Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Nisan 2013 Çarşamba

Fantashooting ARMV6 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Kısa zamanda Play Store'da sevilen bir oyun olmayı başaran Fantashooting oyununu sizlerle uzun zamandır paylaşmak istiyordum kısmet bugüneymiş. Konuma tam giriş yapmadan ARMV6 mod işlemi bana aittir fakat çok azda olsa alt düzey telefonlar yani ARMV6 telefonlarda kasmaktadır fakat merak etmeyin rahatlıkla oynanabiliyor. Oyunumuz shooter tarzını yansıtmaktadır kolay kontrolleri ile karakterimizi hareket ettiriyor karşımıza çıkan düşmanları yok ediyoruz. Üstelik para hileli olarak mod şekilde paylaşıyorum istediğiniz her ekipmanı zamanı gelince alabilirsiniz. Tamamen 3D grafiklere sahiptir. Farklı karakterler arasında istediğinizi seçebilirsiniz her karakterin kendine özgü farklı özellikleri vardır. Karşınıza çıkacak düşman çeşidi bir hayli fazla oynanabilirlik süresine gelirsek kesin bir şey diyemem ancak uzun olduğuna emin olabilirsiniz shooter tarzı oyunların hepsinde böyledir. Bölümün zorluğunu göre içinde bulunduğunuz haritanın şekli değişiyor. Galaxy Mini az olsa kasmaktadır fakat oynanabilir. Play Store'da 65.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
Para Hilesi : Kendinden modludur oyun girdiğinizde paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

36 yorum:

  1. Bende indirirken txt olarak görünüyor yardımcı olurmusun toprak hocam nasıl apkye çevireceğiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inen dosyanın uzantısını .apk yapın sitedeki root explorer ve zarchiver işinizi görür.

      Sil
  2. Hocam bus parking ile airport city baktinizmi ?

    YanıtlaSil
  3. Hocam Oyunun birde Hilesizini Altında PAylaşsanız Çok Güzel Olurdu Saygılar..

    Bu arada hiç Kanlı oyuna rastlamadınız mı ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük bir kesim hileli istiyor ikisini bir upload etmek için vaktim olmuyor.

      Sil
  4. Hocam ben joyos yüklüyorum da herşeyi yapıyorum telefonu açarken recovery e atıyor ve recovery de açılmıyor. başka romlar da denedim sonuç aynı. Xda dan farkli cwm ler deneyin demissiniz 2 tane cwm degistirdim olmadi

    YanıtlaSil
  5. merhaba toprak hocam :) ilk öncelikle oyun harikulade çok beğendim. yaklaşık 1 saaten beri oynuyom. gayet başarılı düzgün çalışıyor emegine saglık :) ve çok teşşekürler :) paylaştıklarının devamını dilerim.. kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  6. hocam sitedeki minecraft world explolerin linkini güncellermisiniz yada burda paylaşın lütfen bide minecraft pocket edition çalışıyorsa paylaşırmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cevabınızı bekliyorum

      Sil
    2. öncelikle minecraft pocket edition çalışmıyor. minecraft world explorer fazlasıyla kasıyor

      Sil
  7. hocam acil yardim.telefona rom yukledim telefon acilmiyo.telefonum galaxy s6102 lutfen ilgilenin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini dışındaki cihazlara yardımcı olamıyorum ancak aynı yöntem ile doğru romu yüklerseniz cihaz açılır.

      Sil
  8. Hocam 800x480 7 inc tablet ne vga wvga qvga hvga bilmiyomda simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. Hocam ben daha önce bunu galaxy ace ru sitesinden indirmistim ates tusunda sorun vardı bunda olmaz demi

    YanıtlaSil
  10. Yoww yow rep :-) :-D :-) :-D☆★☆★♧♣○●■◇□♧◆→←↓↑◀▶▼▲:O:-( :'(:O><><

    YanıtlaSil
  11. hocam yeni rom ne zaman gelir biliyomusun

    YanıtlaSil
  12. yeni rom ne zaman gelir bilgim yok ancak mayısın ortalarını bulur.

    YanıtlaSil
  13. Hocam bir şey sorucam:
    Armv6 cep tel.leri armv7 ye uyarlama gibi bir işlem buldum internette bu olayı yapınca armv7 oyunlar markette uyumlu görünüyomuş.ben bunu yapıp subway ı indirsem acaba oynayabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oynamazsınız o yöntemde pek işe yaramıyor root explorer ile txt dosyasında değişiklik yapılıyor işe yaramaz anlayacağınız.

      Sil
  14. Hocam minecraft:pocket editiionu bizim cihaza göre modlayabilirmisin?

    YanıtlaSil
  15. hocam arkadşn galaxy y si var normal hafıza 200 mb link2sd ile 1 gb ayrı ext alan olştrmus onu biz minide yapsak bi sorn çıkar mı? :)

    YanıtlaSil
  16. Hocam cok guzel oyunlar ekliyorsunuz sagolun Bu pes 2012 ve rardan cikarma hakkinda kafanizi cok sisirdim kusura bakmayin Oncelikle ben zarchiveri ve pes 2012 nin apk ve sd kart dosyalarini indirdim ancak bundan sonra rardan cikaramadim ve oyuna giremedim siz ne yapacagimi ayrintisiyla asama asama anlatirsaniz cok sevinirim simdiden tesekkur ederim basinizi agrittiysam hakkinizi helal edin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emir hocam öncelikle sd kart dosyasını zarchiver ile açıp çıkart deyin daha sonra gerekli klasöre taşıyın son olarak da APK dosyasını kurun bu kadar basit :)

      Sil
  17. Hocam galax y ye galaxy mini romu yuklesem ne olur :)

    YanıtlaSil
  18. hocam swype ın full sürümünü paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  19. HocM galaxy y dede düzgün calisansite yapsaniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir