Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

6 Nisan 2013 Cumartesi

TSF Shell 1.9.9.2 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Oldukça farklı yapısı ve havalı görünüşü ile gözüme girmeyi başaran TSF Shell uzun bir aradan sonra tekrar güncellendi ve TSF Shell 1.9.9.2 sürümü ile karşımıza çıktı her gelen güncellemede hatalar gideriliyor ve yenilikler ekleniyor. Görselleri ve efektleri ile çılgın bir launcher diyebilirim kullanması ve alışması biraz zor gelebilir ancak tamamen TÜRKÇE olduğu için zorluk çekmezsiniz. Android ve diğer launcherların sıkıcı tarzına elveda diyebilirsiniz TSF Shell sayesinde özelliklerini ilk açılışta size Türkçe olarak görüntülü olarak anlatacaktır. Menü arası geçişler, ikon dizilişleri, ana ekran ayarları v.b her şey elinizin altında. İkon düzenleyicisi sayesinde uygulama ikonlarını düzenleyebilirsiniz Play Store üzerinden çeşitli widgetlerini indirebilirsiniz. Galaxy Mini sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 16.69$'dır.

Launcher Görüntüleri



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup kullanmaya başlayabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

26 yorum:

  1. hocam bu kadar ayrıntı bizim ekran için biraz fazla değilmi ya hangi biri nereye sığıcak :) nereye sığacaklar

    YanıtlaSil
  2. hocam bunda dosyalara şifre koyma özelliği varmı

    YanıtlaSil
  3. Gunde 2 uygulama degilde daha fazla paylassaniz olmaz mi acaba. Paylasimlarinizi sabirsizlikla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. HOCAM EARN TO DİE EKLERMİSİN GOOGLE PLAYDE PARALI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2013/03/earn-to-die-full-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  5. Özcan hocam günde 2 uygulamayı zor ekliyorum :S

    Sitede earn to die ekli arayarak bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  6. hocam şarj yer mi? ben bi launcher kullanmıştım baya şarj yiyordu ve ben öğrenci adamım şarja ihtiyacım var :/ öneriniz nedir kullanayım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarjı pek etkilemiyor ancak şarj konusunda iyi olarak sitede holo launcher var öneririm

      Sil
    2. hocam halo launcher i denedim ama pek beğenmedim , TSF shell iyi bir launcher bi ara kullanmıştım beğendim ama şarj yer mi o konuda sıkıntım var :/

      Sil
    3. hocam en fazla %5-10 arası etkiler :S

      Sil
    4. tamam hocam yardımlarınız için çok sağolun

      Sil
  7. Toprak hocam hero of spartayı.tek apk olarak yapma şansınız varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle bir şansım yok oyunun orjinali böyle

      Sil
  8. Toprak,bu versiyonda box widget çalışmıyor. Bunu nasıl halledebiliriz? Versiyon farklılığı bir neden olabilir mi? Galiba box için daha düşük bi versiyon gerek. Bi çözüm üretebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek deneme fırsatı bulamadım hocam bilgim yok :(

      Sil
  9. hocam teşekkürler harika bir launcher .

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. hocam galaxy y calısırmı?*?????

    YanıtlaSil
  12. biraz next launcher a benzio ama next launcher da çok hata var şu anda yeni çıktığı için

    YanıtlaSil
  13. Hocam Full sürmümüdür ?

    YanıtlaSil
  14. hocam call master pro key apk yı rica etsek

    YanıtlaSil
  15. hocam call master pro key apk yı rica etsek

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir