Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Nisan 2013 Cuma

Cartoon Wars: Gunner+ MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Dünkü paylaşımın devamı getirmek adına Cartoon Wars serisinin oyunlarından olan Gunner+ versiyonunu sizlere modlu olarak sunmak istiyorum. Diğer Cartoon Wars oyunlarına göre tamamen farklı bir tarzda düşünülmüş Cartoon Wars: Gunner+ tek siz varsınız askerleriniz kaleleriniz v.b. hiç bir şey yok kahramanınız ile tek başınıza zorlu düşmanlarınıza karşı savaşıyorsunuz. Kendi düşüncem olarak diğer Cartoon Wars oyunlarına göre daha güzel olmuş diyebilirim üzerine birde para hilesi eklenince tadından yenmez bir oyun haline geliyor. Karakteriniz tamamen özelleştirilebilir 11 farklı geliştirilebilen silah arasından istediğinizi kullanabilirsiniz. Karşınıza çıkacak düşmanlar oldukça güçlü dev robotlardan tutunda güçlü ejderhalara kadar savaşıp yok etmeniz gerekecek. Oyunumuz para hileli olduğu için silah ve karakter geliştirmede sorun yaşamayacaksınız her şey sizin elinizdedir. Galaxy Mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. Play Store'da 135.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Para Hilesi : Oyunu açın bir bölüm bitirin ve paranıza bakın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

53 yorum:

  1. hocam acil yardım edin emanon romdaydım ben stocka dönmek istiyorum fakat downloading mod düzgün açılmıyor

    YanıtlaSil
  2. Nasıl düzgün açılmıyor?

    Ses tuşuna eksi (-) yönde basınız daha sonra orta tuş ve açma butonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak Hocam lütfen cartoon wars blade in hileli apksınıkoyun lutfenn cok guzel bir oyun

      Sil
  3. çözdüm hocam cyanogenden geçiyorum şuan stock a. bu arada illallah ettim bidaha custom rom yüklemicem siz haklısınız :D

    YanıtlaSil
  4. hocam oldu da sürekli tre.it sonra samsunga geçiyor

    YanıtlaSil
  5. Hocam aceden wonder a gectim senin uygulamalar super cok sagol

    YanıtlaSil
  6. Onur hocam cihazı recorvery moda alıp wipe reset işlemlerini yapın ve reboot deyin sorun çözülür

    YanıtlaSil
  7. OLDU HOCAM ALLAH SENİ BAŞIMDAN EKSİK ETMESİN :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba toprak hocam oyun gayet güzel sürekli koşuyor :-D hımm hocam ben konuya geçeyim bir istekde bulunacam ilgilenirsen sevinirim bildigim üzere wheres my perry oyunun full var bide onun google playde free si var yani wheres my perry free diye 10 levelden oluşuyor grafikleride harika bu arada ücretli sürüm arasında fark ne diye sorarsaniz bu 10 level ucretli sürümde yok ayrıca grafik harika ekliye bilirmisin wheres my perry free yi lutfen

    YanıtlaSil
  9. Toprak hocam next launcher 1.25 ile ilgili sorunu halledebildiniz mi?saygılar

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam Aralon:Sword and Shadow Full ekler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekrana tam olarak uyum sağlamıyor maalesef :(

      Sil
    2. Hocam Frontline Commando ekler misiniz sitede vat ama.1. Bolumu bitirdikden sonra loading de kaliyo

      Sil
  11. toprak kardes oyunların ve uygulamaların ismini degistirme programı varsa ismini solermisin ?

    YanıtlaSil
  12. Toprak Hoacam cartoon wars blade dide yuklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blade normal var yarına eklemeye çalışırım

      Sil
    2. Hocam modlu olursa daha cok sevinirim simdiden emeginiz icin tesekkurler

      Sil
  13. Toprak hocam drag racing güncel para hileli yükleyebilirmisiniz? Bunu arıyorum
    kaç gündür.

    YanıtlaSil
  14. toprk hocam bu ve benzer oyunları pc den ındırıp telefona aktardıgımda yuklmek için tıkladıgımda ' paket ayrısırmada bir sorun var '' hatasını alıyorum bilinmeyen kaynaklar acık dururmdadır ve taskkıllere diger uygulmaalrı kapıt denıyorum olmuo ama ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunlar bozuk iniyor belli ki internet bağlantınız da sorun var

      Sil
  15. hocam bi yardım edin
    ben minitool partition wizard ile swap alanı olusturmak istedim sdm de yönergeleri harfiyen yaptım ama olmadı fat 32 ve 16kb olarak ayarlamıstım sd çok yawasladı ve baska tel.e takınca algılıyor pc s5570i ye takınca algılamıyor yani bilgisayarımda cıkarılabilir disk f görülmüyor ne yapmalıyım hocam kies de görmüyor

    YanıtlaSil
  16. Eyw baba ellerine saglik

    YanıtlaSil
  17. Toprak hocam tek çarem sensin. Elimde i serisi galaxy mini var s 5570i ben ne rom atma root atma hakkında en ufak şey bilmiyorum interneti H oldugunda telefon otomatik kapanıyor mecbur 2g ağ kullanıyorum toprak hocam biliyorum konu yalnış yere açıldı ama desteginizi bekliyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barış hocam googlede araştırın 5570i konularını çok var rahatlıkla bulabilirsiniz :)

      Sil
  18. SPB Shell 3D v1.6.3
    Hocam bu louncherı yükler misiniz next louncher kullanıyordum bu sistemi çok yormuyormuş next l. 45k harcarken bu 15k harcıyor ve daha güzel gibi :)

    YanıtlaSil
  19. toprak abi wifi password cracker diye program var 18 dolar ni el atarmısın

    YanıtlaSil
  20. Karedşim bi ricam olcak benim galaxy mini 2.3.6 yapamıyorum kieste 2.3.4 u en son çıkan surum diye gösteriyo kiesde en guncel surumde?yardım edersen sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sorun teşkil etmez zaten son sürümü kies görmez

      Sil
  21. Toprak Hocam merhaba. Siteni uzun süredir takip ediyorum ve hergünde ziyaret ediyorum fakt son dönemde eski paylaşımlarınızı tekrar ediyor veya hep aynı tarz paylaşımlar veya sürümler yayınlıyorsunuz. Yeni oyunlar ve programlar istiyoruz lütfen. Mesela fitness oyunu var androidde oldukça revaçta bir oyun sitelerde gördüğüm kadarıyla, yarış oyunları var. Günde 2-3 defa yeni ne var diye siteye giriyorum ama uzun süredir elim boş dönüyorum sitenizden... İyi günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni oyunların %90'nı alt düzey telefonlarda ARMV6 işlemcide çalışmıyor yoksa bende isterim yeni oyunlardan ekleme yapmak.

      Sil
  22. Henüz mesajımın altına yorum gelmemişken bir öneri daha yazayım, e-kitaplar olabilir belki.

    YanıtlaSil
  23. Oguz hocam telefonumun modeli galaxy y ici bos olmasina ragmen dolu gozukuyor oyun yukleyemiyor bi yardim edebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanmadığınız uygulamaları silin hocam

      Sil
  24. hocam sabah amenoN room yukledim calismadi stocka geri dondum acilis ekranini surekli tekrarliyordu bunun sorununu biliyormusun yada bana calisan bi amenon bulabilirmisin stocktan daha stabil ve kunlanisli benncw yardimini bekliyorum entegre95@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Football Manager Handheld 2013 ??

    YanıtlaSil
  26. abi benim tele winows 8 yükleyeyim dedim :) olmadı şimdi telefon recorvery moddan başka bi şekilde açılmıyor ne yapıcam android gitti galba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim win8 romunu nerde buldun :-) birde recorvery aciliyorsa kurtarilir sd kartina siteden subat romunu at eipe data reset yap install from sd card de romu sec duzelir

      Sil
    2. cihazı downloading modda açmaya çalışın

      Sil
    3. açtım abi ne yapmmam lazım ?? (yardımın için teşekkürler

      Sil
  27. Hocam pvz in para hilelisini bulabilrmisin yada gamecih yenilermisin gamecih error veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamecihte sorun yok yalnızca yeni romlarda çalışmıyor

      Sil
    2. Yalniz ben rom yuklemedim hic

      Sil
  28. Bugün paylaşım yok herhalde. Faceden çok buraya giriyorum bütün sayfalara baktım . Bugünde oyun yukleyin.

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir