Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Mayıs 2013 Çarşamba

SwiftKey Keyboard v4.1.0.142 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bir çoğunuzun severek kullandığı android platformu üzerindeki en iyi klavyelerden sayılabilecek SwiftKey Keyboard uygulamasının son sürümünü site üzerinden aldığım istekler doğrultusunda eklemek istiyorum. Kendi düşüncemi belirtmem gerekirsek pek beğenmediğim eski sürümleri çok daha iyiydi nedenine gelecek olursam klavye içinde Türkçe karakterler yoktu kaydırma işlemi ile rahatlıkla yazım yapılabiliyordu ancak  Türkçe karakterler gelince klavye bir hayli küçüldü değil kaydırarak yazmak harflere bile dokunmak zorlaştı. Ama alışılırsa kullanılabilir bu yüzden paylaşıyorum zaten. Kelime sözlüğü oldukça geniştir düzeltmeleri başarılı bir şekilde yapabiliyor. Ses ile yazım özelliği mevcuttur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.14$'dır.

Uygulamadan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup kullanmaya başlayabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

53 yorum:

  1. Merhaba toprak hocam uygulamayı ilk kez gördüm ve tam özelliklerini bilmiyom kısa anlatabilirmisin rica etsem ? Bu arada hocam eklediginiz için teşekkürler emegine saglık :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefon klavyesi toprak hocam play store'da oldukça popülerdir. keyfini çıkarın :)

      Sil
  2. Hocam bnm soyledigim oyunlara bakabildiniz mi acaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekrem hocam tekrar yazar mısınız yorum altına denedim de aklımda değil şuan

      Sil
  3. toprak hocam acil senden bişi isticem. Weaphones: Gun Simulator oyununu paylaşırmısın. Acil lazım nolur!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o süper kemal hocam ama armv6 cihazlarda çalışmıyor diye biliyorum

      Sil
    2. ya armv6'ya modlasa süper olcak

      Sil
    3. sıkıntılı kemal hocam :(

      Sil
    4. bi uğraşsan toprak hocam nolur ya kaç gündür o oyunu aradım. Nolur bi el atsan ya valla çok sevaba girersin :)

      Sil
    5. Kassa bile sorun olmaz.

      Sil
  4. Hocam android oyun hilesini nasıl entegre ederiz apk düzenleme .bat dosyasıyla çıkarıp mı yapıyoruz hocam yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam göstermek istemesseniz anlayışla karşılarım.Google play'deki basketboll shot oyununun topları açılmış şekilde ekleyebilir misiniz?

      Sil
  5. litesini playdan indirdim çok küçük ya klavye :D

    YanıtlaSil
  6. perfect kick hocam münkünse bir baksanız gerçekten güzel oyun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışacağını zannetmiyorum ancak bakacağım

      Sil
  7. Teşekkürler toprak hocam. :)

    YanıtlaSil
  8. Toprak kardesm eline saglik. Ama bize RPG oyunlari paylasirmisn smdiden eyvallah.

    YanıtlaSil
  9. perfect kick hocam mümkünse baakblirmisiniz ? çok güzel oyun ...

    YanıtlaSil
  10. hocam kingdomrush ing ekleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android 4.0 üzeri bir rom istiyor maalesef :(

      Sil
  11. Hocam öncelikle paylaşım için teşekkür ederim. Hocam konuyla alakası yok ta benim şöyle bi sıkıntım var, 8 gb'lık hafıza kartım var. Telefona her taktığımda okumaya başlıyordu ve yüzde yüze gelince bitiyordu. Şimdi ise yüzde 57'ye gelince okuması yarıda kalıyor. oyunlara falan girdiğimde bazen atıyor ve "hafıza kartı okunuyor" diyor ve yine yüzde 57'de kalıyor. Hocam sebebi nedir acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen öyle olabiliyor kendiliğinden düzelir hocam

      Sil
  12. hem Türkçe hem İngilizce dil indirin klavye olarak english qwerty dil olarak Türkçe seçin klavyedeki Türkçe karakterler gidecek ve tahminler Türkçe olacaktır

    YanıtlaSil
  13. Hocam farkettim ki sizin yüzünüzden 1 aydır Google Play'e Girmiyorum :D Yeni uygulamalar gelmiş hiç farketmedim valla Allah sizi bize gönderdi fakat haziran ayında S4 almayı dusunuyorum heralde armv6 oyunlar programlar uymaz ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s4 için oyun aramaya gerek yok ki hocam yaza bende geçeceğim her attığınız çalışır ARMV6, ARMV7 fark etmez

      Sil
  14. Hocam hep mesgulsun biliyorum kusura bakma .Bi kac kisi turbo kidsten bahsetmis.Evet linki kirik yaparmisin linki sana sahmet

    YanıtlaSil
  15. Hocam mega run pls

    YanıtlaSil
  16. toprak hocam fl commandonun para hilesini paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  17. Hocam iphone app store dışında yükleme yapabiliyormu çünkü sizinki gibi bi site ios için varsa paralı oyunları yüklemek için istiyorum tabi indirme yapılabiliyorsa bana bildiğiniz bir site söyleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atılabiliyor ancak site konusunda bilgim yok.

      Sil
  18. toprak hocam sitenze paylaştığınız oyunlara bayılıyorum ve ufak bi ricam olacak sanırım sitede olmayan birşey bi golf oyunu ülkemizde çok popüler değil ama telefonda oynamak gerçekten zevkli oluyor hele ki bazıları ciddi manada bağımlılık yapıyor sitenizde bizim için birde golf oyunu bulundurursanız mutlu olurum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Toprak hocam Pou para hileli bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  20. swype keyboard google playda var. acaba onu da ekleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  21. Hocam şöyle güzel bir Launcher koyabilirmisin

    YanıtlaSil
  22. hocam süper uygulama 2 tıklamayla 2 cümle olusturuyor kendi yazma tarzını öğreniyor teşekkür ederim çok güzel bir paylaşim olmuş:D

    YanıtlaSil
  23. o değilde sitenizde reklam tam yerine dizayn edilmiş :D

    YanıtlaSil
  24. S.a kardesim Score ! World Goals diye bir oyun var bakabilrmisin

    YanıtlaSil
  25. S.a kardesim Score ! World Goals diye bir oyun var bakabilrmisin

    YanıtlaSil
  26. Toprak bey acil swift key full 4.3 versiyonu lazım yüklermisin?

    YanıtlaSil
  27. toprak hocam indirme linki nerde bi solesen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir