Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Mayıs 2013 Cumartesi

GreenPower Premium APK - Batarya Tasarruf Uygulaması

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android telefonların en büyük sıkıntısıdır şarj sorunu bu yüzden olur olmadık yerde telefonunuz sizi yüz üstü bırakabilir buda oldukça kötü bir durumdur. Uygulamamızın geçmişi bir hayli eskiye dayanmaktadır sizlere son sürüm olan 9.9 versiyonu ile paylaşım yapmak istiyorum. Tamamen Türkçedir kolay ve anlaşılır bir dilde çeviri yapılmıştır. Uzun zamandır kullanmaktayım (bir haftayı geçti). Tamamen otomatik bir uygulamadır telefonunuzun batarya kontrolünü elinize verir. En gözüme çarpan özelliği mobil verinizi ekran kapalı iken pasif duruma getirir unutmadan söylemek istiyorum bataryanızın çabuk bitmesini sağlayan mobil veridir özelikle de 3G. Froya'dan Jelly Bean'a kadar destek vermektedir. Toplamda 1 milyon indirilme sayına ulaşmıştır 2 yıllık bir deneyimin ürünü olduğu söyleniyor. Kullanım tarzınıza göre değişebilir ancak batarya tasarrufumu %70'lik bir oranda arttırdı. Batarya durumunuzu %'lik bir oranda gösteren değerler bildirim çubuğunda yerini alacaktır. Ekleyeceğiniz widget sayesinde istediğiniz zaman tek bir dokunuşla pasif veya aktif yapabileceksiniz. Bu arada gece moduda mevcuttur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.45$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

32 yorum:

  1. sağ olasın hocam şu sıralar bende böyle bir şey arıyordum inşallah anlattığın kadar vardır

    YanıtlaSil
  2. Misafirliğe Gidince Wİ-Fi Açıyorum Hemen Bitiyordu Teşekkürler Hocam Bu Arada Nisan Sürüm nezaman Çıkacak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisan romuna dair bilgim yok beklemedeyim hala.

      Sil
  3. Toprak hocam bi ricam var su robbery bob oyununu biliyorum cok guzel oyundur babamin iphone5inde oynadim toprak hocam nolur su robbery bobu hilesiz paylassanda oynasak apkli paylasirmisin acil isin yoksa simdi paylassan ?

    YanıtlaSil
  4. Helal olsun sana toprak hocam :) niyahet hepimizi büyük sarj sıkıntısından kurtardın helal sanaa çok ama çok sonsuz teşekkürler ederim :) :) :)

    YanıtlaSil
  5. HOCAM GOOGLE PLAY DA PİL BİTMESİN DİYE BİR UYGULAMA VAR ONUDA EKLERSENİZ SEVİNİRİM. O UYGULAMA DA PİL İ DAHA UZUN SÜRE TUTUYOR

    YanıtlaSil
  6. Toprak bey alien shapes full duvarkağıdı uygulamasını paylasir misin lütfen

    YanıtlaSil
  7. Merhaba.
    Oncelikle paylasimlar icin cok tesekkur ederim cihazim 5830i olmasina ragmen bir cok uygulama sorunsuz calisiyor her gun takip edip cihazimi senlendiriyorum :)
    Sizden ricam bu programin kullanimi ve ayarlari hakkinda yanl en uygun ayar hakkinda yonlendire bilir misiniz ?
    Cihaz kendi kendine wifi aciyor falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ayarları oldukça basittir zaten Türkçedir rahatlıkla çözersiniz wifi sorununa gelirsek "wi-fi yönetilmektedir" kısmına girip düzenleyin

      Sil
  8. Toprak hocam bna cevap yazmamissin bakicakmisin robbery bob a apkliye

    YanıtlaSil
  9. Hocam hangi oyuna giris yapalam :)

    YanıtlaSil
  10. Gecerli bir lisansiniz yok diye uyari veriyor su anda bi seyi yanlis mi yaptim acaba?

    YanıtlaSil
  11. lisans yok hatası var

    YanıtlaSil
  12. Hocam gecerli lisansiniz yok diyo nasil bu sorunu cozebilirim

    YanıtlaSil
  13. Hocam sana zahmet fortunes of war full versiyonunu koyar misin. demosunu oynadim bayagi bir sardi da...

    YanıtlaSil
  14. toprak hocam cok saolun hep boyle bir site hayal etmistim ve sen bunu gerceklestirmissin eger
    minecaft i koyabiliorsan koyarmisin

    YanıtlaSil
  15. Lisans yok hatası dun calısiyodu

    YanıtlaSil
  16. lucky patcher yapıp lisans kontrolünü kaldırmanız gerekiyor yoksa lisans hatası verir

    YanıtlaSil
  17. Hocam Iron Man 3 çalışıyor mu ? bi el atabilirmisin ?
    Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  18. Hocam skate board party oyununu yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  19. hocam titanium backup pro versiyonu site katabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  20. Gecerli bir linans yok dior hocam ne yapmam lazm

    YanıtlaSil
  21. yükledikten sonra 1 gün sonra lisans hatası veriyor hocam bi el atsan lucky pathr yapmak şartmı

    YanıtlaSil
  22. 2 yıllık deneyimin hakkını fazlasıyla vermişler ve lucky patcher ı bile alt etmişler. bir ara bu uygulamanın eski sürümlerini kullanmıştım lucky yapıyordum ama artık lucky de şlemiyor buna

    YanıtlaSil
  23. ya bu programı indirdim telefonumdan sürekli para kesiliyor galaxy y kullanıyorum

    YanıtlaSil
  24. ne yapmalıyım programı da sildim korkudan telefonu kapatıyorum

    YanıtlaSil
  25. Hocam lisans hatası veriyor napmam gerekli

    YanıtlaSil
  26. Hocam yükledim tam calisti diyorum sonra yine lisans yok diyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir