Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Nisan 2013 Perşembe

Benji Bananas MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden aldığım istekler doğrultusunda para hileli olarak eklemek istediğim Benji Bananas oyununu sizlere sunmak istiyorum parasal sıkıntıların yoğun bir şekilde yaşandığı bir oyundur. Android oyun sektörüne bir çok oyun bağışlayan FINGERSOFT firmasına aittir. Oyundan bahsetmemiz gerekirse siteye daha öncede eklediğim Rope Escape benzeri hayranı bol olan bir oyundur. Fizik tabanlı oyun olarak da sınıflandırabiliriz. Kahramanımız sevimli bir maymun doğal olarak da sarmaşıklarda gezme yeteneğine sahip onun bu özelliğini kullanarak bölüm sonlarına varmaya çalışıyoruz. Karşımıza çıkan muzları almayı unutmayın demek isterdim ama ihtiyacınız yok sınırsız muzunuz var. Ortam olarak tapınak, şelale, orman gibi yerler mevcut. Karakterinizi için kullanabileceğiniz bir hayli ekipman mevcuttur satın alıp kullanabilirsiniz. Play Store'da 110.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

14 yorum:

  1. hocam saol

    ama pou son surumu lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa bir sey diecem ben nasi indircem bir aciklama

      Sil
  2. Pou son sürüm sorunlu olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol bende bu oyunu bekliyordum teşekkürler

      Sil
  3. hambonun linkine bakarmisin

    YanıtlaSil
  4. Hocam gecen gun bu oyunu yuklemistim ardindan GameCIH ile birlikte muz hilesini yaptim.Su anda butun ozellikler tam ve bolumler acik.Icimden gecenleri okuyorsunuz sizi seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Samet hocam keyfini çıkarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cikariyorum hocam sizde olmasaniz halimiz yaman :)

      Sil
    2. Hocam yükle yeri yok nasıl yükliyicez ? lütfen cevap

      Sil
  6. hocam sitedeki ücretli oyunları paraylamı alıyorsunuz

    YanıtlaSil
  7. Hocam cok tesekkur ediyorum ne zamandir bu oyunu bekliyordum birde sizden bi ricam olacak nss oyununu hileli paylasirmisiniz simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Hile çalışmıyor note 2

    YanıtlaSil
  9. Hoc call of mini zombie inmiyor onu duzeltseniz acilllll

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir