Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

6 Nisan 2013 Cumartesi

Call of Mini: Zombies - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android oyun sektöründe ne kadar fazla zombi oyunu var dikkatimi bir kaç gündür çekiyor bugünkü oyunumuzda gene zombiler baş rolde Call of Mini serisini aranızda bilmeyen yoktur kaliteli 3D grafik ve gerçekçi sesleri ile oynanacak güzel oyunlar çıkartan TRINITI INTERACTIVE LTD. şirketine aittir. Play Store'da en indirilen oyunudur Call of Mini: Zombies. Oyundaki gerçeklerden söz etmek gerekirse oldukça zor bir oyun düşman olan zombilerin yapay zekası oldukça iyi bizim gibi düşünebiliyorlar. Silah çeşitleri arasında paranız olduğu müddetçe istediğiniz gibi yararlanabilirsiniz. Kontrolleri ekran üzerinde joystick ile yapıyoruz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 35.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.trinitigame.callofminiandroid" ve android/obb klasörüne atalım (klasör yok ise siz oluşturun)
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

46 yorum:

  1. Güzel oyun star warfare'i yüklediniz mi ?

    YanıtlaSil
  2. Yarın deneyecem alper hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya star warfare alien invasion oynunu yapar mısınız hocam olursa çok sevinirim

      Sil
    2. Hocam allah aşkına lütfen dead trigger 2 nin de hilesini bulurmusun sadece kurmalı

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hocam vodfone handlere girmez oldu. Bi el atwersene

    YanıtlaSil
  5. toprak hocam subways surf oyununu paylaşmıştınız hatırlarsanız ben onu indirip apk dosyasına hileli saveyi yükledim ve çalıştı :) şimdi onu size nasıl gönderebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. save yüklemek için root gerekli bir bir işe yaramaz anlacayacağınız direk APK olmadığı müddetçe

      Sil
  6. Toprak hocam HANGRY SHARK 3 oyununun full sürümünü yükleyebilirmisin? güzel bi oyuna benziyo

    YanıtlaSil
  7. hocam benim ck zombies noldu buldunuzmu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ck zombies qvga ekranlar sorunlu maalesef :(

      Sil
    2. HOCAM CALL OF MİNİ İNİO AMA DOSYASİ ACİLMİO SD CARDDADA APK DADA SADECE APK YAPİP DUZELTSENİZ NOLUR AMA ACİL OLSUN

      Sil
  8. Oyun güzel oynamıştım daha önce multiplayer modu süper daha zevkli. Bu arada toprak hocam sizce chainfire yükleyeyimmi cihaza sizce bi etkisi olurlu mu?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, punch hero para hileli sürümü paylaşmışsıniz ama mediafire silinmis diyor. Tekrar yuklermisiniz lütfen.

    YanıtlaSil
  10. Şey toprak hocam birşey rica edecektim.
    ben galaxy y ile ilgili oyun vs. paylaşımlar yapan bir blog kurmayı düsünüyorum....
    ve kaynak belirterek sitenizden sadece : APK VE SD DATA ların linklerini
    alıntı yapmak istiyorum. tabi izin verirseniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alıntıya izin vermiyorum eren hocam kusura bakmayın.

      Sil
    2. önemli değil ben olsam bende vermem

      Sil
  11. hocam bu oyuna "apps" etiketi getirmemişsiniz oyun ve uygulamalarda gözükmüyor ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzelttim hocam dalgınlık oluyor bazen :)

      Sil
  12. Toprak hocam acaba f18 carieri yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışıyor fakat aşırı derece de kasıyor maalesef oynanmaz anlayacağınız :(

      Sil
  13. real basketball uyumlu değil demiştinizde ona benzeyen baska oyun varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgim yok maalesef basket oyunlarına dair ama rastlamadım o tip bir oyuna

      Sil
  14. Punch hero para hileli yuklermisiniz lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın eklenecek hocam yeni konu olarak.

      Sil
    2. Cok sagolun. Allah razi olsun. Heryerde aradim para hileli versiyonunu bulamadim. Tek carem siz oldunuz. Cok sagolun. Iyi aksamlar

      Sil
  15. Hocam bisi sorucam score classic goals androide gelince minide calisirmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışma ihtimali düşük buğra hocam.

      Sil
    2. Olsun yinede solun hocam 1-2 tane de futbol oyuni paylasirsaniz sevinirim

      Sil
  16. Punch heroyu paylasicaksiniz dimi hocamm ??

    YanıtlaSil
  17. Saolun harika bir oyun kasma 0 (Telim galaxy gio)

    YanıtlaSil
  18. Hocam Şöyle Lab of Dead Gibi Ama Daha Güzel Oyun varsa atarmısınız ?

    YanıtlaSil
  19. oyun gt s 5830i de calısıyor ama oyuna gırıp tekrar maın menu kapınca kapatmaya zorla hatası alınıyor sorun sızce nasıl neden olmus olabılır

    YanıtlaSil
  20. ınto the deat oyununu paylaşırmısın hocam çok zevkli ?

    YanıtlaSil
  21. Hocam oyun biraz kasiyor ne onerirsin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapılacak pek bir şey yok ancak chainfire kurup kasmayı belli oranda azda olsa önleyebilirsiniz.

      Sil
  22. S3 kullanıyorum aynı hileler olur mu

    YanıtlaSil
  23. toprak hocam sd kart dosyanı çıkarıp hem obbye hemde dataya yeni dosya actım icine attim oyun aciliyor fakat 3000 gold var neresi yanlış

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir