Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Pocket Clothier 1.0.7 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Site üzerinden aldığım istekler arasında KAIROSOFT oyunları ile ilgili aldığım istekleri değerlendirmek istediğim için bugün ve yarın olma üzere birer tane KAIROSOFT oyunu ekleyeceğim. Bugünkü yani ilk oyunumuz Pocket Clothier konusuna gelecek olursak kendi giyim mağazanızı kurup istediğiniz doğrultuda geliştirebileceğiniz grafikler bakımından olmasa da işleyiş bakımından oldukça gerçekçi bir oyundur. Oyun içerisinde sadece iş yerinizi değil müşterilerinizi de düşünmeniz gerekli onlar ne kadar rahat ederseler o kadar satışınız artacaktır. Amacınız farklı yerlere mağaza açarak dünya çapında bir marka olmaktır kısacası.  Mağazanız içinde ufak stantlar kurup farklı ögelerde satabilirsiniz yiyecek vb. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.46$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

18 yorum:

  1. Hocam guzel bir oyuna benziyor fakat bir sey soracam celar vision serisinden (+17) yuklermisin

    YanıtlaSil
  2. Ilk yorum benden olsun güzel paylaşım hocam

    YanıtlaSil
  3. hocam ben oyun oynamayi cok severim bizim tel dusuk ama bende 400 tl ye bi ipod alayim asphalt 7 yi bile kasmadan aciyo bi arkadasda sormus s3 mini alin demissiniz benim butcem kisitli 400 tl ogrenciyim arttiramiyorum ipod iyi degil mi oyun icin ios oyunlarida guzel zaten siz ne dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipodta iyidir ios oyunları da güzeldir ancak ileriye dönük bir şey yapamazsınız sadece oyun oynayıp müzik dinlemek için iyidir.

      Sil
  4. Hocam kairosoft oyunlarını hep sevmişimdir oyunu oynadığımı gören herkez bu nasıl oyun die diip duruyo takmıyorum çunkü oyun çok iyi elinie salık hocam grafik herşey değildir bence hocam :)

    YanıtlaSil
  5. Çok haklısınız önder hocam bende bayılıyorum kairosoft oyunlarına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu arada sitenizi çok seviyorum ve emeğinizin karşılığını gerçekten aldığınızı düşünüyorum ve her gün girip oyunlara yorum yazmaya çalışıyorum hocam hem okul hem bu siteyi yürütmek ve güncel tutmak Cok zor olmalı ama size gönülden teşşekkür ediyorum ve sitenizi tavsiye ediyorum hocam :)

      Sil
    2. güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim önder hocam :)

      Sil
    3. Ne demek hocam herzaman burdayım :)

      Sil
  6. Toprak hocam benim telefonumda KAIROSOFT oyunlarının hiç birini açmıyor bir bilginiz varsa söyleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  7. Hocam cok iyi isler yapiyosunz ttesekkurler sizden istegim olucak contract killer ve crusade of destinyi para hileli olarak paylasrmisn lutfen oyunlar cok sıyo diger turlu simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba toprak hocam oyun gayet başarılı ve oynaması zevk veriyo herkeze kesin tavsiye ediyom boş zamanlarınızda bunu oynayın hiç sıkılmayacaksınız teşşekürler toprak hocam herşey için :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir