Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

22 Nisan 2013 Pazartesi

Frisbee(R) Forever - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Çok yakından tanıdığımız Subway Surfers'un yapımcısı KILOO Games firmasına ait olan oyunumuz Frisbee(R) Forever'ı istek üzerine tekrardan eklemek istiyorum. Tamamen 3D grafiklere ve kaliteli seslere sahip olan oyunumuz çok az kassa da rahatlıkla oynanabiliyor. Oyun mantığı oldukça basit bir dokunuşla frizbiyi fırlatıyoruz yön kontrolünü sensör yardımı ile sağlıyoruz karşımıza çıkan yıldızları topluyor çemberlerden geçmeye çalışıyoruz anlayacağınız biraz hareketli bir oyun. Oyun içerisindeki farklı ortamlar dağ, kış, deniz gibi insanın oyundan aldığı zevki arttırıyor. 100'den fazla frizbi bulunmakta tabi bunları kullanabilmek için yıldızları kaçırmadan toplamanız şarttır. Galaxy Mini de azda olsa kasıyor oynamak isteyenlere engel olacağını zannetmiyorum. Play Store'da 9000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

79 yorum:

  1. hocam önerebileceğiniz bi dosya yöneticisi varmı ben solidi kulandım ama mesela android data kklasörüne atmamız gertekio dosyayı atamıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede zarchiver uygulamasını kullanıyorum genelde dosya işlerim için her türlü işimi görüyor.

      Sil
    2. Astro kullanabilirsiniz.

      Sil
  2. kaptan bişey sorucam ben benim telefonun tuşlarını açmak için güç tuşuna basmam lazım yani home tuşuna falan basınca açamıyorum neden böyle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz i serisi ondan dolayı bir çözüm yolu yok :(

      Sil
    2. eyvallah sağol kardeşim

      Sil
  3. hocam subway'ı we pou nun yeni sürümünü modlayıp paylaşacaktınız??? bir sorun mu çıktı :(

    YanıtlaSil
  4. Hocam siteye little big city para hileli eklermisin ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. big city sorunlu ancak ilgilenmeye çalışacağım

      Sil
  5. Bir kelime ile harika oyun :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam City islandın para hilelisini eklermisin ?

    YanıtlaSil
  7. Hocam talking tom modlusu yukleyebilirmisin erfger olmassa dosyasini koyarmisi

    YanıtlaSil
  8. Hocam şöyle güzel bi ciftlik oyunu koyarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede 1-2 tane var bakın bir adları aklımda değil

      Sil
  9. Hocam blood&glory oyunundaki vermiş olduğunuz linkler kırık ona bi el atarmısınız?

    YanıtlaSil
  10. Hocam pez 13 nezaman cikar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 13 ne zaman çıkar bilmiyorum ancak beklemedeyim

      Sil
  11. Hocam ben daha önce Ace kullanmıyorum bugün s3 mini aldım apk kurulumlu uygulamalar olurmu

    YanıtlaSil
  12. Hocam siteye little big city para hileli eklermisin ??

    YanıtlaSil
  13. Pocket soccerin butun sahalarinin toplarinin acilmis sekildesini bulabilormisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kairosoft oyunlarını hile olmuyor şuan için

      Sil
  14. Toprak hocam bir sorum var
    Telefona rom yuklicem ama rom hafizasi dolu onu nasil temizlerim silerim
    yardiminizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. Hocam vpn one click pro yukleyebilirmisiniz set dnsden daha iyi o

    YanıtlaSil
  16. Hocam ben joyos yüklüyorum da herşeyi yapıyorum telefonu açarken recovery e atıyor ve recovery de açılmıyor. başka romlar da denedim sonuç aynı. ne yapsam

    YanıtlaSil
  17. hocam çok şey istiyorum kusura bakmayın Airport city bulabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  18. hocam angry birds star wars bakabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Angry birds star wars QVGA ekranlar için uygun değildir.

      Sil
  19. Hocam bi sorum olacak sd kart dosyasını yüklememiz gereken oyunlarda ben o dosyayı indirirken içerik desteklenmiyor diyor bunu nasıl yapabilirim?(telefonum normal galaxy mini)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın

      Sil
  20. Toprak hocam cwm kuruyorum ama tekrar kurtara gidince gidiyo
    tel modelgt5830 i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy ace hakkında pek bilgim yok batuhan hocam

      Sil
  21. slm toprak kardeşim iş güç koşturmaca derken fazla takılamaz oldum kusura bakma paylaşımların her zamanki gibi harkulade arkadaşın GİO su var ona stock room nerden bulabilirim yardımcı olursan sevinirim... versiyonu 2.1 yükseltmek istiyoruz... şimdiden teşekkürler paylaşıma ve takibe devam başarılar kardeşim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokluğunuzu fark ettim Polat hocam hoşgeldiniz aramıza sorunuza gelirsek sammobile.com adresinden orijinal rom bulabilirsiniz ancak kurulum konusunda yardımcı olamam

      Sil
  22. Toprak kolay gelsin öncelikle, funny fitness veya funny gym adında androidde popüler bir oyun var onu paylaşabilir misin rica etsem.

    YanıtlaSil
  23. hocam trial xtreme 3 cikmis,bulabilirmisin?
    Tel:Ace

    YanıtlaSil
  24. hocam daha önce bi kaç oyunda da yaptığınız gibi kasmaları azaltmak adına sesleri silmek veya benzeri yollara başvursanız nasıl olur kasma yerine sessiz oynamanın daha mantıklı geleceği benim gibi birçok arkadaş vardır eminim.

    YanıtlaSil
  25. Hocam oyuna isim falan nası veriosunuz

    YanıtlaSil
  26. hocam benim telefon lg optimus me root yapmak istiyorum ama apk dosyasını bir türlü bulamadım bulduklarımda kırık çıktı bana yardımcı olabilir misiniz ? bi arkadaşamın bilgisayarında bir program varmış o telefonunu usb ile bağlayıp o şekilde yapmış rootu benim de öyle yapabilme şansım olurmu bilgilendirirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lg konusunda pek bilgim yok ama pcden bağlantı yolu ile yapılabilir diye düşünüyorum

      Sil
  27. hocam oyunlarda nasil mod yapiyorsunuz

    YanıtlaSil
  28. Hocm oyunu acyorum play basyorum ve loading diyo biraz snra oyun acilinca oyun bozuk gibi ekran kare kare oluyor tel galaxy ace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam öncelikle iyi akşamlar bu oyunlar sadece galaxy miniye göre uyarlandığı için olabilir ama kesin bilmiyorum toprak hoca daha iyi bilir :)

      Sil
    2. hocam cihaz i serisi ise bu sorun oluşur.

      Sil
  29. Hocm oyunu acyorum play basyorum ve loading diyo biraz snra oyun acilinca oyun bozuk gibi ekran kare kare oluyor tel galaxy ace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran kare olması nedeni muhammet hocam telefonunuzun root kurulu olmaması eger kurulu oldugu halde olmuyorsa chainfire kullanabilirsiniz sitede var ama root yoksa onu internetten araştırın bulursunuz kesin :)

      Sil
  30. Hocm oyunu acyorum play basyorum ve loading diyo biraz snra oyun acilinca oyun bozuk gibi ekran kare kare oluyor tel galaxy ace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhammet hocam cihazınıza chainfire şart sitede var kurulumu ve konusu

      Sil
  31. hocam big win soccer , yada basketball ikisinden birisinin armv6 şeklinde koyarmısın aradaım bulamadım

    YanıtlaSil
  32. Hocam Subway Surfers son surum para hilelisini yukleyebilirmisin?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız hocam subway surfers son sürümü ARMV7 grubuna giriyor. dogruysa tabi :)

      Sil
    2. Son sürüm ARMV7'dir çalışmıyor.

      Sil
    3. peki roma para hilelisi olurmu??

      Sil
    4. Hocam bu arada Miraç'ın selamı var...Yanlış anlama da.. :D

      Sil
  33. Hocam sitedeki zarchiver mesela pes 2012 gibi oyunlari rardan cikarmaya mi yario oyleyse ben pes 2012 yi indirdim ama rardan cikarip oynayamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu arada adim emir hasan

      Sil
    2. SD dosyalarını rardan çıkarmaya yarar hocam çıkan dosyayı gerekli klasöre atıp APK dosyasını da kurduktan sonra oyunu girebilirsiniz.

      Sil
  34. hocam lütfen csr racingi yükle ne olursun

    YanıtlaSil
  35. Hocam bloons td 5buldunuzmu

    YanıtlaSil
  36. hocam wipoutun i serisi için olanını koyarmsınız

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir