Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Mayıs 2013 Cuma

Next Launcher 3D 1.32 CRACKED FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bana göre artık android platformuna gelmiş en iyi launcher diyebilirim Next Launcher 3D için daha öncede güncel versiyonu ile isteyen çok oldu fakat lisans sorunlarından dolayı paylaşmak istemedim. Takip ettiğim yabancı forumlardan birinde bu sorunu halletmeyi başarmış bir yazılımcı APK'sını modlayarak sunmuş bende direk sizlere sunmak istedim. Uygulamayı kullanabilmek için hiç bir ROOT gerektiren uygulama vb. ihtiyacınız yoktur kendiliğinden FULL sürümdür konu başlığında da yazdığım gibi son sürüm olan v1.32'dir. Güncellenen sürümde bir çok değişim olmuş yeni olarak bir çok şey var bunlardan bazıları yeni menü geçişler, temalarını direk olarak indirebileceğiniz bir kısayol, kendine has simgeler gibi... Launcherimiz her ne kadar TÜRKÇE olsa da çoğu sözcük sorunlu basit Google Translate çevirisidir. Next Launcher 3D'nin görsellerini görünce kasacağını düşünebilirsiniz ancak işlemci hızı düşük telefonlarda bile sorunsuz çalışmaktadır. Tamamen isteklerinize göre biçimlenebilir yapıdadır. İkonlarda ve dock çubuğundan istediğiniz gibi değişiklik yapabilirsiniz. Telefonunuza oldukça hava katacaktır. Play Store'da 15.99$'dır.

Launcherdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup Next Launcher 3D FULL olarak kullanmaya başlayabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

66 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. apk dosyasına tıkladıysan gelmesi gerekir

      Sil
  2. Bu tur uygulamalar bence gereksiz ve cihazın hem şarzın omrunu belli decede azaltiyor hemde performans acisindan cihazin azda olsa yavaslatiyor ben tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  3. LİNK EKLENDİ.

    herkesin kişisel zevki farklıdır hocam.

    YanıtlaSil
  4. Toprak Hocam bu linkler
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ikonet.vhb.fr&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiY29tLmlrb25ldC52aGIuZnIiXQ..
    bakarsan sevinirim çalışmıyo galaxy minide


    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam bn bu uygulamayi tablete kursam nasil olr uygulama gzle bnziyor

    YanıtlaSil
  6. veli hocam tablete nasıl gider bilemem deneyin isterseniz oldukça güzel bir launcherdır.

    YanıtlaSil
  7. İyi günler toprak kardeşim. Acaba monster pet shop un sınırsız mosterberries li apk sını atabilirmisin

    YanıtlaSil
  8. Hocam lütfen cevap verin benim sizden istemiş olduğum oyunlara bakabildin mi cevaplarsanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  9. toprak hocam fifa 2012 nin linkini yenilermisin? )
    ( uygulama çok başarili sağolun hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data dosyası büyük oaln oyunlara dönüş yapamıyorum

      Sil
  10. adobe photoshop touch yüklermisiniz lütfen hocam

    YanıtlaSil
  11. Hocam bir tane windows 8 gördüm açıkçası tam bir w8 değil ama dizaynı çok güzel yapmışlar bir bakarsanız.

    YanıtlaSil
  12. Cok saolun hocam sizin sayenizde artik google play in yuzune bile bakmiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. hocam bence go launcher ex daha iyi hem praik hem sade hem de şarjı az yiyor o yüzden onu tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  14. Hocam siz oyun modlarken hangi programi kullanoyosunuz soylermisiniz nolur

    YanıtlaSil
  15. hocam widgetsoid donate yeni surumunu paylasirmisin lutfen

    YanıtlaSil
  16. Hocam birde facebook home programı paylaşırmısınız ?

    YanıtlaSil
  17. Toprak Hocam Adamin hammaddesisin yasa be bunu bekliyordum

    YanıtlaSil
  18. Toprak hocam crazy bikers 2 yüklersen beni çok mutlu edersin para
    hileli olursa mutlu olurum lütfen yanıtınızi bekliyorum

    YanıtlaSil
  19. hocam angry birds space premiumun son sürümü çıkmış onun alış veriş hilelisini paylaşırmısın ?

    YanıtlaSil
  20. hocam shadowgun veya shadowgun:deadzone eklermisin ? (çalışırsalar bnde i serisi var bn chainfire kullanarak hallediorum beyaz ekran sorununu felan)

    YanıtlaSil
  21. Allah razı olsun en güzeli bu spb shell çok sıkıcıydı tsf shell çok karışıktı bir de onlarda canlı duvar kağıdı olmuyordu galaxy acesi(5830i) olanlar indirmeli bnce

    YanıtlaSil
  22. selam, telefonum galaxy ace cyanogen7 rootlu ve flash player destekliyor. ama root yapmak istemeyen arkadaslar icin donanimsal flash player destekli bi web browser var puffin web browser onu full version olarak yuklerseniz harika olur. free trialin de videolar kasiyo onu da azaltma ihtamilimiz var mi? ayrica butun sitelere giriyo bu browser isterse cocuk profili olsun :) dns falan degistirmeye gerek yok. bekliyor olacagim iyi gunler toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım hocam yarın eklerim büyük bir ihtimalle

      Sil
  23. Toprak kardesm ben telefonu rootlayinca google play acilmaz oldu bnde uzun bi suredir seni takip ediyodum ama smdi bi programa ihtiyacim oldu oda burda yok sana zahmet bu whatsapp messengeri upload edermisn senden yukliyim cnku tek saglam linki sen yayinliyosun digerleri net uzernden google playi actgi icin yukleyemiyorm senden bi ricam olsun whatsappi upload edermisn sana zahmet .d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anatoli hocam ücretsiz uygulama paylaşmıyorum ancak mail adresi verirseniz link atabilirim

      Sil
  24. Toprak şu root konusunu guncelle superuser en eski surumunde :(

    YanıtlaSil
  25. toprak hocam bu uygulama görev yöneticisinde açık gözüküyo, açık uygulamaları kapat deyince kapanıp telefon eski haline geri geliyo yani nasıl bu uygulamayı kalıcı hale getirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onur hocam görev yöneticisinden gizlenmez sonuçta bir uygulamadır.

      Sil
    2. Yani uygulamayı açtıktan sonra kullanacağım süre boyunca hiçbir zaman görev yöneticisinden uygulamayı kapatmıcam öyle mi?

      Sil
  26. Toprak hocam Vektor oyunun full paylasirmisin...

    YanıtlaSil
  27. Toprak , fifa 12 yi tekrardan yukleyebilir misin? Kırık linki galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linki kırık. büyük data dosyası bulunan uygulamalara dönüş yapamıyorum :(

      Sil
  28. Toprak hocam merhaba Nova 3 un online ve hileli surumune bakabildiniz mi ve birsey daha sormak istiyorum bende dungeon hunter 4 para hileli online 1.0.1 surum var oyunun baslarında sorunsuz multi ve single oynanabiliyor ama belli bir level yada gorevden sonra multiplayere girdigimde saglıgım atagim filan sanki 1 lewelmisim ve hic itemim yokmus gibi gozukuyor ama single da boyle bir sorun olmuyor. Net baglantisi yuzunden diyicem check yapıolardir fln die ama oda degil sngle oynamak icinde net istiyor neden olabilir sizce bi bilginizi alabilirmiyim cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahsin hocam yalnızca galaxy mini de çalışan oyun ve uygulamalar paylaşıyorum. Nova 3 ve dungeoun hunter 4 galaxy mini de çalışmıyor maalesef :(

      Sil
    2. biliyorum hocam ben sadece bilgi almak istedim sizden bunu duzeltebilmek icin yapılabilicek bisey varmı anlaminda:)

      Sil
  29. Hocam 2 ve 4. resimdeki widgetleri aradım bulamadım adlarını söylemenzi yeter aslında Söyler misiniz?

    YanıtlaSil
  30. Hocam benim mini cok sarj yiyor bir turlu duzelmedi yardimci olursaniz size cok minnettar kalirim.

    YanıtlaSil
  31. hasan hocam sorunun bataryadan olma olasılığı çok yüksek :/ bataryanın ömrü dolmuş gibi

    YanıtlaSil
  32. Hocam normal bataeya aldim yine ayni acaba orjinalini alim mi?

    YanıtlaSil
  33. orijinal olmadığından mah değeri farklıdır sorun bu olabilir.

    YanıtlaSil
  34. play.google.com/store/apps/details?id=com.wang.tofurun&feature=apps_topselling_paid#?t=W251bGwsMSwxLG51bGwsImNvbS53YW5nLnRvZnVydW4iXQ..
    hocam bu linke bakarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  35. telefonumda yer olmasına rağmen.."next launcher yüklenemedi.boş alan açın ve yeniden deneyin" diyor..neden acaba?

    YanıtlaSil
  36. hocam bende de yüklenmiyor ne yapmak lazım telefonum s2 rootlu 4.1.2 yüklü artı nova launcher yüklü yeterli yerim olmasına rağmen yükleme yeri yok alan yetersiz uygulama boşaltın diyor

    YanıtlaSil
  37. "Alan Yetersiz: Next Launcher yüklenemiyor. Bazı öğeleri silin ve tekrar deneyin" uyarısı alıyorsanız; uygulamanın Reklam ve Lisans kontrolleri kapatılmış demektir, yani diğer tabirle cracklenmiş. Bu durumda ne yapılabilir ben de bilmiyorum! Benim cihazım Galaxy S3 Mini 4.1.2. Aynı uyarı bende de var.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir