen hergün eminim siten googlede 1. sıraya cıkıcaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam günde 5-10 oyun için iyi bir telefon üzerinden site yapmam lazım yaza s4 alacağım o zaman sitede değişecek artık günde kaç oyun olur orasını bilemem .

      Sil
  5. Hocam candy crush gelir mi ?

    YanıtlaSil
  6. hocam duymadim ama guzel oynamasi eylenceli

    YanıtlaSil
  7. güzel oyun hocam. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. contract killer yeni sürüm koyarmısın hocam

    YanıtlaSil
  9. Temple run2 en güncellendi paylaşırsanız mutlu edersiniz hocam sagolun

    YanıtlaSil
  10. kardeşim öncelikle verdiğin emekler için teşekkür ederim google den daha çok senin sitene girdiğini bilmeni isterim gerçekten helal olsun tebrik ediyorum birde bir isteğim olacak klanlar diye bi oyun var web tabanlı aynı zamanda android cihazlardanda erişebiliyorsun play storede var klanlar yazarsan ilk sırada çıkıyor bunu galaxy miniye uygun hale getirebilirmisin acaba olumlu veya olumsuz cevap yazarsan memnun olurum şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Hocam pes 2013 ne zaman gelr ve armv 6 cihazlarda calisirmi

    YanıtlaSil
  12. toprak hocam minebuildier 1.11 eklermisin internetten buldum fakat ekrana büyük gelior hem pc deki minecraftla aynı ender dragon felanda var 1.11 sürümünde boyutu ayarlayıp eklermisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. QVGA ekranlara uygun olmaya bilir elimden bir şey gelmez.

      Sil
  13. Hocam real basketball oyunun hilesini lütfen yüklermisiniz çok güzel bir oyun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real basketball galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
    2. Benim telefon s3 ona gore yapamazmisin bisey hocam :)

      Sil
  14. Hocam tiny legends oyununu bulabilirmisiniz??

    Bide samurai vs zombie linkleri kırık
    Onlara bi el atabilirmisiz???

    YanıtlaSil
  15. aBİLERİM BİŞEY SORUCAM BENDE VODAFONE 858 SMART VAR İÇİNDE CUSTOM ROM YÜKLÜ ROOT ATTIM FLN ARMV6 VAR İÇİNDE ACABA MİNİ OYUNLARI AÇARMI BENİMKİDE Bİ SÖYLERSENİZ

    YanıtlaSil
  16. Toprak hocam Modern Combat Serisi armv6 da calismiyormu yada kasiyormu androidde en meth edilen fps sitede olani indirdim i serisi oldugu icin acamadim bi turlu baska varmi ¿¿¿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İ Serisi Minide Çalışan Bazı Oyunları Açmaz Dediğiniz Oyun Miniye Çıksa Bile İ Serisi Açmaz Çünkü Özellikleri Mini'den Düşük.

      Sil
    2. arkadaşlar mini i serisi tek şekilde oyunları açar (siyah ekran sorunu olanlar için ) siteden chainfire 3d yi indirin ve qalcomm driverini seçin %99.9 açar

      Sil
  17. Emeginize saglik Toprak Bey bisey sormak istiyordum N.o.v.a serisinin herhangi online ve para hileli olan apk sı var mı yada yapılabilirmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakayım bir tahsin hocam

      Sil
    2. Tesekkur ederim Toprak hocam tekrar emeginize saglik kolay gelsin.

      Sil
  18. Hocam pounun guncel para hilelisi varmi simdiden saol

    YanıtlaSil
  19. kardeş Beach Buggy Blitz siteye koyar mısın?

    YanıtlaSil
  20. Merhaba toprak hocam oyunu denedim gerçekten başarılı ve çok eglendirici bir oyun'dur biraz kontrellerde şaşırdım ama sonunda becerebildim :) çok keyif aldım. herkez denesin. Emegine ve ellerinize saglık toprak hocam :) :) :) kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  21. hocam sprinkle link kırık bi bakar mısın

    YanıtlaSil
  22. sa http://samsungalaxyplace.blogspot.com/ sitemize bekleriz bütün galaxy telefonlar için root overclock program vs mevcuttur

    YanıtlaSil
  23. Hocam ikinci oyununun çıktığını görünce sevinçten uçtum. Allah razı olsun senden lider android oyun platformunun burası olduğuna dair şüphelerimiz yok.

    YanıtlaSil
  24. hocam klanlar uygulaması nı isteyen bir kac kisi gordum ama cevap goremedim olmuyormu acaba bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir