Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

8 Nisan 2013 Pazartesi

Subway Surfers 1.6 ARMV6 APK - Galaxy Mini

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Daha öncede sitede 1.0 sürümünü paylaşmıştım en az kasma derecesinde şimdi de 1.6 sürümünü paylaşıyorum gene aynı şekilde kasma azdır. Oyun içindeki müzikleri sildim kasmayı bir hayli azalttı diyebilirim rami temizleyip girerseniz sorunsuz oynarsınız. Şimdi bazı arkadaşlar son sürüm falan isteyebilir ancak son sürüm 1.9.0 ARMV7'dir olmuyor. Subway Surfers 1.6 sürümü New York'da geçiyor caddede araçlar arasında anlayacağınız roket kullanırken taksileri görebilirsiniz. Tren rayları arasında inanılmaz bir kovalamaca sizi bekliyor arkamıza takılan bekçiyi atlatmak için elinizden geleni yapın aslın burada suçlu siz oluyorsunuz tren garında duvarlara graffiti yaparken yakalanıyoruz peşimize takılan bekçiden kaçmaya başlıyoruz. Yolumuza çıkan altınları topluyor, jetpackleri alarak yolumuza çıkacak olan engellerden bir nebzede olsun kurtulabiliyoruz bu arada mıktanısları almayı da unutmayın işinize çok yarayacaktır. Dokunmatik sorunu yoktur. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler

APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

143 yorum:

  1. hocam ice rage yuklersniz makbule gecer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmıyor :(

      Sil
    2. Hocam subway in hilelisini paylaşır mısınız

      Sil
  2. Sağolun Hocam :)Tel. Galaxy Ace ...İ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ace nasil yukluye bilirim hic bilmiyorum yardim edin

      Sil
    2. bende şu an uğraşıyorumm Benimkide Galaxy Ace :(

      Sil
  3. Hocam Bu son yüklenen zombi oyunu bi türlü açılmadı tam oyuna başlarken kendi kendine kapanıyor sorun sizce ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor cihaz nedir hocam ?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Hocam siz hangi program ile para hileli yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.datafilehost.com/download-b3af0fb3.html bu linke girın ıçındekılerı sd kart androıd/data/kiloo subwaysurfers içinde aynıları var oları silin bunu atın sınırsız para

      Sil
  5. Blog and glory linklerini güncellermisiniz

    YanıtlaSil
  6. hocam 10000000 adlı oyunu paylaşır mısınız

    YanıtlaSil
  7. Uygulama Yüklenemedi Diyor :( DERKEN ESKİSİNİ SİLDİM YÜKLENDİ :D Çok Sağolun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    YanıtlaSil
  8. geçen yayınlamıştınız bu güncel sürümmü acaba ?

    YanıtlaSil
  9. galaxy y acar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açar herhalde denemedim hocam.

      Sil
    2. Galaxy y sorunsuz acti bende 10 dk kadar oynadim kasmada yoktu ilerki seviyelerde bilemem ama galaxy y de sorunsuz calisiyor bende kardes..

      Sil
  10. Bridge Constructor yuklermisin hocam sıteye ? lütfen yukle :D

    YanıtlaSil
  11. Toprak kardes subwayin hilelisini paylasirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak hocam subway hilesi var bir player data var bende sana nasıl laştırabilirim bilmiyorum ancak o player datayı com.kıloo klasorüne atınca oyun hileli oluyor.....

      Sil
    2. mail adresim : perhidrolcu@gmail.com hocam

      Sil
  12. Hocam hileli atarmısın belki benden kasmaz(Xperia neo v ) (4.0.4) şimdiden teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  13. Toprak hocam oyun harika böyle oyunlar zevkli ve zaman geçirmek için harika emegine saglìk herkeze tavsiye ediyom oyun harikanın ötesi bir oyun herkez oynasın :)

    YanıtlaSil
  14. https://disk.yandex.com.tr/public/?hash=NN3q/2QgoXnxHHnoLVm4SmhGhYmk3l6uMTVmj4cP4FE%3D Hocam bu sitede Asphalt 5 war minilerde Açılıormu bilmiyorum benim tlf ace i serisi brick oldu garantide şuan o yüzden deneyin isterseniz açarsa siteye yüklersiniz :))

    YanıtlaSil
  15. hocam şimdi bunu kurduğumda eskisindeki çarpan 15 oalyı filan yalanmı olcak oakdar kastığımz çöpmü ?

    YanıtlaSil
  16. sıfırlancakmı oyun yani

    YanıtlaSil
  17. hocam peki sıfırladığımıza değermi ne gibi yenilikler va kasma olayı nasıl 250binlerde ekran oynanmaz hale geliyo şuank sürümde bu olay değiştimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gene aynı yerlerde takılır hocam sadece sürüm güncellendi

      Sil
  18. hocam sesleri filan kestim diyince bende oyunun kasma azalmıştır diye düşündüm zaten 787 işlemcide oynurom ama genede gitmiyo yani :/

    YanıtlaSil
  19. Hocam şoyle bir program varsa youtubeden androide video indirme paylasirsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubemate indir o youtubetaki her videoyuindirir

      Sil
  20. beach buggy blitz yükleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  21. Süleyman:

    hocam yükledim aynı nyc deyişen bişey yok

    YanıtlaSil
  22. Punch heroyu pylasin artik. Lutfennn

    YanıtlaSil
  23. Hocam lütfen cevap verin chanfire kurarken telefon kapandı hala açılmadı ne olur yardım edin çok acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde açılır kendisi :/
      açılmadı ise bataryayı çıkarıp takın ve açın.

      Sil
  24. toprak hocam the walking dead dizisinin oyununu paylasirmisin

    YanıtlaSil
  25. Hocam önceki paylaştığınız subway surfers ta ayarlar/uygulamalar dan bakınca 1.6.0 sürümünü gösteriyor açıklarmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha baktım da eski sürümüyle tamamen aynı sadece bikaç yere reklam koymuşsunuz

      Sil
    2. hocam ben sürümün yalancısıyım diyebilirim :) yazan ne ise onu modladım :)

      Sil
    3. Cevabınız için teşekkürler :)

      Sil
  26. hocam roma versiyonu atabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roma versiyonu ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
    2. Hocam robbery bob eklermisin

      Sil
  27. Bir şey sorucam sitedeki diğer subwa y surfers da nyc değilmiydi bende öyle gözüküyor

    YanıtlaSil
  28. Toprak hocam sen çalıştırırsın rome versiyonu :D sen varya sen çok kral adamsın

    YanıtlaSil
  29. Toprak hocam bu subwayın hileli player datasını sana nasıl ulaştırabılırım yayınlarsın insanlar yaralanır....

    YanıtlaSil
  30. Toprak hocam galaxy mini 2 mi alsam nexus mu karar veremedim

    YanıtlaSil
  31. Hocam robbery bob eklermisin

    YanıtlaSil
  32. http://www.sendspace.com/file/jupaqh buradaki dosyayı com.kiloo.subwaysurf/files dosyasına atarsanız para hilesi hazır

    YanıtlaSil
  33. perhidrolcu@gmail.com hocam burdan size ulasabilir miyim

    YanıtlaSil
  34. Burak abi lütfen yanıtla o dediğin dosyaları nasıl atcaz

    YanıtlaSil
  35. Abi Telefon samsung Galaxy Y ama Yüklenemedi diyor :(

    YanıtlaSil
  36. galaxy =Y MİNİ ACE NOTE İXPERİA Z ve S de çalişiyor

    YanıtlaSil
  37. hocam bu new york miami yok mu iphonda obu kullaniom

    YanıtlaSil
  38. Bu mesaji bilgilendirme icin atiyorum mutlaka okuyun arkadaslar toprak hoxam hakli hilelisi kasiyor amaaa hile yapamicaz diye bir kural yok game killer indirin root olmasi gerek acmak icin gayet basit sekilde yapin tum oyunlarsa yapilabilir subway surfla kalmiyor bitek gamekiller anlatirdimda videosunu izleyin daha kolay .d

    YanıtlaSil
  39. Hocam running fred i atarmisin....

    YanıtlaSil
  40. hocam müzik dosyasını winrardan sildiyseniz ismini bana söylermisiniz

    YanıtlaSil
  41. yanii hengi dosya olduğunu söylermisiniz

    YanıtlaSil
  42. Toprak Kardeşim Benim Telefonum Galaxy y subway surfersı kendi telefonuma göre versiyonunu bulamamıştım paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. toprak hocam bu subway surfers ın tokyo versyonunu paylasabılırmısın ya sana zahmet olmazsa

    YanıtlaSil
  44. Toprak hocam subway surfers in tokyoyu atin

    YanıtlaSil
  45. Ben galaxy mini yani s5570ı kullaniyorum gerekli dosyalarin linki lutfen yayinlarmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak Hocam lutfen yardim edin

      Sil
    2. Galaxy mini linki s5570 I google hesabim :muhamet1419@gmail.com

      Sil
    3. sammobile.com adresinde bulabilirsiniz hocam.

      Sil
  46. Toprak Hocam Cidden Kralsınız :D :D

    YanıtlaSil
  47. Toprak hocam bende turkcell t20 var oyun aciliyo sonra yuklenirken kapaniyo lutfen yardim

    YanıtlaSil
  48. T20 için zaten play store'dan indirebilirsiniz direk.

    YanıtlaSil
  49. Arkadaslar ben galaxy ace 5830
    i kullaniyorum apk linkini indirdim acilmiyor ne yapmam gerek google koruması var telefonda ne yapmam gerek...

    YanıtlaSil
  50. Benim bu sayfaya girmem gerektigi soylendi ama nasil indiricem bna yardimci olurmusunuz?? :( galaxy gio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. market çantasına basın açılan sayfada turuncu download'a basın

      Sil
  51. Benim bu sayfaya girmem gerektigi soylendi ama nasil indiricem bna yardimci olurmusunuz?? :( galaxy gio

    YanıtlaSil
  52. toprak hocam diğer subway surfes demi daha az kasma var bunda mı hangisi daha iyi çalışıyorsa ondan indiriyim

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Toprak abi roma sürümünü rootlu galaxy mini için yapabilirmisin?

    YanıtlaSil
  55. Apk dosyasnı nasl indiriyoruz ?

    YanıtlaSil
  56. hocam konudaki android çanta simgesine dokunun açılan sayfada turuncu download yazısına basın indirme gelecektir.

    YanıtlaSil
  57. Galaxy y de çalıştı bida yuklucem işallah calışır

    YanıtlaSil
  58. Samsung galaxy gt b7510 dada calistiri mi?

    YanıtlaSil
  59. Hocam yeni bölümleri varmı tokyo sidney miami filan

    YanıtlaSil
  60. toprak kardeş ıce rage yi atarmısın

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Toprak hocam miami versiyonunu bulabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  63. rio(1.7.3)bu sürümden bir sonraki sürüm ARMV6 cihazlara yüklenebilir mi yani güncelleyebilir miyim kasma falan olur mu?

    YanıtlaSil
  64. GALAXY FİT SORUNSUZ ÇALIŞTI KASMA NERDEYSE HİÇ YOK TEŞEKÜRLER

    YanıtlaSil
  65. Hocam Galaxy Y de oynuyorum ama nedense bir süre sonra kasma oluyor çözümü varmı

    YanıtlaSil
  66. minion rush eklermisiniz hocam

    YanıtlaSil
  67. http://armv6gamecenter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  68. güzel kardeşim. saolasın

    YanıtlaSil
  69. Hocam bu new york subway surfers in kaçıncı serisi?.

    Bide bisey daha soracam oyun diger serilerine gore cok hizli basliyor.daha 10000 puandayken cok hizlaniyor neden?

    YanıtlaSil
  70. teşekkürler yararlı paylaşım olmuş telefonum kuzenimde kalmıştı getirsin yüklicem galaxy ace :)
    Hocam bu arada çılgın hırsız ve dirt road trucker oyunlarınının apk armv6 sını yükleyebilirmisin:) teşekkürler şimdiden , kolay gelsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada yanıtınızı beklıyorum hocam:)

      Sil
  71. Sevgili Hocam Benim Telefonum Turkcell T20 Oyun İlk Yüklediğimde Açıldı Ondan Sonra Oynadım. Oynadıktan sonra çıktım birdaha girmeyi denediğimde oyun doluyor dolduktan sonra kapanıyor ana sayfaya dönüyor. Bi yardım edermsnz.?

    YanıtlaSil
  72. Yanıtlar
    1. barbar hocam konu içinde bulunan android market logosuna basıp karşınıza çıkan siteden turuncu DOWNLOAD yazısına basmanız yeterlidir.

      Sil
  73. Hocam 1.0 i nereden indiricez

    YanıtlaSil
  74. Hocam 1.0 i nereden indiricez

    YanıtlaSil
  75. teşekürler abi bende yüklendi ama biraz donuyor

    YanıtlaSil
  76. hocam çılgın hırsız ve dirt road trucker 3d oyunlarına bakacaktınız bi zahmet onlarıda koyarmısınız siteye ?

    YanıtlaSil
  77. Hocam yenisi yuklermisiniz bunda anahtar yok

    YanıtlaSil
  78. Hocam yüklediğiniz oyunlara SD kart dosyasınıda koyarmısınız.

    YanıtlaSil
  79. helal olsun hocam çalıştı galaxy mini :D

    YanıtlaSil
  80. hocam ben nasıl QVGA Armv6 yı nasıl telefonuma yüklerim acillllll ....... lütfen söyleyin telefonum galaxy mini

    YanıtlaSil
  81. Hocam minecraft ıda bi yüklesen makbule geçer

    YanıtlaSil
  82. hocam samsung galaxsi sullanıyom arkadaşlarda açtı bu uygulamyaı bende acmıyo ne için açmıyo öğrene bilirmiyim toprak hocam

    YanıtlaSil
  83. hocam size mesaş gönderebileceğim bi gmail veya hotmail hesabınız varmı elimde çok hoşunuza gidecek şeyler var ve sizin yayınlamanızı istiyorum varsa bana söylermisiniz?

    YanıtlaSil
  84. Ya subway surfers rome koysan siteye:)

    YanıtlaSil
  85. Hocam Ben indirdim derleyici hatasi veriyor ne yapmaliyim lütfen yadim edin

    YanıtlaSil
  86. Hocam Ben indirdim derleyici hatasi veriyor ne yapmaliyim lütfen yadim edin

    YanıtlaSil
  87. Hocam clash of clans sınırsız taş hilesini yaparsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  88. Ocam subway in bazi ozelikleri yok ve ben 1.23.1 yuklemek istiyorum telefonum galaxy ace s6802.acaba acarmi

    YanıtlaSil
  89. trafic raceri de yüklerseniz çok iyi olur

    YanıtlaSil
  90. Hocam bi bakarmissiniz bnm arkadaslarimin hepsi bu siteyi ve sizi onerdi bn subwayi indirdim ama hileli deil hocam cihaz lg g2 napabilirim

    YanıtlaSil
  91. Hocam ben telefonuma root attım sizin sitenizden ama şimdi nasıl kurtulacağım bilmiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  92. Hocam candy crush saga nın da levellerin hepsi açık olarak yapsanız

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir