Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Mayıs 2013 Salı

Sentinel 3: Homeworld 1.2.7 APK - DATA

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da gezinirken denk geldiğim oldukça profesyonelce düşünülmüş kaliteli HD grafiklere sahip olan iyi bir defans oyunudur üstelik sizler için son versiyon olup FULL data paketi ile paylaşıyorum. Sentinel 3: Homeworld daha önce eklediğim oyunlardan birisidir hem link düzenleme hemde güncel versiyon olması açısından tekrar paylaşıyorum. Oyunumuzdan bahsetmemiz gerekirse bir çok modu içinde sürükleyici bir defans oyunu oynuyorsunuz 20 fazla savunma yapmada kullanacağınız savaş aracı mevcut. 20 bölüm vardır her bölümde wave olarak oyun işliyor yani dalga hesabı diyebiliriz. Kullandığınız silahları geliştirebiliyorsunuz. Oyun içerisinde birde ana commander yani komutan mevcuttur diğer savaş araçlarına göre bir hayli güçlüdür ancak yerini tam olarak belirleyemezsiniz skill yani özellik kullanarak hareket eder ancak sizden bağımsız olarak sizin için savaşır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.58$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.Origin8.Sentinel3" ve android/data klasörüne atalım.
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

38 yorum:

  1. hocam custom rom kurdumda tel cynogen mod yazısı dönerken kalıyo öyle açılmıyo bayadır bekledim herşeyi doğru yaptığıma eminim ne önerirsiniz stocka dönmek dışında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faruk hocam cwm işlemini xda'dan yapın
      sitede olan yeni custom romları kurarken sorun yaratıyor. uygun bir zamanda güncelleyeceğim clockworkmod kurulum konusunu

      Sil
    2. saolun hocam bide sitede bi kaç stabil custom rom paylaşşsanız kullanıcak baya bir arkadaş bulursunuzancak analdğım kadarıyla sorumluluk almak istemiyosunuz yapılcak hatalardan dolayı

      Sil
  2. Toprak akisgan futbol paylasirmisin fluid games firmasini oyunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın ekleyeceğim onu raşitim :)

      Sil
    2. toprak hocam rom yukledim eski romumu nasil getiricem yardimco olrmusunuz galaxy ace 5830i kullaniorm

      Sil
    3. googlede araştırın pek bilgim yok 5830 adına

      Sil
  3. hocam bir film indirme uygulaması soylermisnz

    YanıtlaSil
  4. Faruk hocam size balt rom v4.6 öneririm hem cyanogenmod 10.1 android 4.2.2 neredeyse s3 e benziyor touch wiz 5 (nature) temalı gayet iyi çalışıyor CUSTOCK karışımı diyebilirim :D fakat ramdeen çok yediği için oyunlarda sıkıntı yaratıyor ortalama 200mb ram yiyor zaten telefonun 280mb ramı var yok ben oyun oynamam derseniz güzel bir rom :)

    YanıtlaSil
  5. Hocam bir balikcilik oyunu eklerseniz cok sevinirim ozellikle arkadasimin iphone da oynadim bayildim mumkunse "Fishing Kings" Cok guzel bir oyun.
    Tskler.

    YanıtlaSil
  6. toprak hocam galaxy ace orjinal 2.3.6 android surumunu bulabilrnisiniz hocam link atsanizda olur hocam ludfen yardim edin simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Hocam bu oyunlar baulabilirmisiniz
    pes 2013 armv6
    Candy crush saga armv6
    Yani ben aradim buqlqmdim ama siz isin ustqsi oldugunuzudan ilgilenirseniz sevinirim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 13 daha çıkmadı.
      candy crush saga ARMV6 olmuyor maalesef :(

      Sil
  8. hocam google play music yukleyebilirmisin yoksa odamı locker pro gibi çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o çalışıyor da play store'da kendinizde indirebilirsiniz utku hocam

      Sil
  9. Odinle flashlamak ne demek bilen varmi ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odinle flashlamak herhangi bir kalıp dosyasını telefona kurmaktır odin programı ile

      Sil
  10. Hocam aklima geldi bir istegim daha var bunu da iphone da gordum uygulamada efektler var birkac saniye video cekiyorsun sonra bir anda meteor dusuyor , roket carpiyor. Cok zevkli bir uygulama 30 dk gulduk acaba blup paylasir misin adini bilmiyorum.
    Hersey icin tskler.

    YanıtlaSil
  11. Yeni opera mini handler paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  12. dediniz ya cwm yenisini ekliceksiniz ve onun dışında rz recovery ve cwm nin touch versiyonunu ekelermisiniz sitede olan aşırı eski

    YanıtlaSil
  13. hocam apex launcher veya nova launcher veya flow launcher yüklermisin pls pls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apex çalışmıyor, nova lisans hatası veriyor. flowa bakacağım.

      Sil
  14. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle geç yorum yaptıgımın farkındayım çok özür dilerim ihşallah darılmamışsınız'dır bu aralar hep wifi sorunu yaşıyorum ama hallettim. Bida yaşamıycam bu arada hocam geç yorum yazdıgım için tekrardan özür dilerim lütfen bana küsmeyin :( ve oyun için sagolun gerçekten harika bir oyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil toprak hocam :) keyfini çıkarın oyunun

      Sil
  15. Hocam eline sağlık tek sorun bazı tellerde zippyshare de 49 mb üstü inmiyor kod istedi için yandexte inmiyor başka altarnetifi varmı bunun çözümlemeni umuyorum ve rpg oyun istiyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığınız tarayıcıdan kaynaklanıyordur hocam

      Sil
  16. Hocam angr birds space premium u bidaha paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  17. Hocam oncelikle merhaba arcane legends adli oyunu koyarmsin armv seklinde ne zamandir ariyodum bulamadim hocam lutfen yardimmm.

    YanıtlaSil
  18. Toprak hocam group play benzeri uygulama var mı ? bide samsungtan başka markalarda da kulllanabiliyor muyuz ? yada kullanmanın yolu var mı ?

    YanıtlaSil
  19. toprak hocam bunun androidi http://www.youtube.com/watch?v=tctdAAMxDJc varmı ios var o yoksa slender sam var onada bakarmısınız bunlara en azından bakın bide hungry shark evo arkadaşaım galaxy minide oynuyodu saygılarımla bakarsanız sevinirim şimdiden



    saygılar

    YanıtlaSil
  20. Akiskan futbolu eklermisin

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir