Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Nisan 2013 Pazar

Drag Racing 1.6.3 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Daha önce çoğunuzun arayıp da bulamadığı Drag Racing oyunun büyük güncellemeden sonra çalışan sorunsuz bir hileli yani modlu versiyonunu sizlere sunmak istiyorum. Modlama işlemi tamamen bana aittir.İşinize çok yaracağına eminim şimdi bazıları diyebilir neden 1.6.4 sürümüne yapmadınız oyun biraz daha farklı son sürümde olmuyor anlayacağınız ama üzerinde çalışıyorum. Oyunumuz Play Store'da oldukça ünlü oldu nedeni bence her türlü telefonda çalışabiliyor olması çok stabil ve yüksek gereksinimleri olmayan sürükleyici bir oyundur. En önemli özelliği bence ONLİNE OYUN desteği sunması nerede olursanız olun dünyanın her yerinden oyuncular ile araçlarınızı yarışlara sokabiliyorsunuz. Oyundaki grafikler 1.6.x sürümünden sonra tamamen değişti daha profesyonel bir hava katıldı. Oyun içinde çok fazla araç bulunuyor tam olarak sayısını söylemek yanlış olur ancak Bugatti Veyron, Nissan Skyline GTR, BMW M3 gibi daha bir sürü araç bulunuyor. Sınırsız para ve RP puanınız olduğu için istediğiniz araçları istediğiniz gibi modifiye edebileceksiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 650.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Para Hilesi : Oyun kendinden MOD'ludur. Paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

64 yorum:

  1. Sagolun istegimi atmissiniz hocam siz 1.6.3 diyince ben surumden buldum fakat yinede sagolun Butun Leveller Gecildi.

    YanıtlaSil
  2. Hocam Kolay Gelsin Öncelikle.Ben Tablet Pc aldım Root Yapmayı Bilmiyorum+Bi usb kablosu verdiler tablet girişi var diğer tarafı pc için fakat dışarı doğru çıkıntılı bişey..Pc nin her türlü usb girişi var fakat hiçbirine olmadı yardım et hocam allah için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmeden bir şey diyemem şimdi furkan hocam tabletin marka ve modeli nedir?

      Sil
  3. parkıng manıa lutfen

    YanıtlaSil
  4. Hocam Tabletim Skypad Markalı bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan hocam tabletin çıkışına usb takamıyor musunuz ?

      Sil
  5. Hayır Hocam Pc ye takamıyorum Usb kablosunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tabletin bilgisayara bağlamak için gerekli kablo farklıdır biraz sizin dediğiniz tablete flash disk takmak için

      Sil
  6. hocam belki bilmeyen vardır google play store 4 çıkmıştı onu paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  7. hocam sizde artık işi çözmüşsünüz sağolun işime çok yaradı bu arda neden custom rom paylaşmak istemiyorsunuz bu size kalmış ama genede sorayım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. custom romlar baştan sona sorunlu romlardır başınız çok ağrır o yüzden önermiyorum

      Sil
    2. o konuda çok haklısınız çünkü mini için denemedim rom kalmadı çoğu sorunlu anlatmaya gerek yok zaten 2 saat kulndım olmuyor

      Sil
  8. Facebook Home uygulaması bızım telefona olmuyomu ?

    YanıtlaSil
  9. Hocam CSR Racin Cikti drag yarislarinin krali suan s3 te oynuyorum mukemmel hd kalite minide calistirabilirsen miniciler bayram eder.

    YanıtlaSil
  10. ınto the dead yükleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. into the dead galaxy mini de çalışmıyor :(

      Sil
  11. Toprak Hocam minecraft pocket edition u uyarlar msın nolur ya lütfen yani bağımlı yapan nadir oyunlar dan biri bilgisayardan oynuyorum ama telefonumdan da oynamak istiyorum ama uyumlu değil uyarlayıp buraya atarsan seni unutmam yani şimde den TEŞEKKÜRLER yapsanda yapamasanda ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef minecraft pocket edition ARMV6 cihazlarda çalışmıyor :(

      Sil
  12. MY COUTRY para hileli atar mısın.

    YanıtlaSil
  13. Hocam modern conflict para hilelisini paylasirmisin

    YanıtlaSil
  14. toprak hocam frontline commandonun linklerini düzeltebilirmisin bu drag racingin hilelisini arıyodum eline sağlık

    YanıtlaSil
  15. toprak hocam sana zahmet bi yardımcı olsan. telefonu yeni aldım hiç bişey yüklü değil. sarjın uzun gitmesini ve birkaç oyunun hızlı çalşmasını istiyorum. telefonu root yapıp rom program vs. yuklemek istiyorum bana bi yol haritası çizermsn ? örneğn ilk rom yukle sonra flash player sonra batarya programı felan. Allah razı olsun şimdiden ilk alan arkadaşlara baya yardım etmiş olursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce rom kurun sitedeki son şubat romunu daha sonra root yapın flash v.b. root gereken uygulamaları kurun son olarak da CWM kurup hızlandırma işlemini yapın sitede hepsi vardır.

      Sil
    2. toprak hocam çok saolun ilgileniğiniz için. ben sarj çabuk gdiyor diye oyun oynamaktan vazgeçtim o yuzden root CWM vs. kurmayacağım. sizden son isteğim sarjın EN uzun süre gitmesi için ram temizliği (task killer diye bişeyler araştırdım) gibi programların hangilerini yüklemem gerektiğidir. galaxy mini cihazındaki üstün tecrübenize dayanarak hangisinin en iyi olduğunu en iyi siz bilirsiniz. Allah razı olsun böyle platformları daha üst seviyelere çıkarsın inşAllah.

      Sil
  16. toprak hocam senden muthis bir oyun isteginde bulunacam oyun telde var ama ben sinirsiz paralisi lazim adi:clash of the damned modlu apksini paylasirmisin

    YanıtlaSil
  17. hocam fx guruyu paylaşırmısın rootlu olursada olur ama lütfen fx guruyu paylaşın hocam

    YanıtlaSil
  18. Hocam fraggeri paylasabilirmisin onceki media da oldugu icinkapanmis da mumkunse iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güncel versiyonu ile yeniden eklemeye çalışacağım

      Sil
  19. Football menager 2013 qvga hocam playde baktım uyumlu ama 9 $ siz qvga değil dediniz ?

    YanıtlaSil
  20. hocam pou ve hill climb in son surumunu atar mısın .hileli olursa seviniriz

    YanıtlaSil
  21. Galaxy ace var bende root atmak istiyorum. Önerebilecegin site var mı?

    YanıtlaSil
  22. hocam csr racing in android versiyonu çıktı google play de bulunuyor fakat uyumlu değil armv6 ya uygun olanını siteye yükleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  23. hocam drag racing 3d oyununu yüklemeniz mümkün mü?

    YanıtlaSil
  24. Hocam benim telefonda açilmıyor bu drag racing normal wersiyonu war ama bu hileli olanı açmıyor yardm ederseniz sewinirim allah razı olsun . Kadir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde açılır oyunun normal versiyonunu silin ve bunu kurun. silmeden kurmaya çalışmayın.

      Sil
  25. Root zarar veriri mi tablete hocam?

    YanıtlaSil
  26. Root işleminin bir zararı olmaz hocam merak etmeyin

    YanıtlaSil
  27. ben bunu nasıl indircem hacı ya telefona nasıl yüklicem bu hilelisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam konu içinde linki mevcut zaten indirin telefona atın kurun

      Sil
  28. gökhan hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

    YanıtlaSil
  29. hocam yüklenmedi hatası alıyorsanız telefonunuzda daha önceden yüklü ise kaldırın.

    YanıtlaSil
  30. hocam bı de acceler8 full atarmısın

    YanıtlaSil
  31. Hocam Ne Olur Yardım Edin Bilgisayarımda Blue Stacks App Player Var İndirdim Bilgisayarımda Oldu Hile Telefonum Galaxy Gio Telefonuma İndirdim İndiriyor Yükle Diyorum Yükleniyor Diyor Ve Uyarı Veriyor Uygulama Yüklenmedi Diye Hocam Yardım Ederseniz Çok Sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin Yaptığınız Drag Racing Bike Edition'ı İndirdim Onda Hata Yok Oldu Hile ?

      Sil
  32. kardes bunu ındırdıkte telefonun neresıne atacaz ınsan bı acıklar ya !

    YanıtlaSil
  33. Clash Of Clans hilesi atar misin hocam

    YanıtlaSil
  34. Toprak hocam traffic racer yaparmisiniz lutfen cevap yazin yaparsaniz cok mutlu olurum lutfen yapin

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir