Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

13 Nisan 2013 Cumartesi

Anomaly Korea APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bugün vakit bir hayli geç oldu diyebilirim aslında geç değil de bilgisayar başında oturacak vaktim yok o yüzden tek paylaşım yapacağım yalnız bunu yarın telefi edeceğim inşAllah. Bugünkü oyunumuz defans oyunlarına yeni bir bakış açısı getiren 11 BIT STUDIOS yapımını üstlendiği Anomaly serisinin son oyunu Anomaly Korea farklı bir bakış açısından kastım standart bir defans oyunu ancak durdurulması gereken sizsiniz düşman güçlü silahları ile ilerlemekte olan gelişmiş silahlar ile donatılmış olan konvoyunuzu durdurmaya çalışıyor. Oyunda gideceğiniz güzergahları, o güzergahta gidecek araçları ve o araçların özelliklerini tamamen siz belirleyebiliyorsunuz. Oldukça uzun bir oynama süresine sahip olan oyunumuz tamamen 3D görüntü ve gerçekçi seslere sahip farklı modlarda oynayarak kendinizi geliştirebilirsiniz android oyun sevenlerin tam puan verdiği bir oyundur. Sıkıştığınız anlarda uçaklardan atılan çeşitli özelliklerdeki paketleri kullanabiliyorsunuz bunlar size ekstra can, vuruş gücü, defans, tamir gibi. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.77$'dır. Oyun adından da anlaşılacağı üzere Kore'de geçmektedir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD KART DOSYASI

Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.elevenbitstudios.AnomalyKorea" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yok ise siz oluşturun)
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

35 yorum:

  1. hocam cok saolun ALLAH sizden razi olsun nolur fx guruyu full olarak paylasirmisin ben indirdim bazi effectler parali full apk olarak bula bilirmisin ben bulamadim aslinda buldum ancak root yetkisi lazim nolur rootsuzunu bulursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın bakacağım verdi hocam bilgilendiririm sizi :)

      Sil
    2. ama root gerekli gibi duruyor

      Sil
  2. hocam site çok güzel ama uygulama dışında aksesuar vb. paylaşsan çok iyi olur.
    siteni çok beğeniyorum, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Hoçaçım senden weaphones arms bi tür silah oyunu o da olmasa müzikler için bir bass programı varsa eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Hocam az önce rar programını indirdim siteden ilk defa sd kart gerektiren oyun indircem nasıl olacağını açıklar mısın ilk hangisini indircem falan

    YanıtlaSil
  5. Hocam oyunun rar dosyasını indirin zarchiver ile rardan çıkarın gerekli klasöre atıp oyunun apk dosyasını kurun bu kadar utku hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam saol çözdüm olayı =) teşekkürler ya hangisini ilk indireceğim dedim de saol . Bu arada rar programı çok süper ya :)

      Sil
  6. Oyunu indirdim oyuna girdim 305 mb ıda indirdim fakat oyuna girince ekran kararı telefonum galaxy mini .

    YanıtlaSil
  7. Furkan hocam oyun sorunsuz çalışıyor galaxy mini de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz bekleyince açıldı saolasın boşa zamanını aldık :D

      Sil
  8. Hocam rica etsem yarin iyi bi savas oyunu atarmisiniz soyle 3d grafikli filan fl commando turu

    YanıtlaSil
  9. kasma sorunu varmı?

    YanıtlaSil
  10. Football Manager Handheld 2013 eklermisin hocam

    YanıtlaSil
  11. Hocam new star soccer yükleyebilir misin

    YanıtlaSil
  12. ata hocam zaten nss galaxy mini ye uyumlu değil mi ? bu arada adsız arkadaş fm handheld 13 ün bence galaxy minide çalışma ihtimali yok , hocam senden 2 isteğim olacak ınto the dead birde smash cops heat eklermisin ?

    YanıtlaSil
  13. HOCAM ARTIK ŞU BEBEK OYUNLARINI YUKLEMEKTEN KURTUL HD OYUNLAR ASPALT7 GIBI BUYUK OYUNLARA GEÇ .. BU UFAK TEFEKLERİ BIRAK ... AŞ KENDİNİ KIR ZİNCİRLERİ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TELEFONU DEĞİŞTİRİN O ZAMAN GALAXY MİNİ NE Kİ BÖYLE OYUNLAR İSTİYORSUNUZ ?

      Sil
  14. toprak hocam mini motor racing ekleyebilir misin? Bende var rahat oynayabiliyorum bazı yerlerde anlık kasıyor sonra normale dönüyor.Sen onu bi düzeltsen ne biliyim müzik dosyalarını filan sil onu sen biliyorsun paylaşırsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  15. GÜZEL OYUN HOCAM S3 te SORUNSUZ ÇALIŞIYOR.BU ARADA SİTEDEKİ HD OYUNLARIN S3ve BENZER ÜST DÜZEY TELEFONLARDA ÇALIŞMAMASININ YADA EKRANIN BEYAZ OLMASININ NEDENİ DATA DOSYALARININ UYUMSUZLUĞUNDAN OLUŞAN Bİ SORUNDUR BU SORUNU CİHAZINIZIN GPU SÜRÜMÜNE GÖRE İNDİRMENİZİ TAVSİYE EDERİM MESALA SAMSUNG s3 göre NFS hot PURSİT ŞÖYLE OLMALI MALİ 400 gpu ya uygun olmalı.saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilendirme için sağolun hocam oyunlarında keyfini çıkarın :)

      Sil
  16. Hocam şöyle telefonu kasmayan ama rahat bi louncher var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede HOLO Launcher var oldukça rahat ve stabil çalışıyor

      Sil
  17. Hocam ben Samurai vs Zombies 1-2 istemiştim bakabilirmisin Toprak Hocam

    YanıtlaSil
  18. hocam noul du fx gurudan bi haber yokmu nolur megapackdir nedir ondan lazim

    YanıtlaSil
  19. HACAM BEN YL DEĞİŞTİM S3MİNİ KULLANIYORUM... ŞİMDİ YÜKLE DE OYUNLARI GOREYİM ... HOCAM KUSURUM OLDUYSSADA AF OLA..

    YanıtlaSil
  20. linkler ölü dostum

    YanıtlaSil
  21. linkleri yenileyebilir misiniz

    YanıtlaSil
  22. Hocam linkleri yenileyebilirseniz minnettar kalirim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir