Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Zombie Killer 1.3 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Zombie Killer v1.3 MOD APK, bugünkü konumuz nişan alıp ateş etme tarzını seven arkadaşlarımız için iyi bir alternatif olacağını düşündüğüm adından da anlaşılacağı üzere bol zombili bir oyundur. Zombie Killer'da yaşanan parasal sıkıntılardan dolayı MOD yani sınırsız para ve taş hileli olarak sizlere sunuyorum bu sayede oyun içinde tüm silah ve diğer ekipmanları rahatlıkla kullanabileceksiniz. Oyun evreni 2048 yılını yansıtmaya çalışmış insanlığa bulaşan T-virüsü sonucunda zombiye dönüşen insan ve diğer canlılara karşı mücadelemizi anlatıyor. Binlerce zombiyi yok etmeniz gerekiyor. Zombie Killer v1.3 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 8000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler


Zombie Killer 1.3 MOD APK
Kurulumu
Zombie Killer 1.3 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Zombie Killer 1.3 para ve taş hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para ve taş miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

76 yorum:

  1. sagol 1.yorum yalcın

    YanıtlaSil
  2. ikinci yorum. Hocam rica etsem Six-Guns elmas veya altın hileli atsanız. ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. six guns mod sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  3. hocam s5570i için önerebileceğiniz eğlenceli oyun ve uygulama var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi için sitede hangi oyunların çalıştığını bilmiyorum deneyebilirsiniz

      Sil
  4. farming usa oyunu nu yükleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farming USA oyunu galaxy mini de çalışırsa eklerim siteye hocam

      Sil
  5. hocam galaxy young a uygun temple run 2 yaparmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  6. Hocam Emkleriniz için sağ ramazaniniz kutlu olsun. hocam benim iki sorum olacak 1-hocam bildiginiz güzel ses artirma programi varmi. 2-Hocam pilimin ömrü kisaliyorda ne yapmaliyim M.A.Boza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle oyunun keyfini çıkarın boza hocam sizinde ramazanınız mübarek olsun.

      hocam cihaz root ise dsp manager sesi arttırabilir ancak dikkatli olun kullanırken hoparlörü bozabilir.

      pil ömrü için daha çok sizin kullanımıza bağlıdır ancak ram temizleme uygulamaları kullanarak bir nebzede olsa arttırabilirsiniz kullanım ömrünü

      Sil
  7. Selam hocam pool live tour hilesi varmi Erkan k.

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam casper nirvana 7inç tablete root varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faruk hocam google da araştırın galaxy mini dışındaki cihazlara teknik destek vermiyorum

      Sil
  9. Hocam teşekkür ederim yine güzel bir oyun.
    Hocam bir konuda fikrinizi almak istiyorum ben s3 mini kullanıyorum telefonumu değiştirmeyi düşünüyorum ancak boyutu küçük olacak tablet gibi telefonları beğenmiyorum özellikleri s3 miniden iyi olacak fiyat sorunum yok ne önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın öncelikle samet hocam.

      hocam boyutu küçük ve s3 miniden iyi bir cihaz istiyorsanız s4 mini önerebilirim

      Sil
    2. Peki hocam bu sitedeki oyunlari onlada oynayabilirmiyim ?

      Sil
    3. ali hocamın da dediği gibi evet

      Sil
  10. hocam Treasures of Montezuma 3 full yuklermisiniz siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Treasures of Montezuma 3 FULL sitede var hocam buyurun link vereyim:

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/04/the-treasures-of-montezuma-3-full-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  11. Hocam ben internetten mesaj sesleri indirdim onlari mesaj sesi yaptim bana mesaj geldimi sesleri yuksek gelmiyor ama onlari normal muzik playerden actigimda yuksek geliyorlar onlari yukseltebilen bir program varmi yada bir cozum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir uygulama yok, bildirim sesleri yüksekse yapacağınız bir şey yok hocam

      Sil
  12. hocam Treasures of Montezuma 3 full yuklermisiniz siteye

    YanıtlaSil
  13. Hocam ben sizden "avi" video türü oynatan bir program istiyomda lütfen hocam bi bakabilirmisiniz telefon galaxy young ( GT S-5360)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam mx player'in avi açması gerekiyordu ancak play store'da bs player var onu deneyin birde

      Sil
  14. Hocam tablete önerebileceğiniz bir oyun var mı? Şimdiden teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  15. hocam ben biraz arastirma yaptim stock romu uygulamam icin illa bilgisayar mi lazim recovery sistemdeki CWM den yapamioz mu gordugum romlarin neredeyse hepsi oyle cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacı hocam stock rom için bilgisayar gereklidir odin kullanmanız şart

      Sil
  16. HOCAM CHAPMAN 2014 MENEJER OYUNUN YENİ ÜLKELER GELMİS 2014 HİLE MOD YAPARMİSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam champ man için modu ben yapmadım siteye ekleyemem

      Sil
  17. Hocam ben sizden "avi" video türü oynatan bir program istiyomda lütfen hocam bi bakabilirmisiniz telefon galaxy young ( GT S-5360)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam avi videolar için sitede mx player pro var onu kullanın rahatlıkla açabilirsiniz

      Sil
    2. Hocam denedim mp4 aciliyo avi acilmiyo

      Sil
  18. Kasım Can Şahin3 Temmuz 2014 09:13

    Hocam Com2Us firmasının Summoner Wars Sky Arena oyununun datası ile beraber apksini siteye yuklermisiniz çalışıyorsa ?
    Hayırlı Ramazanlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Summoners War: Sky Arena galaxy mini de çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  19. PAYLASIMLAR İÇİN SAGOL BASARILAR EN YENİ EN İYİ FULL EQULİZER PROGLRAMLARI DA PAYLASABILIRMIYIZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğuzhan hocam isim verin uygun bulursam siteye eklerim

      Sil
  20. Hocam angry birds go kart tafa clasj of clans???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. angry birds go kart ve clash of clans galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam

      Sil
  21. HOCAM MACKOLİK PRO ÜYELİK PARALÎ STOREDE BURAYA APK MOD ATARMİSİNİZ SAHİN. K

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tip uygulamaların pro sürüme modlanması çok zor hocam olmuyor

      Sil
  22. Hocam sizce yeterli butce varsa hangi telefonu alirdiniz??

    YanıtlaSil
  23. Hocam supervpn full apk yaparmisiniz yaparsanız sevinirim ��

    YanıtlaSil
  24. Hocam OSM Para Hilesini Paylasirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  25. hocam sitenizdeki en iyi rom ve herşey çalışan overclock hariç hangi rom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oktay hocam sitede Nisan stock romu var buyurun link vereyim bende onu kullanıyorum;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/galaxy-mini-236-nisan-rom-s5570cpwll1.html

      Sil
  26. HOCAM OSM PARA V.B HİLE VARMİ APK

    YanıtlaSil
  27. hocam zenonia 5 i offline mega mod olarak koyarmısıınız siteye link versenizde olur

    YanıtlaSil
  28. hocam android için rootsuz bir video programı biliyorsananız soylermısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. video programı derken kastınız nedir hocam ? ne yapmasını istiyorsunuz da rootsuz diyorsunuz anlamadım :/

      Sil
  29. Osm para hilesi bakabilirmisiniz apk

    YanıtlaSil
  30. hocam emeğinize sağlık saolun oyun icin :) bide hocam jungle heat apk yukleyebilirmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle oyunun keyfini çıkarın buyurun jungle heat için link vereyim;

      http://jh.my.com/jh.apk

      Sil
    2. Cok saolun hocam yardim icin

      Sil
  31. hocam dragons rise of berk oyunu armv6 cıhazında calıorsa onun hilesini yapabılırsen siteye eklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dragon rise of berk armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  32. Hocam Film indirme veya izle progman yukler misiniz veya onerebilir misiniz!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam film uygulamaları için play store'da inceleme yapınız

      Sil
  33. hocam candy crush saga tarzı bildiğiniz güzel bir oyun varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede candy crush saga tarzında

      Jewels Saga

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/06/jewels-saga-131-mod-apk-sinirsiz-gem-hileli.html

      Garden Mania 2

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/05/garden-mania-2-mod-apk-para-hileli.html

      Forest Mania

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/05/forest-mania-mod-apk-sinirsiz-tas-meyve-can.html

      oyunları var hocam

      Sil
    2. tamam teşekkürler hocam

      Sil
  34. Aaaaaaaa hocam ben bu oyunu 2 gun once modladim tesadufe bak bide hocam ben game guardiyani ve gamecih i kullanamiyorum sb game hacker kullaniom bide freedom varya hocam wifikilli indirdim tranvaya bi bindim 13 kisyi baglanmis hepsini engelledim bana calisti internet :) haha :) (MUHAMMET) usta bide bu oyunda mermi sayisinida modlaya biliyorsunuz :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir