Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Nisan 2013 Perşembe

Drag Racing: Bike Edition MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Creative Mobile firmasına ait olan oynarken hırs yapabileceğiniz fakat en büyük sıkıntının para olduğu bir oyundur bildiğiniz üzere para yoksa oyun sıkıcı hatta berbat bir hal alabiliyor bir yandan oynamak istiyorsunuz bir yandan da eski seviyesi düşük motorlarınız aklınıza geliyor sonuç olarak oyuna girmiyorsunuz bu sorunu sizler için tamamen ortan kaldırarak sınırsız para hileli olarak paylaşmak istiyorum. Şunu bilin ki artık modladığım bir çok oyunda site ismini göreceksiniz. Birazda oyunumuzdan bahsedelim 17 farklı yarış motorundan oluşan tamamen özelleştirilebilen bir oyundur.İnternet bağlantısı olan her yerden online olarak dünyanın bir çok yerinden oyuncular ile oynanabiliyor. Görüntüler olarak gerçekçi olmasa da sürüş tarzı gerçeğe yakın diyebilirim. Satın aldığınız motorları geliştirebiliyorsunuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 100.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Para Hilesi : Oyun kendinden hilelidir ekstra bir şey yapmanıza gerek yoktur.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

21 yorum:

  1. toprak hocam pes 2012 nin full apk si yokmu ben rardan çıkaramadım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede 2 adet pes konusu var inceleyin
      eski konu için root gerekli değildir direk oynanabilir
      yeni konu için ise root gereklidir son sürümdür.

      Sil
    2. Hocam nitro nation apk para hileli yapabilirmisin

      Sil
  2. Usta rica etsem
    Hungry Shark Evolution yükleyebilirmisin? çok güzel oyun herkesde beğenir.

    YanıtlaSil
  3. Hayret Toprak Sahin daha yorum yapmamis :-) . Tesekkurler hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bugün buralarda yok :)
      keyfini çıkarın fergan hocam

      Sil
  4. star warfare alien invasion ekleyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alper hocam çok denedim de bir türlü çalıştıramadım o oyunu :(

      Sil
    2. çalıştırdım chainfire'den ayar yapınca sadece bazı noktalarda donma yapıyor size linkleri atıyorum fb üzerinden :)

      Sil
  5. Toprak kardes srag racing 1.6.4 surumu rp hilelisini paylasırmısın.

    YanıtlaSil
  6. pardon drag racing dicektim

    YanıtlaSil
  7. Hocam ihorse race diye bir oyun var ancak uyumsuz bu oyunu ayarlayabilirmisin

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam biraz geç yorum yaptım özür dilerim aslında siz bilirsiniz sınavlar hic bitmiyorki neyse oyun harika ben çok beğendim te§şekürler emegine saglık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sınavlar baş belası :( keyfini çıkarın uygulamanız hocam :)

      Sil
  9. ya bunu dosya tc yüklesende biz de hemen indirsek 2 saattir indiyorum halan bitmedi off bişeler yap :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirmede zippyshare daha iyidir sorun internet bağlantınız da zannedersem.

      Sil
  10. Teşekkürler Çok Güzel Oyun Başarılarınızın Devamını Dilerim

    YanıtlaSil
  11. Hocam nitro nation yuklermisiniz apk hileli sekliyle cok guzel ve tutulan bir oyun eklerseniz cok iyi olur hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir