Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

26 Mayıs 2013 Pazar

Where's My Water? 1.12.0 MOD APK - HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Disney firmasına ait olan Where's My Water? sonunda güncellendi ve 1.12.0 sürümüne ulaştı son sürümden takipçilerim de yararlanabilsin diye hemen sitemize ekleme gereği duydum üstelik MOD olarak yani bütün bölümler açıktır istediğiniz yerden başlayabilirsiniz. Where's My Water? oyunun yapısı ve hikayesi belli zaten karakterimiz Swampy'nin yıkanması için suya ihtiyacı var ona suyu ulaştırmaya çalışıyoruz toplamda 500'den fazla bölüme ulaşan oyunumuzda 4 farklı konu işleniyor her konunun kendine ait kahramanları ve hikayesi mevcuttur. Zeka ve Bulmaca Oyunları arasında en iyisidir Where's My serisi. Oyunun her güncellemesinde mekanik yapısı dahada geliştiriliyor fiziki olarak dahada gerçekçi oluyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Hile için : İlk bölüme giriş yapın ve 3 ördek ile bitirin bütün bölümler açılacaktır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

31 yorum:

  1. Hocam suan sitedeyim.mx player var play store da. Onun armv6 codec ini upload yaparmisiniz ??

    YanıtlaSil
  2. Toprak kardesm su whatsapp mesengeri bi halledermisn sana zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www11.zippyshare.com/v/47420267/file.html buyurun anatoli hocam

      Sil
    2. Eyvallah cok tesekkur ederm toprak kardesm.

      Sil
  3. toprak hocam galaxy life pocket edition eklermisin eskiden facebooktan oynadigim oyun

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam şu frontline commandoyu buldunuzmu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorunlu çalışıyor maalesef :(

      Sil
  5. toprak hocam minecraft world explorer in linki ölü eklermisiniz ?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba toprak hocam oyun gayet başarılı ve en sevdigim kaliteli bir oyundur kaç aydan beri güncellenmesini bekledim nihayet güncellendi :) çok teşekkürler çok begendim bu oyunun hastasıyım umarım wheres my perry güncellenide onuda eklersiniz ihşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveceğinizi biliyordum hocam siteye eklerken aklımdan siz geçtiniz zaten :)

      Sil
    2. Teşekkürler toprak hocam çok sagolun :) :)

      Sil
    3. toprak şahin kaç aydır bu siteye giriyorum senin kadar yağcı gördüysem namerdim :D

      Sil
    4. :D la bu sitede muhabbet var ztn ondan arada sirf yormlar icin bakiyorm buraya .d

      Sil
    5. ilişkileri çok kuvvetli maşallah evlendirsek mi artık ne yapsak zamanı gelmed,imi daha gençler :D

      Sil
    6. Aynen pmpa ver odunu gitsinler .d

      Sil
  7. hocam hitmean ice ' yi atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir oyun var mı ki hocam ? play store link alabilir miyim?

      Sil
  8. ya usta ben bu oyunları hileli oynamak istemiyorum o zaman zevki çıktığını düşünmüyorum bu oyunu hilesiz paylaşman mümkün müdür başka sitelerdede bulabilirim ama ben her siteye güvenmiyorum ilgilenirsen teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkan hocam hileyi kullanıp kullanmamak sizin elinizde bir çok oyunda onun için böyle paylaşıyorum

      Sil
  9. Hocam s3 te buda acilmiyorr :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor ne gibi bir sorunla karşılaşıyorsunuz ?

      Sil
  10. Hocam virtua tennisi yukleyebilirmisin??

    YanıtlaSil
  11. Toprak hocam sizden bir ricam olacak Minion Rush (çılgın hırsız) oyununu hilesizde olur hilelide galaxy ace için veya mini için yaparmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam deer hunter 2014 hackli atarmısın sana zahmet

    YanıtlaSil
  13. Hocam indirme basarisiz diyor.Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  14. Abim Ben Zipshare uygulamalarını indiremiyorum telefon glaxy wonder yardım edermisin

    YanıtlaSil
  15. toprak hocam benim tel galaxy young gt-s5360 yükledim fakat oynarken su gözükmüyor bi el atsan

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir