Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

31 Mayıs 2013 Cuma

Puffin Web Browser FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Kendinden flash desteği sunan oldukça popüler bir tarayıcı olan Puffin Web Browser uygulamasını site üzerinden FULL sürümünü paylaşmam konusunda yoğun istek alıyordum bugün uygulama günü yaparaktan paylaşmak istiyorum Puffin Web Browser FULL olarak. Yalnız video oynatırken şöyle bir sorun var ki kasıyor ben sadece Galaxy Mini ve Galaxy Ace de denedim yüksek işlemcili telefonlarda bu sorun dahada azalabilir. Hoşuma giden başlıca özelliklerine gelirsek ekran üzerinde mouse kullanabiliyorsunuz flash oyun sitelerinde GAMEPAD desteği de sunuyor. Masaüstü görünüm ve mobil görünüm desteği vardır. Bir çok eklenti desteği sunmaktadır bunlar; Pocket, Evernote, Facebook, Çeviri gibi... Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.99$'dır.
Uygulamadan Görüntüler


Puffin Web Browser FULL APK
Kurulumu
Puffin Web Browser FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamayı açalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

28 yorum:

  1. Toprak Hocam Mayday Acil İniş full olarak paylaşabilirmisinz ?

    YanıtlaSil
  2. süper bişey hocam saolsun

    YanıtlaSil
  3. hocam normal tarayıcı gibi fazla veri kullanırmı operayla takılyıorum 1-2 mb gidiyo normal tarayıcı 8-10 mb e okula bgirip çıkmak :)

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam opera handler internet isteyen diğer uygulamarı açar mı rootlu telefonlarda(mesela facebook okey plus)

    YanıtlaSil
  5. toprak hocam usb kablosuyla internete girmemizin bir yolu var mı ben biraz araştrdım androidtool diye bi program buldum kullandım sadece gezebiliyorsun google playden bişey felan indirilemiyor böyle bi program bulup paylaşırsanız çok sevinirim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgim yok fatih hocam :(

      Sil
    2. Toprak hocam ARMv7 vestel vp10 cihazımda açılınca direk kapanıyor :( Çözümü nedir ?

      Sil
  6. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle böyle müthiş bir uygulamayı bize sundugunuz için çok sonsuz teşekkürler dilerim uygulama kassada ben gayet memnunum herşey sorunsuz oyun resimler videolar flash player ne destekliyorsa buda obun aynısı kasma olmasa daha iyi olurdu ama ilerde güncellenirse düzelir diye düşünüyorum. Bu uygulama için çok teşekkürler çok keyif aldım. :) :)

    YanıtlaSil
  7. Hocam son 3 gündür hiçbişey indiremiyorum indirme başarısız diyor lütfen yardım edin :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sd karti cikarip takmayi deneyin. ya da baska bi tarayicidan indirin indirmek istediginiz seyi. mesela bu puffinin indirme hizi gayet yuksek.

      Sil
  8. TOPRAK HOCAM ARMV7 VESTEL VP10 TABLETİMDE PUFFİN WEB BROWSER 5 SN AÇILIYOR SONRA KENDİ KENDİNE KAPANIYOR YARDIM EDERMİSİNİZ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam vestel tabletten ne beklenir ki :( galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  9. Hocam kesinlikle muhtesem bir uygulama cok teşekkürler
    çok güzel facebook ta oyun oynaniyor

    YanıtlaSil
  10. Hocam link kirik herhalde ya da benim telde sorun var ama en dogrusunu siz bilisiniz

    YanıtlaSil
  11. linkte sorun yok kaan hocam indirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam galaxy tab 10.1 eski sürümünde hiç sorun yasamayiuorum fakat yeni sürümleri kullanamiyorum açılmak 5 sn sonra kapanıyor acil cevap verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  13. hocam boat browserinde full olanını paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
  14. Nerden indiricez ?

    YanıtlaSil
  15. hocam legend online classic apk paylasirmsn

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir