Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Nisan 2013 Pazartesi

Rope Escape MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


DEEMEDYA firmasına ait olan oyunumuzu aranızda bilmeyen yoktur çıktığı dönemde Play Store'da bir hayli ünlü olmuştu. Siteden aldığım istekler doğrultusunda sizlere para hileli olarak sunmak istedim. Oyundan söz etmeden önce DEEMEDYA firması hakkında biraz kısa bit bilgi vermek istiyorum firmamız android platformuna bağışladığı Trial Xtreme serisi ile bilinir biliyorsunuz çok ünlü bir oyundur. O yüzden Rope Escape'nin de değerini bilmek lazım oyunumuz tamamen ormanın içerisinde büyük ağaçlar, kayalar ve tapınaklar arasında geçiyor grafikleri ve sesleri oldukça tatminkar seviyededir. Nasıl oynandığı konusuna gelir çok basit ilk olarak bizi bir mancınık fırlatıyor amacımız yere düşmemek ağaçlara halat yardımı ile tutunarak ilerleyemeye çalışıyoruz tabi bazen yanımızdan geçen taşlara tutunarak bir hayli mesafe yapabiliyoruz. Oyunumuz tamamen para hileli olduğu için bütün özelliklerinizi fulleyip zevkli bir oyun çıkartabilirsiniz. Bu arada roketleri kullanarak uzaya doğru bir yolculuk yapabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 250.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabiliriz.
Para Hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

43 yorum:

  1. hocam modern combat tarzı fps oyunları paylaşımlarını veya assains creed ,gta gibi oyun paylaşımlarını bekliyoruz. Bu site çok popüler
    1. sırada apkmania
    2.sırada galaxyminiturkiye
    3. sırada ceprobot
    Google Play haric

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede gta hariç bütün oyunlar bulunup galaxy mini de sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.

      Sil
    2. android.mob.org unutmuşsun kardeşim.

      Sil
  2. HACAM BEN YL DEĞİŞTİM S3MİNİ KULLANIYORUM... ŞİMDİ YÜKLE DE OYUNLARI GOREYİM ...

    YanıtlaSil
  3. Burdan aspalht 7 isteyenlere.soyluyorum.siz o yorumlari yazarken ne iciyorsunuz?cok merak ediyorum gercekten.her neyse gayet iyi kafa bulduruyor sanirim galaxy mini gibi bir telefona o oyunu istemek icin saglam icmis olmaniz gerekiyor.Neyde toprak hocam sen o tur kisileri takma isini cok guzel yapiyorsun boyle devam oyunlar icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Hocam konuyla ilgisi yok ama drag racing 3d veya csr racing qvga sı varmı varsa koyabilirmisiniz .
    Şimdiden emeginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. s.a hocam siteye tiny soccer yüklermisin nolur uzun zamandır istiyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para hilelisini yüklersen çok makbule geçer

      Sil
  6. toprak hocam bende kore yapimi s3 var ben buna root atmak istiyorum fakat sakincali diyorlar cunku im adresin gidermis ve simkardi calismaz vs. sonra telefoncuya goturdum telefoncu cihazin rootlu diyor fakat ben cogu rootlu programicalistiramiyorum orn:gamecih gamecihta sadece root users only felan diyor sence ne yapmllaliyim

    YanıtlaSil
  7. Gamecihten o hatayı alıyorsanız cihaz root değildir. Cihaza root yapınca imei gitmez merak etmeyin yani galaxy mini de gitmiyor diğer telefonalarda nasıldır bilemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaza root atilirken download moduna girmiyor

      Sil
  8. hocam ace de niye çalışmıyor anlamıyorum nasıl bir cihaz bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemem hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  9. Hocam nfs hotpursit oyununda tum yarislardan 3 yildiz aldim ama hala 4 arac acilmadi polis gorevindede ayni biseylerimi eksik yapiyorum toprak hocam.

    YanıtlaSil
  10. Hocam new star soccer hileli yükler misin??

    YanıtlaSil
  11. Hocam bir ara Shadow Gun'a da el atar mısın ?

    YanıtlaSil
  12. Toprak hocam mail adresinizi yazabilir veya bana eyupduman@yandex.com adresinden ulaşabilir misiniz sizinle direk konuşmam gereken bazı problemlerim var acele ulaşmanızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. Toprak hocam daha önce cevap vermiştiniz bana çok saolun ilgileniğiniz için. ben sarj çabuk gdiyor diye oyun oynamaktan vazgeçtim o yuzden root CWM vs. kurmayacağım sadece şubat romunu kurdum. sizden son isteğim sarjın EN uzun süre gitmesi için ram temizliği (task killer diye bişeyler araştırdım) gibi programların hangilerini yüklemem gerektiğidir. galaxy mini cihazındaki üstün tecrübenize dayanarak hangisinin en iyi olduğunu en iyi siz bilirsiniz. Allah razı olsun böyle platformları daha üst seviyelere çıkarsın inşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede juice defender uygulaması var konusunu inceleyin size yardımcı olacaktır :)

      Sil
    2. teşekkürler toprak hocam adamın dibisiniz :)

      Sil
  14. Hocam bir şey soracağım beynimi tırmalıyor bu soru bikaç gündür. ben forumlarda falan gezerken brick konuları gördüm hatta galxay mini brick olanda vardı birkaç kişi bataryayı çıkar tak düzelir falan demiş. Full brick diye birşeydi galiba, telefon hiç açılmıyordu. ondan olsada bataryayı çıkarınca download moda alırmı ? Brick olmadı telefonda batarya olayıyla olursa korkusuz şekilde istediğim şeyi yükleyecem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide çabuk şarj oluyor hocam bana göre. sonrada orta kullanımda 1 gün gidiyor

      Sil
    2. Birck olayını bataryayı tak çıkar yaparak çözemezsiniz downloading moda alıp yeniden rom kurarak çözebilirsiniz.

      Sil
    3. Tak cikar derken downloading acilmazsa oyle yapin diyorlardi neyse yani uyuma olmuyor ? Birde bu sarj olayini nasil yaparim mesela sarji takar takmaz %50 falan artiyor sonra normallesiyor

      Sil
  15. Hocam fruit ninjanin son surumunu yukleyebilirmisiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  16. asphalt 7 yüklermisin hocam

    YanıtlaSil
  17. hocam european war 3 oyununun modlu apksini yuklermisin

    YanıtlaSil
  18. Toprak hocam k.b ama haksizsin galaxy mini kullaniyorum asphalt 7 yi chainfire 3d programiyla calistirinca 0 kasma oluypr ben oynuyorum gta 3 kasio oda arac yogunlugu fazla olunca chainfire 3d pro yuklemeni tavsiye ederim pluginleride var attimmi onlari s3 kadar iyi tel olur abartmayimda .d

    YanıtlaSil
  19. Galaxy mini de asphalt 7 çalıştıran ilk sizi duyuyorum

    YanıtlaSil
  20. Dostum sitede Vector varmı? Yoksa vectorude galaxi mini icin siteye ekleyebilirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vector yok maalesef :( galaxy mini de sorunlu çalışıyor.

      Sil
  21. Hocam survivalcraft veya minecraft pocket edition un galaxy miniye uyarlanmıs halini bulabilirmisin

    YanıtlaSil
  22. Merhaba toprak hocam. oyun harika herkeze tavsiye ediyom emegine saglık toprak hocam :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir