Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Nisan 2013 Çarşamba

AARace APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Dün okul projelerinden dolayı bir hayli yoğundum tabi yoğunluğun etkisinde de yorgundum pek ilgilenemedim site ile kusuruma bakmayın bugün tekrardan sizlerle olmanın mutluluğu ile güzel bir oyun paylaşmak istiyorum uzun zamandır simülasyon oyunu paylaşmıyordum o yüzden sizlerle AARace oyununu paylaşmak istedim tam olarak simülasyon sayılmada o tarzda diyebiliriz. ARMV6 modlama bana aittir. Oyunumuz uçak yarışlarından değilde akrobasi hareketlerinin yoğun olduğu 3D grafikli hem ekran kontrolü hemde sensör kontrolünün olduğu bir oyundur. Play Store'da gerçekçi olduğundan sıkça söz edilse de normal seviyede bir oyundur. Oyun akrobasi üzerine kurulduğundan sık sık bazı yerlerin üstünden veya içinden geçmeniz gereklidir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. AARACE gerçek hayatta da düzenlenen bir uçak yarışmasıdır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

30 yorum:

  1. Toprak hocam fx guru paylaşabilirmisin acaba her yerde aradım uygun yok sen el atarmısın

    YanıtlaSil
  2. Eline saglk toprak hocam sendn bi istegim olucak frontline commandonun sorununu çözmeye calssan cok guzl oyun ilk bolmdn sonrasi sorunlu aclmiyo kaliyo oyle sana guveniyorm hocam simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çabaladım ancak olacak gibi değil hocam :(

      Sil
  3. hocam bu oyunda en iyi görüntü için Chainfire 3d den hangisini seçmek gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seçim oyundan oyuna değişir ferhat hocam

      Sil
  4. hocam temple run atabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memo can hocam eski konularla temple run serisi var araştırın bulursunuz kesin :)

      Sil
  5. merhaba toprak hocam. :) ben ilk'kez oyundan kapatma hatası aldım neden olabilir ? yoksa cihazım galaxy y oldugu içinmi acaba neyse hocam ben teşşekür ediyim ugraşıp eklidiginiz için ve emeginiz için'de oyun güzele benziyordu aman hocam yanlış anlamayın sakın sizin eklediginiz bütün oyunlar harikanın'da ötesi ben bütün oyunlarınızı begenip hep oynuyorum silmeye kıyamıyom o yüzden baya yüklü sd kart aldım o idare ediyor neyse hocam kolay gelsin paylaştıklarınım devamını dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir toprak hocam cihazla uyumsuzdur :(
      bu kadar güzel yorumdan sonra yanlış anlaşılmazsınız toprak hocam merak etmeyin sitenin bir parçası oldunuz artık :)

      Sil
    2. sitenin parçası olduysam ne mutlu bana hocacım :)

      Sil
  6. evet bende kapatma hatası aldım galaxy y de calısmıyor.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba toprak hocam size cok tesekkur ediyorum bu sitedeki guzel oyun ve programlar sayesinde size tesekkur ediyorum ARTIK TELEFONUMUZUN AYNI OLDUGU BIR KAC ARKADAS VAR YANI BENIMKI DAHA IYI GIBI DURUYOR TEKRARDAN TESEKKURLER

    EMRE K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek emre hocam keyfini çıkarın hem oyunların hem sitenin :)

      Sil
  8. Hocam paylaştığınız oyunlar çok güzel Cihazım Vodafone 861 ama bütün oyunları kasmadan sorunsuz açabiliyor çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. hocam lg optimus me kullanıyorum root atmak istiyorum ama apk dosyasını bir türlü bulamadım arkadaşımın bilgisayarında bir progream varmış o usb ile bağlayıpöyle yapmış bende öyle yapabilir miyim ? bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lg konusunda pek bilgim yok ama pcden bağlantı yolu ile yapılabilir diye düşünüyorum

      Sil
  10. Hocam ben guzel jaliteli bir ucak savAS oyu.u istiyorumsiteye guzellerinden koyarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım bugün hocam olursa yarın eklerim :)

      Sil
  11. Toprak hocam oyun guzel eline saglik ve gayet iyi calisiyor. Ancak su NNS uygulamasinin mod versiyonunu bulabilir veya yapabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  12. hocam bu temple run oyunlarından birini i serisine göre uyarlarmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  13. Hocem android tabletim var pirana ama acilmiyor apk dosyali oyunlar google playdekileri aciyor bide android 7.0 mi yoksa 2.0 olan android yani bide acilirken android yaziyor yani android degil diyemezssiniz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efe hocam android 7.0 yok :D

      Sil
    2. Dalgayi birakalim da çözümü yok mudur hocam ?

      Sil
    3. açılmıyor derken nasıl bir sorunla karşılaşıyorsunuz?

      Sil
  14. Hocam iste uygulama acilamiyor diyor indirdigim halde

    YanıtlaSil
  15. Hocam manuganu yu yuklermisin sana zahmet yukleyin sizde begenirsiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir