Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Nisan 2013 Perşembe

Battleheart APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


RPG oyunlarını sevenlere önerebileceğim android platformunun eski oyunlarında sayılan Battleheart ile destansı bir maceraya çıkmaya hazır olun. Kendine has dünyası, karakterleri ve her yaştan insanın kolayca oynayabileceği bir oyun olması Play Store'da kendini bir hayli sevdirmiştir. Çoklu kahraman seçenekleri ile kendinize özgü savaşçı partinizi (grubunuzu) oluşturun ve kötü yaratıklara karşı savaşınıza başlayın. Her kahramanın farklı özellikleri mevcut seçimi iyi yapın aksi taktirde bölümler bir hayli zor geçebilir. İos platformunda bir hayli sevilmiştir. Seçtiğiniz savaşçı karakterlerin ekipmanlarını istediğiniz gibi düzenleyebiliyorsunuz. Oyun içinde 100'den fazla ekipman mevcut. Siz bir hayli zorlayacak 30 boss yaratık ile kahramanlarınızın cesaretine cesaret katacaksınız. Size önerim her partinizden priesti eksik etmeyin. Oyun açıldığında size nasıl oynanacağını anlatacaktır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

17 yorum:

  1. toprak hocam arkadaslarla bluetooth dan birlikyte oynayabilecegimiz bir oyun yayinlar misin aciklamali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bluetooth destekli oyun pek çıkmıyor piyasaya ama sitede genesis var inceleyin bir

      Sil
  2. Oyun mükemmel toprak hocam ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  3. Keyfini çıkarın toprak hocam :)

    YanıtlaSil
  4. Toprqk Hocam ben yiğit galaxy mini aldığımdan beri sizi takip ediyorum sizin sayenizde telefona bir sürü yenilik kattım çok saol saygılarımla

    YanıtlaSil
  5. Keyfini çıkarın yiğit hocam amacım yardımcı olmak :)

    YanıtlaSil
  6. Hocam frontline commando paylasrmisn lutfen

    YanıtlaSil
  7. hocam ben bu oyunda 3. bolume geliyorum savasa girince ekran ayni.kirilmis gibi oluyo gozukmuyo bisiler kare kare oluyo tabiki bisey yapamayinca oluyorum oldugumde ekran geri geliyo ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazdan kaynaklanan bir şey cihaz nedir?

      Sil
    2. hocam telefon samsung galaxy ace i belki bu surum sadece miniye goredir diye başka sitelerdende indirdim denenmiş şeilde yinede aynı ilk 2 bolumu geçiyorum 3 veya 4 te erkan bozuluyo ben ölünce yeniden geliyo

      Sil
  8. Cihazın genel sorunu hocam :( oyundan kaynaklanan bir şey değil yani

    YanıtlaSil
  9. sadece benim telefondan mıhocam yoksa tum ace lermi oyle :( ha bide senin sayfan gibi varmı benim telefonuma gore sayfa buldum ama rus sayfaları var

    YanıtlaSil
  10. Cihazdan dolayı dediğim gibi hepsi böyledir. Bildiğim bir site yok

    YanıtlaSil
  11. adsiz kardeşim ve toprak hocam oyun bozuktur 2 adet galaxy acem wardir. ve o ekran kayma sorununu bizzat kendim çözdüm . sorun şudur. oyundaki bir karakteri aldiginizdan dolayi bozulmaktadir. tüm karakterlerini çikartip yeniden takiniz. sorununuz hallolmuş olucaktir. bendede ayni sorun yaşanmaktaydi ama şmdi 20. lvdeyim sknti yoktur.

    - Fakat Toprak Hocam OYunda 3. sklleri açiyorum onlar görükmüyor en fazla 2 skill görüküyor. 3.ler görükmemektede . Sorun oyunda galiba galaxy you'dada ayni sorun karşilaşmaktadir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinizde bi bok bilmiyosunz muhammet gozuboz passive ne demek arastir ole konus. Adsiz kardesm bnada ole oluyo keep secenegnden partideki adamlarin yerini degistr barbarian varsa ilk siraya koyma onu karakterlern yerini degistir ve tekrar ayni bolume gir duzelmis olmasi gerek cunku ben bitirdm bu oyunu

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir