Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Block Story 6.0 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Minecraft tarzı oyunları seven insanların kesinlikle seveceğine inandığım oldukça güzel bir temaya sahip olan oyunumuz Block Story bugün 6.0 sürümüne güncellendi bende direk sizlere FULL versiyon olarak sunmak istedim eski sürümlerini oynayanlar için şunu söylemek istiyorum kasma olayı bir hayli aza indirilmiştir arada sırada ufak donmalar yaşıyor yalnızca. Oyun tamamen 3D grafiklere sahiptir. Bir nevi sonsuz bir dünya içinde istediğiniz gibi hareket edip istediğiniz tarzda yapılar inşa edebiliyorsunuz. Minecraft ve Survivalcraft tarzı oyunlarda belli bir görev düzeni yok bu oyunda tamamen görevlere sadık kalmanız gerekiyor bir nevi karakteriniz var anlayacağınız. Karakterinizin özelliklerini arttırmak için farklı ekipmanlar bulabiliyor ve kullanabiliyorsunuz. 87 farklı düşman çeşidi mevcut ejderha, balık vb. Oyun içerisinde karakteriniz için silah, büyü, kalkanlar v.b ögeler kullanmasını sağlayabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.98$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

65 yorum:

  1. İste bu guzel bir oyun hocam mc tutkunlari icin bire bir ornegin ben

    YanıtlaSil
  2. katılı yorum utku hocam oyun mütiş

    YanıtlaSil
  3. hocam ipod sorusu icin tskler 4g alcam alirsam iy midir 4.nesil beni 2-3 yil idare etse yeterli

    YanıtlaSil
  4. hocam merhaba büyük takipçinizim oyun kasma yapar mı şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni versiyonda kasma bir hayli azalmıştır hocam arada takılıyor yalnızca

      Sil
  5. Hocam restaurant story ne oldu bi bilgilendirseb

    YanıtlaSil
  6. Hocam sitede sonic 4 episode 1 linkleri silinmiş bir el atarmısınız zahmet olmazsa

    YanıtlaSil
  7. Toprak hocam öncelikle çok teşekkürler tam siteye minecraftı bulabilirmisiniz diye girmiştim bir baktım bu oyun indiriyorum inşallah olur
    ayrıca yinede minecraft ı bulabilirmisiniz rica etsem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft pocket edition ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  8. amcaoglu sonsuz dunya diyon bisey insa ederim sonra kaybolmayayim sonra yaptigim bosa gitmesin mk:)

    YanıtlaSil
  9. Oyun beklenmedik bi sekilde durduruldu hataai veriyor

    YanıtlaSil
  10. Smdi toprak dostum senden bi ricam olcak bi oyun bul bize ama inotia3 tarzi level atlamali online veya offline bi oyun fark etmez level atlamali galaxy ace 2de calisan kiyak biseyler bul senn zevkine guveniyorm he bide offline oyun bulursan modlamayi unutma .d yok canm siparis eder gbi oldu bu sen level atlamali zaman gecircek bi oyun ayarla usta smdiden eline saglik

    YanıtlaSil
  11. hocam listeyi tekrar yaz demişsin buyur

    1.Gta Vice City
    2.Gta 3
    3.PlagueZ
    4.Zombie Hell
    5.Into The Dead(pek ümitli değilim)
    6.Occupation Donation
    7.Iron Fist Boxing

    bunlar hocam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta vice city, iron first boxing, into the dead, zombie hell çalışmıyor.
      PlagueZ donuyor :(
      occupationa bakmadı.

      Sil
  12. call of duty black ops zombies bu oyunu bulabilirsen super olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki hocam call of duty black ops zombies tarzinda oyunlar onerebilirmisin ?

      Sil
  13. hocam bişi soracağım şimdi oyunların altına play store'de 1.98$ falan yazmıssınız bu siteden indirirsem paralımı yoksa bedavamı ?

    YanıtlaSil
  14. bide exorcist adlı bir oyun var lütfen onun para hilelisini paylaşırmısınız oyunu herkese tavsiye ediyorum çok eğlenceli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün para hileli olarak eklenecektir.

      Sil
    2. saolun hocam :)hocam ben telefondan nova 1 i açamıyorum apk yı yükledim ekran siyah oluo hemen anasayfaya atıyor ??

      Sil
    3. hocam real racing link kırık bir el atsanız ?

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. beyler birii galaxy y nin orjinal liblerini bir yere upload edip link atarsa cok sevincem hiç bir oyunu açamıyoruum lütfen

    YanıtlaSil
  18. hocam Block Warfare bu oyunu bulabilirsen yada Slender Online oyununa cok ilgi duyulacagini dusunuyorum...

    YanıtlaSil
  19. hallettim beyler yinede sagolun

    YanıtlaSil
  20. Hocam Ski Jumping 12 oyununu ekler misin ama boyutunu ayarlarsan sevinirim boyutu telefona uymuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyut ayarlama işlemi çok zor oldukça zaman alır tabi yapabilirsem şuan uğraşacak vaktim yok :(

      Sil
  21. Hocam oyun çok güzel ama ben yinede her gün google playde minecraft pocet ed. a bakıyorum :) ama bu oyunuda yükledim yerini büyük ölçüde doldurdu hocam saolun

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. CSR Racing HİLELİ KOYABİLRMSNZ ?

    YanıtlaSil
  24. Galaxy mini için en güzel multi ve bluet. oyun listesi olusturabilirmisin hocam ...

    YanıtlaSil
  25. hocam gerçekten siten harika .d galaxy ace s5830i kullanıyorum android 4.1 ykselttm romal bide ch3 yükledm rootlaym tmm dır .d tüm oyunlarını açıo bi kaçı hariç bakalım bunlarıda deniym eline sağlık her gün bakıyorm yeni oyunalr içn
    HOCAM 3D OYUNALRI YÜKLERSEN SEVİŞRİM MASS EFFECT TARZI BÖLE ÖZELLİKLE MASS EFFECT HADİ K.G

    YanıtlaSil
  26. Ya hocam su siteye Allah askina i serisi icinde destek verin lutfen ya magdur oluyoruz ltfn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde i serisi bir cihaz yok :(

      Sil
    2. Arastir iki link koy armv7 yi 6 ya portlayan adamsin yaparsin bisey ama yazin yap simdi sinavlar felan yap ayarlarsin.

      Sil
  27. Cenk Buyankara7 Mayıs 2013 19:01

    Samsung Galaxy Mini Bir anda kapanıyor oyun ne yapmam gerekiyor telefona format atsam düzelir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini şubat romunda sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  28. Sağolun hocam ben glaxy wonder kullanıyom ilk telefonum aceden beri takipcinim arkadaslar okulda falan senin siteni biliyorlar cok sagol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desteğiniz için çok sağolun ishak hocam :)

      Sil
  29. hocam her zamanki gibi açılmadı : ( telefonum hiç bir oyunu açmıyor

    YanıtlaSil
  30. kardeş telefonum galaxy ace i serisi ama oyuna giriyor fakat dünya yaratırken oyundan atıyor yardımcı olur musun??

    YanıtlaSil
  31. Hocam galaxy mini 2.3.6 da kasıyor grafikler falanmı düşürülmesi gerek ya cok kasıyor oynanmıyor neredeyse

    YanıtlaSil
  32. Toprak hocam sen olmasan biz napıcaktık ya sen çok yaşa samsung galaxy w kullanıyorum ve sitedeki oyunların yarısından çoğunu denemişimdir hepsi sorunsuz işinde bir numarasın başarının devamı dilerim :) mc tutkunları için süper olmuş

    YanıtlaSil
  33. hocam minecraft benzeri en iyi oyun Survivalcrafttır.Onu eklemeni tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  34. hocam i serisinde chainfireyle açabilir miyiz açılırsa ayarları verir misiniz.

    YanıtlaSil
  35. ya abi şimdi ben yüklüyorum oyun tam açılıyo hata raporu veriyo

    YanıtlaSil
  36. Hocam ben yukluyup giriyorum duzgun calisirken loadingde %6da kaliyo 1-2 dakika sonra %7 oluyo sonra bir anda %47 oluyor vve sonra uygulama kapanip kapanmaya zorla yazisi cikiyor nedenini biliyo musun :/
    Telefonum galaxy y

    YanıtlaSil
  37. Hocam terraria tarzı bi oyun bulabilirmisiniz simdiden teşekkürler

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir