Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Nisan 2013 Cuma

Rescue Team APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Düşünün helikopterli bir kurtarma ekibisiniz zor durumda olan insanları kurtarmayı kendinize amaç edinmiş ve zorlu görevlerin altından rahatlıkla kalkabileceğinizi düşünüyorsanız bu oyun tam size göre Rescue Team 3D grafiklere sahip olan, sesleri oldukça iyi seviyede gerçekçi olan Play Store'da pek bilinmese de sevilen bir oyundur. Oyun içi kontrolleri oldukça iyi düşünülmüş yani kullanıcıyı rahat ettirmek için ellerinden geleni yapmış QUByte Interactive oyun stüdyosu. Yaptığınız görevlere gelirsek insanları kurtarıyor, yangınları söndürüyoruz. 10 farklı senaryo yani bölüm ile pek uzun gözükmese de oyun süresi idare eder seviyede sonuna kadar gelmedim yalnız 1-2 bölüm bitirdim bölümlerde uzun sürüyor ilerleyen bölümlerde daha uzun olacağına eminim. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Kesinlikle oynamanız gereken bir oyundur.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

64 yorum:

  1. Vayyy be :O çok güzel oyun toprak hocam. Çok teşşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam asphalt 6 bi zahmet gönder

      Sil
    2. keyfini çıkarın toprak hocam :)

      Sil
    3. altan hocam asphalt 6 galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  2. Hocam brothers of violonce olan oyunu yukledim actigimda yuklenme cikiyor 0Mb/0Mb diyor sonra bu oyunu satin almamissiniz diyor (cevirisi bu) anlamadim telefon galaxy mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun sorunsuz çalışıyor ılgar hocam data dosyasını indirip doğru yere attığınıza emin misiniz ?

      Sil
  3. Hocam minecraft world explorer oyunun linki bozuk güncellermisin

    YanıtlaSil
  4. hocam frontline commandonun linkini güncellermisin

    YanıtlaSil
  5. hocam Blood & Glory linklerini yenilermisin lütfen yenile şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Hocam Samurai VS Zombies 1 kaç kere söyledim ama yorumlarıma bile bakmadınız...Birde hocam Minecraft PE ye bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samurai ve zombies biraz sorunlu bulmam lazım. Minecraft Pocket Edition armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  7. Bide hocam CSR Racing e bakarmısınız ltfn

    YanıtlaSil
  8. HOCAM DİĞER OYUNLAR İÇİN ALLAH RAZI OLSUN VALLAHA ADAMIN DİBİSİNİZ. HOCAM SİZE BİR SORUM VAR AMA KONUYLA İLGİLİ DEĞİL KUSURA BAKMAYIN. BU GANGSTAR 2 MİAMİ OYUNUNU İNDİRDİM SD DOSYASIYLA BERABER SONRA SİZ YAZMIŞSINIZ GAMELOFT KLASORUNE ATIN TEK SORUN HOCAM O KLASOR MALESEF SD CARTIMDA YOK APK YİDE KURDUM AMA ÇIKMIYOR. YARDIM EDERSENİZ MAKBULE GEÇER ALLAH RAZI OLSUN HOCAM HAYIRLI GÜNLER.

    YanıtlaSil
  9. tren oyunu simulasyon filan varmı acaba mesela train sim gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek rastlamıyorum simülasyon oyunlarına ama bakacağım.

      Sil
  10. Toprak Kardesim Icy Tower veya 2sini ekliyebilirsen memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  11. Hocam Nbak13 android varmı ,varsa paylaşabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var ancak armv6 cihazlarda çalışmıyor üstelik 4.x üzeri bir işletim sistemi şarttır

      Sil
  12. Football Manager Handheld 2013 varmı hocam paylaşabilirmisin

    YanıtlaSil
  13. Toprak hocam pottery diye bi oyun var bakabilirmisin bi ?Şimdiden saol

    YanıtlaSil
  14. Sitede var pottery araştırın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hocam buldum telefondaydım bakamamıştım indirdim saol

      Sil
  15. Hocam ellerine saglik oyunlar super.. Galaxy y kullanicisiyim ve senin oyunlar super uyumlu oluyor tskler.. Bu arada majesty oyunu indirdim fakat full degilmis hocam bi sure sonra oyun kapatiyo hata vermiyor firmanin yazisi cikiyor yani demo gibi uzun sure oynamadiysaniz anliyamamissinizdir.. Full paylasabiliisin hocam Majesty oyunu ? Tskler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunların keyfini çıkarın hocam :) ancak majesty full olması lazım genede bakacağım

      Sil
  16. Football Manager Handheld 2013
    varmı hocam paylaşabilirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  17. hocam puk diye bir oyun çıktı onu paylaşırmısın play store linki https://play.google.com/store/apps/details?id=com.laserdog.puk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puk'u bende gördüm bakacağım berki hocam :)

      Sil
  18. hom bubble safari diye bi oyun var belki facebook görmüşsünüzdür android sürümü çıkmış google playda var onu paylaşırmısın? google play linki https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zynga.bubblesafari.ent&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS56eW5nYS5idWJibGVzYWZhcmkuZW50Il0.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım nurican hocam çalışırsa yarın eklerim

      Sil
  19. hocam icy tover 1i ekleyebilirmisiniz 2 amrv7 bizde çalışmıyor biliyorum 1. muhtemelen küçük bir uğraşla çalışacaktır bide yeni bi türk oyunu çıkmış play storede çok güzel bi oyuna enziyo onu bize modlarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  20. Hacam senden royal revolt istiyoyorum hocam asiri müthis bir oyun armv7 oynadim bagimlisi oldum sana zahmet baksan muthis olur

    YanıtlaSil
  21. Icy Tover Eklersen Sevinirim Kardesim

    YanıtlaSil
  22. lütfen lütfen lütfen lüt lüt lütfen çok çok özeldim oynamayı expres müzikte nokianın oynadığım oyunu galaxy minide oynyamıyorum ya

    YanıtlaSil
  23. Hocam ilerde subwayin yeni surumleri gelebilirmi

    YanıtlaSil
  24. Hocam minecraft world explorerin linkini yenilermisin veya minecraft koyar misin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. world explorer kasıyor maalesef :(
      normal pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  25. Bugun paylasim yok galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün işlerimden dolayı paylaşım yapamadım ancak bugün tam gaz devam :)

      Sil
  26. hocam CSR Racing ekleyebilirmisin my horse ve jengayla aynı üretici olduğu halde bu oyunu bulamıyoruz myhorse zaten destekleniyor jengayı ise sayenizde oynamıştık bu oyuna da bi göz atarsan güzel olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam csr Racing oyununun benzin hileli sini bulabilirsen tadından yenmez valla

      Sil
  27. Candy crush sagayida yukleyebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  28. Hocam birkaç tane battery widget'ı yükler misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. widgetler pek ilgi çekmiyor şuan için ekleme yapamam

      Sil
  29. Toprak Hocam Bende Galaxy Ace War Oyunu Açiyor Helikopter Seçiyorum . Start Diyorum tam helikopter geliyor ve oyunu kapatiyor nedeni ne olabilir ????

    YanıtlaSil
  30. Muhammet hocam sorun cihazdan kaynaklanıyor belli galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  31. hocam bnde 2 adet galaxy ace war :D
    2 sindede aynisi oluyor arkadaşlarimdada galaxy you war 3 kişide you war onlarda giremiyor ? ayni hata

    YanıtlaSil
  32. Muhammet hocam sorun cihazdan kaynaklanıyor belli galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  33. allahalla ... Bazi Oyunlar Böyle Oluyordu Mesela Jetpack İnternet ile girdimde sorun kalmadi bundada aynisini denedim ama fark edenbirşey olmadi uyumlu olmayabilirmi hocam ? oyun galaxy aceye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaza uyumlu değil demek ki android sürümü nedir?

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir