Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Monster Zombie2 Premium MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da pek bilinmiyor ancak hareketli ve macera dolu bir oyun olduğu için sizlere modlu olarak sunmak istiyorum. Arcade & Aksiyon tarzının hakim olduğu kaliteli bir oyundur. Grafikleri her ne kadar 2D olsa da oyunun işleyişi ve modlu olması kendine bağlayacaktır. Sınırsız para ve elmasa sahipsiniz bundan dolayıda silah, takı, özel skilleriniz son seviyededir. Oynanış olarak Nun Attack oyununa benzetebiliriz. Düşmanlarımız çoğu oyunda da olduğu gibi kötü zombiler oluyor. Toplamda 47 farklı zombi, 34 farklı silah, 3 zırh ve çeşitli takılar bulunmakta. Karakterinizin 8 farklı özelliğini artırabilirsiniz bunlar; sağlık, silah, atak, defans, hareket hızı, silah hızı, kritik ve item. 5 farklı bölgede toplamda 100'den fazla bölüm vardır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.22$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Para Hilesi : Oyun içinde STORE kısmına girip paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

41 yorum:

  1. Ellerinize sağlık oyun güzele benziyor hocam

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın umut hocam :)

      Sil
    2. Hocam 2hafta oldu şu oyunu artık at adı rootsuz hile programı ve filim indirme programı ama anca 5dk insin yoksa the kids boss 2 para hileli :)

      Sil
  3. hocam ben s4siparişi vercem sence iyimi

    YanıtlaSil
  4. bide hocam ben bu game killer'i minide kullaniyom (sayende) ama young da açılıyo kapaniyo 1dk. duruyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor ancak y de neden çalışmadığını bilemeyeceğim

      Sil
  5. hocam siteyi nerden ve ne kadara aldın bende bi tane düşünüyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site blogspot oldugu için ücretsiz.google hesabi yeterli

      Sil
  6. worms 2 armageddon bulabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam Crackiing Sands Racing eklermisin polarbitin oyunudur yalnız pro versiyonunu yüklersen sevinirim kısaca anlatayım:docard arabalarıyla yarış yapıyorsun 3d hd oyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım berkay hocam ama ARMV7 büyük bir ihtimalle

      Sil
  8. hocam reckless getawat koyarmısın siteye

    YanıtlaSil
  9. toprak sizdrn bir ricam olucak orjinal olasada olmasa da nolur 4.0.3 paylasırmınız eminim olumlu olucaktır kasma ztn yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom rom önermiyorum burak hocam

      Sil
    2. yha hocam telefon artık ziyadesiyle sıktı.bunu bi sekilde yukseltmek lazim bu gune bu gun glaxy ace nin 2.3.6 surum 800 mhz var glaxy y de ole bunu ni sekilde yuksetmek bende 4.0.3 yuklemek istiyorum telefoncu abilere sordum 4.0.3 nasil olurmu kasarmi dedim en ust surumu yuklesen kasmaz dedi hemde dedim yuklermisiz yukleriz dedi sizin dediginiz gibi custom rum risli.bende onermiyorum ama bence denenmeli bi en azindan paylasin istiyen yapmaz yhani.. ilginiz folayi tesekkur ederim.

      Sil
  10. Hocam Swiftkey Keyboard son sürüm gelse artık

    YanıtlaSil
  11. Hocam siz oyun modlarken hangi programi kullaniyorsunuz nolur soleyin cok lazim

    YanıtlaSil
  12. Hocam tablet almayı düşünüyorumda sizce galaxy tab 2 her oyunu açarbilir mi? Veya bu fiyatlarda her oyunu açabilecek bir tablet önerir misin?

    YanıtlaSil
  13. Hocam sizden rica etmiştim şöyle uçak oyunu fakat gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uçak oyunu pek yok olanda galaxy mini de çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  14. hocam lütfen piano man standart edition bulabilir misiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Hocam rica etsem 0124musti@gmail.com hesabima calisan cyanogenmod atar misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam lutfen yarina mail adresime atin ama simdiden cok tskrler

      Sil
  16. Piano man standard edition hicam lùtfen

    YanıtlaSil
  17. Hocam worldcraft modlayip atarmisin ben de biraz kasıyor minecarft pocket editionun aynısı cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasmaları karşı modlama pek işe yaramıyor ahmet hocam

      Sil
  18. hocam 0124musti@gmail.com hesabıma calısan cyanogenmod atcaktınız unuttunuz galiba bugun atma sansınız varsa atın lutfen hocam simdiden tskrlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM BEN BİR TANE LİNK VAR İNDİRDİM GERÇEKTENDE GÜZE İSTERSENİZ FACEDEN PAYLAŞIRIM..

      Sil
  19. dün biraz gezindim bi kaç site buldum birini denedim telefon 4.0.4 changemod9
    üstelik türkçe idi oyun fln indirdim nası die googgle playy de fln sorunsuz çalışıyor süper oldu telefon eskiden subwey surfers (sizin paylaştınız kasmayan)yinede çok az kasma vardı ama şimdi yok birde ses ve şarj mükemmel tema desende hoş bir teması var hiçte kasmıyor bence sizde deneyin derim
    -birde hocam benim bir ufak sorunurum var sizin paylaştınız flash player yükledim doğru yaptım ama yine bir site açtığımda hiç bir video gelmiyodu ama flash palyer pc ye indirde demiyordu lütfen yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  20. Burak kardesim kurdugun cyanogenmodu link atr misin simdiden cok tsklerr

    YanıtlaSil
  21. https://m.facebook.com/home.php?_dmr&refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&refid=8&_rdr#!/profile.php?__user=100000083448892

    Burak kardesim facebook adresime link atar misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyler istiyen baksın http://www.torrent-oyun.com/index.php?topic=102042.0

      Sil
  22. burak bu cyanogenmod 9 u hangi romda kurdun bide clockworkmodu bu siteden mi kurdun??

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir